×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
ادبیات، کودک دیروز، کودک امروز

دانلود کتاب ادبیات، کودک دیروز، کودک امروز

ادبیات، کودک دیروز، کودک امروز
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : ادبیات، کودک دیروز، کودک امروز

نویسنده : حسین شیخ رضائی

ناشر : خانه کتاب ایران

تعداد صفحات : 412 صفحه

شابک : 978-600-222-353-1

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 808/068

دسته بندی : ادبیات ایران, نقد ادبی

نوع کتاب : PDF

قیمت پشت جلد : 25000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 12100 تومان


معرفی کتاب

"ادبیات؛ کودک دیروز، کودک امروز" / مجموعه مقالات نخستین همایش دو سالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی
کتاب حاضر اثری از حسین شیخ رضائی می باشد که توسط انتشارات خانه کتاب منتشر شده است.
مؤسسه خانه کتاب بنابر اهداف تعریف شده سازمانی خود تلاش دارد از طریق سامان دادن به فعالیت هایی در حوزه اطلاع رسانی و همچنین برگزاری جشنواره هایی فرهنگی و نیز تدارک نشست ها و سمینارهایی با موضوع کلی کتاب و کتابخوانی گام هایی در راه ارتقای وضعیت نقد و انتشار کتاب در ایران و ترویج فرهنگ کتابخوانی بردارد. در این میان ادبیات کودک از جایگاهی ویژه برخوردار است، چرا که خوانندگان امروز ادبیات کودک کتابخوانان، تصمیم گیران، مؤلفان و ناشران فردای جامعه خواهند بود و هرگونه تلاشی برای ارتقای ادبیات کودک به شکلی مستقیم به معنای ارتقای کیفیت کتاب و کتابخوانی در سال های آینده است. علاوه بر این، برخورداری از ادبیاتی با کیفیت برای کودکان از ارکان غنا بخشیدن به زندگی فرهنگی آنان است. در مسیر چنین کوشش هایی برای ارتقای کیفیت تولید و انتشار ادبیات کودک، یکی از بهترین راهکارها مشارکت های فرهنگی و حرف های میان سازمان ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد است. این نهادها چنانچه بتوانند در مسیر هم افزایی گام بردارند و به کمک یکدیگر بر موانع موجود فائق آیند، خواهند توانست نقشی مهم در ارتقای ادبیات کودک و فرهنگ کتابخوانی ایفا کنند. چنین مشارکتی بی شک به نفع هر دو سوی این رابطه و در نهایت به نفع جامعه فرهنگی ایران خواهد بود.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" مؤسسه خانه کتاب بنابر اهداف تعریف شده سازمانی خود تلاش دارد از طریق سامان دادن به فعالیت هایی در حوزه اطلاع رسانی و همچنین برگزاری جشنواره هایی فرهنگی و نیز تدارک نشست ها و سمینارهایی با موضوع کلی کتاب و کتابخوانی گام هایی در راه ارتقای وضعیت نقد و انتشار کتاب در ایران و ترویج فرهنگ کتابخوانی بردارد. در این میان ادبیات کودک از جایگاهی ویژه برخوردار است، چرا که خوانندگان امروز ادبیات کودک کتابخوانان، تصمیم گیران، مؤلفان و ناشران فردای جامعه خواهند بود و هرگونه تلاشی برای ارتقای ادبیات کودک به شکلی مستقیم به معنای ارتقای کیفیت کتاب و کتابخوانی در سال های آینده است. علاوه بر این، برخورداری از ادبیاتی با کیفیت برای کودکان از ارکان غنا بخشیدن به زندگی فرهنگی آنان است. در مسیر چنین کوشش هایی برای ارتقای کیفیت تولید و انتشار ادبیات کودک، یکی از بهترین راهکارها مشارکت های فرهنگی و حرف های میان سازمان ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد است. این نهادها چنانچه بتوانند در مسیر هم افزایی گام بردارند و به کمک یکدیگر بر موانع موجود فائق آیند، خواهند توانست نقشی مهم در ارتقای ادبیات کودک و فرهنگ کتابخوانی ایفا کنند. چنین مشارکتی بی شک به نفع هر دو سوی این رابطه و در نهایت به نفع جامعه فرهنگی ایران خواهد بود."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات خانه کتاب ایران

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها