×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
111 نکته برای بازاریابی و تبلیغات

دانلود کتاب 111 نکته برای بازاریابی و تبلیغات

111 نکته برای بازاریابی و تبلیغات
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : 111 نکته برای بازاریابی و تبلیغات

نویسنده : تام اگلهاف

ناشر : افق دور

مترجم : محسن باطنی

تعداد صفحات : 128 صفحه

شابک : 978-600-7167-32-8

تاریخ انتشار : 1393

دسته بندی : تبلیغات، بازاریابی و فروش

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 12100 تومان


معرفی کتاب

"111 نکته و ترفند بازاریابی"

کتاب حاضر اثر تام اگلهاف با ترجمه ای از محسن باطنی می باشد که توسط انتشارات افق دور منتشر شده است.

بازاریابی فرآیندی است که توسط افراد و گروها انجام می شود که به مبادله کالا با یکدیگر می پردازند از این رو یک فرآیند مدیریتی اجتماعی شناخته می شود. حال اینکه مدیریت هر کسب و کار نیازمند دانش و آگاهی در همان زمینه می باشد که از حائز اهمیت ترین ابزار هر مدیر برای انجام کارش، آگاهی از اصول انجام آن می باشد. در این کتاب 111 نکته که برای شما و شغلتان سودمند می باشد ارائه شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

"در هر وضعیت اقتصادی، افرادی شروع به کسب و کار جدیدی می کنند. در هر روز از سال، کارهای موفق زیادی راه اندازی می شوند. دنبال مجلاتی که با پیام های مثبت کاری سر و کار دارند را بگیرید. تعداد زیادی از آنها وجود دارند."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

تحلیلی بر کتاب

111 نکته برای بازاریابی و تبلیغات

بسیاری از ما تحلیلی درست از مفهوم بازاریاب و بازاریابی در ذهنمان نداریم. معمولا فکر می کنیم، بازاریابی کسب و کاری شبیه به دلالی است و فرد در آن تنها به خاطر گرفتن نوعی پروسانت و سود جنس یا محصولی را به مصرف کننده یا خریدار می رساند.  ما این را نفی نمی کنیم که در دنیای بازاریابی این چنین تصورها و آدم هایی وجود دارد اما باید قبول کرد که این تنها نوع تصور و واقعیت نیست.

برای این که مسئله به طور کامل مشخص شود یک مثال میزنیم. در یک جنگ سرد و میدانی، معمولا عده ای تحت عنوان نیروی ارتش یا نیروی دفاعی به میدان نبرد می روند و تاجایی که ممکن باشد از درگیری مردم عادی و بزرگان لشکری و کشوری اجتناب می کنند. بازاریابی نیز دقیقا همین است. نماینده و نوک پیکان جنگ تجاری و اقتصادی است و اصولا نباید بگذارد که این جنگ آرامش اصلی گروه تجاری را برهم بزند. همانطور که در جنگ سرد همه سربازان یک نوع درجه ندارند و آن ها در سطوح مختلفی قرار دارند. بازاریاب نیز دقیقا چیزی مانند همین است. همه آن ها در جبهه جنگ قرار دارند اما لزوما همه آن ها در یک رده قرار نمی گیرند.

 عده ای از آن ها دقیقا مانند همان تصور عموم مردم چیزی شبیه به دلال می باشند. این که سرباز کدام شرکت تجاری باشند وابسته به منفعت لحظه ای آن ها است. اما کدام یک از ما دوست داریم در یک جنگ تنها و تنها یک سرباز باشیم، آن هم سربازی که مدام تغییر جهت می دهد؟ مسلما فرمانده بودن در این جنگ می تواند هم لذت بخش باشد و هم سود بیشتری داشته باشد اما برای این که بتوان در این جنگ سمت فرماندهی را داشته باشیم باید مسلما علم و دانش خود را افزایش دهیم و انواع ترفند های مختلف را بیاموزیم. این ترفندها دیگر فراتر از بحث و بررسی یک فروش ساده است و کم کم وارد حوزه مدیریت می شود. کاری که  کتاب 111 نکته و ترفند بازاریابی قصد انجام آن را دارد.

 

111-Marketing-Tips-and- Tricks1

 

بخوانید، فکر کنید، عمل کنید

این کتاب تنها به بیان 111 کتاب از ترفندهای بازاریابی اکتفا کرده است و چندان بسط و بحثی از نکات سخن به میان نیاورده است. در واقع نویسنده خلاصه و انتهای مفاهیم اصلی بازاریابی و مدیریت را برای مخاطبان بیان کرده است. این اتفاق هم خوب است و هم بد.

خوب از این نظر که به عنوان یک کتاب خلاصه و کتابی که نقش یک راهنمای سریع را برای ما بازی کند، می تواند برای ما مفید باشد. اما اگر بخواهیم از این کتاب با دید آموزشی استفاده کنیم احتمالا باید کمی سختی بکشیم. در واقع مفید بودن یا نبودن این کتاب به عنوان یک کتاب آموزشی بیش از هر چیزی به خود ما بستگی دارد. اگر ما تنها بخواهیم 111 ترفند کتاب را حفظ کنیم و آن را طوطی وارد بخوانیم، و با توجه به عدم بسط بالای آن، تقریبا هیچ چیز عاید ما نمی شود. اما برعکس اگر بخواهیم از این کتاب به شکل یک آزمون استفاده کنیم، با این معنی که سعی کنیم هر نکته را به درستی درک کنیم، درباره اش فکر کنیم و در جاهایی در باره این نکات و روش های آن تحقیق کنیم. اگر این چنین بتوانیم عمل کنیم، مسلما کتاب می تواند درس های بسیاری به ما بدهد و چون ما خود دنبال درون این محتوا می رویم عمق یادگیری مطالب بالاتر می شود. بنابراین این بستگی به خود شما دارد که با چه بینشی سراغ این کتاب بروید.

بازاریابی یک پایه اساسی تجارت است که می توان از آن به هر جایی از اقتصاد دست پیدا کرد. بازاریابی می تواند پایین ترین بخش یا بالاتری بخش یک اقتصاد باشد. این شما هستید که می توانید مشخص کنید در کدام سطح از این تخصص قرار بگیرد. اگر می خواهید فرمانده این بخش شوید باید دانش خود را افزایش دهید و سعی کنید از دانش خود استفاده کند. این کتاب تا حدودی می تواند شما را در این مسیر یاری دهد.
 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها