×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
همه ی آن چه همیشه می خواستیم

دانلود کتاب همه ی آن چه همیشه می خواستیم

همه ی آن چه همیشه می خواستیم
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : همه ی آن چه همیشه می خواستیم

نویسنده : امیلی گیفین

ناشر : سنگ

مترجم : علی شاهمرادی

تعداد صفحات : 365 صفحه

شابک : 978-622-99936-4-4

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 813/54

دسته بندی : رمان های خارجی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 30000 تومان


معرفی کتاب

"همه آن چه همیشه می خواستیم"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (All we ever wanted) اثری از امیلی گیفین (Emily Giffin) می باشد که با ترجمه ای از علی شاه مرادی، توسط انتشارات سنگ منتشر شده است.
این رمان همزمان توسط چند شخصیت روایت می شود. «نینا» و «تام» از شخصیت این داستان می باشند. نینا همراه با همسر و پسرش زندگی مرفهی دارد و در زندگی روزمره اش با هم طبقه های خودش غرق شده از طرفی تام که پدر مجرد دختری به نام لایلا است نسبت به دخترش احساس مسئولیت می کند لایلا که دختری است که احساس پوچی می کند و خوشحال نیست در همین حین با پسر نینا «فینچ» وارد رابطه می شود که خود باعث به وجود آمدن دردسرهایی می شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" اما وقتی پشت یک چراغ‌‌ قرمز دیگر ایستادیم، فکر کردم و به تفاوت معنی‌‌داری برخوردم. کرک با چاک، خیلی‌‌ منطقی برخورد کرده بود، طبق قوانین. منصفانه‌‌ی منصفانه. قانون، قانون بود. اما آن استدلال‌‌های اصولی وقتی ‌‌علیه کرک بودند، دیگر خوب نبودند. ناگهان همه‌‌ چیز خیلی‌‌ روشن و واضح می‌‌شد و دنیای سیاه و سفید او به رنگ خاکستری درمی‌‌آمد. در ذهن کرک، فینچ «پسر خوبی» بود، کسی که امتیازهایی داشت که برایش راه فرار را مهیا می‌‌کرد. برای این کار یک پاس آزاد داد، یک پاس پانزده هزار دلاری."


 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

رمان همه آن چه همیشه می خواستیم All We Ever Wanted نوشته امیلی گیفین یکی از جذاب ترین رمان هایی بوده که اکنون دست به دست مردم می چرخد. این رمان 352 صفحه ای در دوره ای پرفروش ترین رمان های نیویورک تایمز بوده و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. اما داستان این رمان چیست؟ همه ی آن چه همیشه می خواستیم در مورد کدام قشر از جامعه آمریکایی حرف می زند؟ با ما همراه باشید تا نقد و بررسی مختصری از کتاب همه ی آن چه همیشه می خواستیم به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

رمان همه آنچه همیشه می خواستیم

 

داستان خارجی همه ی آن چه همیشه می خواستیم

قرار گرفتن در دنیای آدم های زخم خورده آسان نخواهد بود. درک آدم هایی که با مشکلاتی چون تنهایی، فقدان، گذشته های تلخ و نا به سامان رو به رو بودند؛ پیچیده خواهد بود. کتاب همه ی آن چه همیشه می خواستیم از زبان سه راوی گفته می شود که هر کدام حرف های زیادی برای گفتن دارند.

هر کدام از شخصیت های داستان، با مسائلی دست و پنجه نرم می کنند که به تصویر کشیدن آنها شاید برایتان سخت باشد. اما با خواندن کتاب، حس همذات پنداری شما را فرا گرفته و به علت مشهور بودن کتاب همه ی آن چه همیشه می خواستیم پی می برید.

 

شخصیت های رمان

 نینا یکی از مهمترین کاراکترهای کتاب همه ی آن چه همیشه می خواستیم است که زنی مرفهی بوده و در کنار همسر و پسر خود زندگی می کند. تینا از روزمرگی های خود و مشکلاتی با پسرش دارد می گوید. همچنین تام، پدر مجرد این داستان بوده و در کنار اینکه سعی می کند زندگی خوبی را برای دختر خود لایلا فراهم کند؛ با دخترش کشمکش های زیادی دارد. از آنجایی که لایلا در مسیری تنها در حال گذر است، از آکادمی ویندزور (معتبرترین مدرسه خصوصی نشویل) بورس تحصیلی دریافت کرده و سرانجام آرامش را آغاز می کند.

 اما بعد مدتی همه چیز برای تام، نینا و لایلا فرق کرده و اتفاقات عجیب و ناگواری برای آنها رخ می دهد. لایلا از زندگی خود اصلا راضی نیست و مداوم در مورد بیهوده و پوچ بودن زندگی انسان صحبت می کند. اما این تازه شروع رمان است.

داستان خارجی که پر از رازهای عجیب و غریب هستند، همیشه مخاطبان را به سمت انتهای کتاب می کشانند. این رمان ها بیش از هر کتابی ارزش خواندن داشته و باعث شده؛ بیشتر از هر زمانی در زندگی خود کنکاش کنید. کتاب همه ی آن چه همیشه می خواستیم اثری شگفت انگیز بوده و در جایگاه بهترین رمان های آمریکا قرار دارد.

 

در مورد نویسنده کتاب

امیلی گیفین خالق این کتاب، مشکلات زندگی و مسائل جامعه آمریکایی را به طور موشکافانه بیان کرده و از ذهنیت و باورهای میان سال ها و جوانان صحبت می کند. در حین خواندن کتاب همه ی آن چه همیشه می خواستیم به مسائل گوناگون دیگری که از جنس فرهنگ و اجتماع است پی خواهید برد. کتاب همه آنچه همیشه می خواستیم نمونه یک کتاب پر رمز و راز است که در خصوص موضوعات مختلفی حرف برای گفتن دارد.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

رمان خارجی خوبی از امیلی گیفین، اگر به رمان های خارجی علاقه دارید این کتاب را بخوانید.

1400-10-20

کمال

خیلی خوب بود ممنون از کتابچین

1400-01-20

برچسب ها