×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
بازساخت رسانه

دانلود کتاب بازساخت رسانه

بازساخت رسانه
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : بازساخت رسانه

نویسنده : آلیسا میلر

ناشر : شکیب

مترجم : مهدی مبصری

تعداد صفحات : 94 صفحه

شابک : 978-964-2695-71-3

تاریخ انتشار : 1392

رده بندی دیویی : 070/43

دسته بندی : علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی, روابط عمومی و اطلاع رسانی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 13000 تومان


معرفی کتاب

"بازساخت رسانه" / چگونه اخبار داغ روز را بهتر از گذشته بفهمیم؟
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Media makeover: Improving the news one click at a time) اثری از آلیسا میلر (Alisa Miller) می باشد که با ترجمه ای از مهدی مبصری، توسط انتشارات شکیب منتشر شده است.
بسياري از ما تنها به دنبال پاسخ براي پرسش های چه خبر؟ و چطور؟ هستیم. در اين میان آنچه مي آموزيم با توجه به منبع خبري اهميت پيدا مي كند. نكته ي تكان دهنده اين است كه نمي دانيم در حال از دست دادن چه هستيم و غافليم كه چگونه واقعيت براي ما و ناخواسته به دست ما تحريف می شود. بنابراين دريافت بسياري از ما از جهان اين است كه اوضاع به همين منوال نيست! و ما هنوز از خردمندي فاصله داريم. اين كتاب به ما می گويد چگونه اخبار را بهتر از گذشته بفهميم و مهمتر از آن، چگونه سعي كنيم خودمان آگاهيمان را به درستي افزايش دهيم. در این رهگذر، پانوشت های هر صفحه ياريمان مي دهند تا براي تحقيق عميقتر درباره ي موضوعات، به منابع بيشتري دسترسي داشته باشيم. روزي نيست كه با مسأله ي اخبار مواجه نشويم و مخاطب آن نباشيم، با اين حال آگاهي مان از چگونه ساخته شدن اخبار، اندك است، هنوز از آنچه كه اخبار كتمان می كند آگاه نيستيم و نمی دانیم چرا از دانستن برخي مطالب محروميم، اين موارد بر چه ویژگی در جامعه ي ما دلالت دارد، و مهمتر از همه، چه بايد كرد؟ اگر چه در اين مجال بيشتر درباره ي جامعه ي رسانه اي آمريكا بحث شده است، اما اين كتاب به جغرافياي معینی اختصاص ندارد. در واقع اين كتاب انتقاد از خبر و رسانه نيست، بلكه بحث و گفت وگويي است درباره ي دريافتي بهتر از اخبار، واژه اي كه هر روز 70 دقيقه از وقت خود را صرف آن مي كنيم. يعني حدود زماني كه صرف خوردن مي كنيم و دوبرابر زماني كه صرف معاشرت با افراد خانواده مي كنيم و چهار برابر زماني كه صرف امور مدني و مذهبي مي كنيم.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"نسل قبل، از نوعي رسانه نگاري باكيفيت، پرمخاطب و جمعي بهره مي برد، اما امروزه ما به دلیل جست هگريخته بودن منابع و پایگاه هاي خبري، فاقد اين نوع دسترسي هستيم. با دوراني كه مردم هنگام صرف شام از يك منبع خبري بهره مي بردند، بسيار فاصله گرفته ايم. در سال 1980 ، 22 درصد مردم آمريكا يعني حدود 50 میليون نفر، اخبار بعد از ظهر را همان شب مشاهده مي كردند. به همين دليل هنگامي كه ای بی سی، سی بی اس یا ان بی سی براي پوشش خبريشان از مهمترين رويدادهاي سال، جايزه ي ادوارد آر. مارو (يكي از بزر گترين افتخارات در عرصه ي رسانه نگاري) را به دست آوردند، بسياري از آمريكايي ها در اين تجربه با آنها سهيم بودند. "

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات شکیب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها