×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
انسان پول زندگی

دانلود کتاب انسان پول زندگی

انسان پول زندگی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : انسان پول زندگی

نویسنده : قهرمان خدابنده لو

ناشر : قلم همت

تعداد صفحات : 93 صفحه

شابک : 978-600-91305-5-9

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 1/158

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 35000 تومان


معرفی کتاب

"انسان، پول، زندگی"
کتاب حاضر اثری از قهرمان خدابنده لو می باشد که توسط انتشارات قلم همت منتشر شده است.
شاید این سؤال برای شما نیز در زندگیتان به وجود آمده باشد. که پول چگونه و از کجا  و یا چرا به وجود آمد و هدف از آن چه بود؟ و یا در اوایل پیدایش در زندگی  چه نقشی داشته است؟ و در زندگی امروزی بشر چه نقشی دارد؟ آیا این همان نقشی است که داشته و نیز باید داشته باشد و یا نقشش را تغییرداده، و نقش دیگری را به دست آورده است. آیا اصلاً توان آن را دارد که نقش دیگری ایفا نماید؟ ودیگر سؤالهایی که در این زمینه و یا با این مضمون ممکن است برای شما هم  مطرح شده باشد. و در این کتاب سعی شده علاوه بر دیگر موارد اصلی که مطرح می‌باشد. به این سؤالهای شما و یا دیگر سؤالهایتان که در این زمینه می‌باشد جوابی داده شود. و برای روشن شدن مطلب و ادامه بحث بهتر است کمی راجع به بوجود آمدن پول بیشتر بدانیم. ماجرا ازاینجا شروع شد که در زندگی، بشر برای امرار معاش و گذران زندگی انسانها کالا و تولیدات خود را جا به جا می‌کردند. یعنی اینکه هر فرد تولیدِ خود را به ازای گرفتن کالای مورد نیازش از طرف مقابل در اختیار وی قرار می‌داد. البته این جا به جایی و مبادله بعد از انسانهای اوّلیه بوده است چون که آنها دسته جمعی و گروهی می‌زیستند و هیچ نیازی بر جا به جایی کالا نداشتند چرا که همه‌ی نیازهایشان را در اختیار داشتند ولی بعد از به وجود آمدن قبیله و طایفه، قوم وگروه، این جا به جایی توسعه و رواج پیدا کرد و مشکلات زندگی افراد به این روش مرتفع شده و نیازهای زندگی افراد به این شیوه تأمین می‌شد. و در اینجا هر کس که زحمت بیشتری می‌کشید و یا توانایی بالاتری داشت می‌توانست تولید بیشتری داشته و کالاها و اجناس مختلف مورد نیاز خود و دیگر اطرافیان را فراهم کند.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" در بین پرندگان شکاری، «عقاب» جایگاه خاصّی دارد. آیا این به خاطر داشتن قدرت دید بالا است؟ اگر این چنین بود پس می‌بایست «کرکس» مشهور می‌شد. اگر به خاطر شهامت و جسارتش بود، پس باید نام «شاهین» را می‌گفتند. و یا اگر به خاطر داشتن چنگال قوی و پرواز سریع بود پس باید «باز» را مطرح می‌کردند. اگر به خاطر زیبایی بود باید «قوش تیزپر» را می‌گفتند. اگر به خاطر هیکل و اندام قوی بود باید «کرکس ریش‌دار» را عنوان می‌کردند. نه این سه حیوانی که از آنها یاد شد، هیچکدام به خاطر داشتن خصوصیا ت مطرح شده نبود که چنین لقب‌هایی را گرفته‌اند. همان طوری که می‌دانید در بیشتر مکانها و یا حرفه‌ها عکس این سه به عنوان «سمبل» انتخاب شده است علّت چیست؟ و یا چرا انسانها به این سه موجود این قدر بها ‌داده‌اند؟ درست است شهرت این سه حیوان از قرنها پیش بوده، و تاریخ مشخصی نیز برای اینگونه شهرت‌ها ثبت نشده است. ولی این مشخص است که: بهایی که به آنها داده شد مربوط به قرنهای نزدیک نیست. شاید خود انسانها نیز این را ندانند که چرا باعث مشهور و معروف شدن آنان شده‌اند. ولی در درون انسانها حسی بوده که سبب آن شده است. همان طوری که انسانهای بی‌هویت و بی‌ثبات در شخصیت به محض دیدن یک انسان سربلند بر وضعیت آنان حسرت خورده و در درونشان به آنان آفرین می‌گویند، هرچند در ظاهر سعی می‌کنند که آن را بروز ندهند، ولی این واقعیّتی است که وجود دارد. در مورد این سه حیوان نیز چنین احساسی به انسانها دست داده که باعث شده نگرش خاصّی به آنان پیدا کنند. زیرا اگر دقت کنید هر سه‌ی این حیوانات دو مشخصه‌ی بارز دارند: اول اینکه در بیشتر مواقع گردن خود را عمودی نگه می‌دارند به خصوص در هنگام حمله و دفاع و یا در زمان قدرت نمایی کردن؛ در صورتی که در فلسفه آفرینش خالق یگانه، گردن آنها را افقی آفریده است."
 

فهرست مطالب

فصل1: تاریخچه پول

فصل2: ابعاد زندگی بشر

فصل3: نقش منفی و مثبت پول

فصل4: برتری جسمی انسان و سایر موجودات نسبت به هم

فصل5: مشکلات ناشی از پول

فصل6: بعد معنوی نگرشی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات قلم همت

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها