×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
ایجاد انگیزش برای یادگیری دانش آموزان

دانلود کتاب ایجاد انگیزش برای یادگیری دانش آموزان

ایجاد انگیزش برای یادگیری دانش آموزان
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : ایجاد انگیزش برای یادگیری دانش آموزان

نویسنده : جر ای. بروفی

ناشر : کدیور

مترجمان : گروه مترجمین, نوشین پردلان

تعداد صفحات : 352 صفحه

شابک : 978-600-5970-50-0

تاریخ انتشار : 1393

رده بندی دیویی : 154/370

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, علوم تربیتی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 20000 تومان


معرفی کتاب

"ایجاد انگیزش برای یادگیری دانش آموزان"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Motivating students to learn) اثری از جر ای بروفی (Jere E Brophy) می باشد که با ترجمه ای از نوشین پردلان، حمید حیدری، علی اکبر ظفری زاده و مجتبی پیروز، توسط انتشارات کدیور منتشر شده است.
انگیزش، یک ساخت نظری است که برای توضیح شروع، هدایت، شدت، پایداری، و کیفیت رفتار، به ویژه رفتار هدف گرا مورد استفاده قرار می‌گیرد. انگیزه‌ها ساخت‌های نظری هستند که برای توضیح علت رفتار افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. انگیزه‌ها از هدف‌های مرتبط و راهبردها مجزا هستند. برای مثال، یک شخص به گرسنگی [انگیزه] از طریق رفتن به یک رستوران[راهبرد] برای گرفتن غذا [هدف] پاسخ می‌دهد. انگیزه‌ها نیازها یا امیال نسبتاً کلی هستند که به افراد انرژی شروع یک سلسله اعمال هدفمند را می‌دهند. در مقابل، هدف‌ها (و راهبردهای مرتبط) جزئی‌تر هستند و برای توضیح جهت و کیفیت سلسله اعمال در موقعیت‌های مشخص مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در زمینه ی کلاس درس، مفهوم انگیزش دانش‎آموز به منظور توضیح میزان توجه و توانی که دانش‎آموزان سرمایه گذاری می‌کنند تا موارد مختلفی، که می‌تواند توسط معلم‌هایشان طلب شده یا نشده باشد را به دست آورند. انگیزش دانش‎آموزان ریشه در تجربه های شخصی آن‌ها دارد، به ویژه آن‌هایی که با تمایل آن‌ها به درگیری در فعالیت‌های آموزشی و دلایلشان برای انجام چنین کاری در ارتباط هستند. این کتاب این مسئله را بسط می‌دهد که معلمان باید از طریق انگیزش به یادگیری: تمایل به کسب دانش یا مهارت‌هایی که فعالیت‌های آموزشی برای پرورش آن‌ها طراحی شده‌اند، روی تشویق دانش‎آموزان به فعالیت‌های آموزشی تمرکز کنند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"در تدریس روزانه‌تان به دانش‎آموزان کمک کنید که ارتباطات بین تلاش‌های آموزشی و پیامدهای آموزشی را درک کنند. راهبردهایی که در ادامه می‌آید برای ایجاد یک مرکز کنترل درونی و یک احساس کارآمدی در دانش‎آموزان و کمک به آن‌ها برای فهمیدن این که می‌توانند با صرف تلاش قابل قبول به موفقیت برسند مفید هستند.
اول اینکه، اعتقادات در مورد پیوندهای تلاش پیامد را الگودهی کنید وقتی که در مورد یادگیری خودتان صحبت می‌کنید و وقتی که در حال انجام تکالیف بلند بلند فکر می‌کنید. وقتی با شکست موقتی در اجرای فعالیت‌های روزانه‌ی کلاس مواجه می‌شوید اطمینان به این مسئله را مدل سازی کنید که اگر از طریق گشتن به دنبال یک راهبرد بهتر یا گشتن به دنبال خطایی که در کاربردتان از راهبردهای کنونیتان وجود دارد از خود پایداری نشان دهید موفق می‌شوید."
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کدیور

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها