×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
بی شعورهای پوست کلفت را بشناس

دانلود کتاب بی شعورهای پوست کلفت را بشناس

بی شعورهای پوست کلفت را بشناس
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : بی شعورهای پوست کلفت را بشناس

نویسنده : خاویر کرمنت

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : نفیسه معتکف

تعداد صفحات : 245 صفحه

شابک : 978-964-236-696-5

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 155/2

دسته بندی : کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان


معرفی کتاب

"بی شعورهای پوست کلفت را بشناسید" / راهکارهای عملی برای باوجدان ها در مقابله با بی شعورها
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The bulletproof) اثری از خاویر کرمنت (Xavier Crement) می باشد که با ترجمه ای از نفیسه معتکف، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
خواندن این کتاب و پی بردن به این نکته که چطور سوپربی‌شعورها تهدیدی برای جامعه به حساب می‌آیند، دل و جرئت میخواهد. بی اعتنایی، نپذیرفتن، یاوه گویی، حرف مفت زدن، وعده و وعید، تقیه کردن و دروغ های شاخ دارشان شهامت می‌خواهد. بی‌شعوری از بین‌رفتنی نیست. اگر تمایل داشته باشی که متحولش کنی؛ فقط میتوانی بر آن غلبه کنی. وقتی یک آدم بی‌شعور به تو میگوید خودش میفهمد که چه چیزی برایت بهترین است، باید سر او داد بزنی و بگویی: "برو کشک ات را بساب. تو فقط یک بی‌شعور عوضی هستی." شما در این کتاب با دوز و کلک های بی‌شعورهای عوضی آشنا میشوید. با شرح و تفصیل درمورد بی‌شعورها، آدم‌های شرافتمند یاد میگیرند که نگذارند بی‌شعورها شستشوی مغزی‌شان بدهند. هدف مولف دراین کتاب این است که آبروی جماعت بی‌شعور را ببرد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"بی‌شعورها ذاتاً افرادی منزوی هستند. در برابر دیگران دست ‌به ‌عصا راه می‌روند. مخصوصاً دربرابر بی‌شعورهایی که بهتر از خودشان هستند! بی‌شعورها نمی‌توانند به مدتی طولانی با بی‌شعورهای دیگر متحد باشند. به خاطر بی‌اعتمادی ذاتی‌شان نسبت‌به همه؛ مخصوصاً به بی‌شعورهای دیگر، خیلی زود با دیگران دعوا و مرافعه راه می‌اندازند و توطئه‌چینی می‌کنند. البته این قضیه در رابطه با بی‌شعورهای تمام‌عیار صدق نمی‌کند. آن‌ها از قدرت عظیم خود باخبر هستند، بنابراین با یکدیگر اتحادی خبیثانه، یعنی هاله‌ای از مهم بودن و انعطاف‌ناپذیری ایجاد می‌کنند. به هر حال آن‌ها در لایه زیرین این یکپارچگی و همبستگی ظاهری، بی‌شعورهایی حقیر و پست هستند. چرا آن‌ها متحدان خود را به وجود می‌آورند؟ چرا کلیساهای پررونق و مشهور در رابطه با حق و حقوق هم‌جنس‌گرایان با سایر گروه‌ها همکاری و با آن‌ها سازش می‌کنند؟ چرا اتحادیه‌ها سر راه شرکت‌های دیگر که کارمندان غیراتحادیه‌ای استخدام می‌کند سنگ می‌اندازند؟ چرا شرکت‌هایی که علاقه‌ای به تصویب قانونی برای ترویج محیط زیست نشان نمی‌دهند، به ناگاه به خود می‌بالند که از سردمداران حفاظت محیط زیست شده‌اند؟"

فهرست مطالب

بخش اول: چرندیات بی ‌وقفه بی‌شعورها

بخش دوم. گردن ‌کلفت ‌ها هرگز سین‌ جیم نمیشوند

بخش سوم. قوانین برای بی ‌شعورها

بخش چهارم. نسخه درمانی ضدبی ‌شعوری برای کنف کردن بی ‌شعورها و خنثی کردن طرح ‌های آنان

معرفی کتاب بی شعورهای پوست کلفت را بشناس

خواندن کتاب بی شعورهای پوست کلفت را بشناس اثر خاویر کرمنت، برای همه انسان ها لازم است. زیرا کسانی که از این بیماری رنج می برند خود را بهتر بشناسند و افراد با وجدانی که با بی شعورها سر و کار دارند چطور عمل کنند. این کتاب یکی از بهترین کتاب های روانشناسی است که در شناخت آدم های موذی کمک کرده و اجازه می دهد این افراد را از دایره روابط خود خط بزنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا نقد و بررسی کتاب را در اختیارتان قرار دهیم.

 

کتاب بی شعورهای پوست کلفت را بشناس

 

کتاب بی شعورهای پوست کلفت را بشناس در مورد چیست؟

به اعتقاد خاویر کرمنت، برخی پوست کلفت ها از بیماری بی شعوری رنج می برند و برخی بی شعورها از پوست کلفتی. خاویر در این کتاب تاکید می کند؛ انسان هایی که همیشه با معرفت و با وجدان هستند باید در شناخت افراد بی شعور تبحر داشته باشند تا این دسته افراد گریبان آنها را نگیرد.

این نویسنده ماهر بعد از پانزده سال تحقیق و بررسی در زمینه بی شعورها، متوجه شد بیماری بیشعوری دارای دو نوع مجزا است. بنابراین در محیط کار، دوستان، فامیل و کوچه و خیابان با بیشعورهای پوست کلفت و بیشعورهای تمام عیار رو به رو می شوید. تشخیص این دو نوع کمی سخت است اما با خواندن کتاب بی شعورهای پوست کلفت را بشناس، آسان خواهد شد.

یکی از مهمترین بخش کتاب، جایی است که راه های تشخیص این افراد را به شما می گوید. برملا شدن بی شعورهای تمام عیار، راهی است که بتوانید هم مانند آنها رفتار نکنید هم سریع تر به شناخت برسید. در این قسمت به طور جزئی شخصیت بی شعورهای تمام عیار اشاره خواهیم کرد.

راستش را بخواهید آنها تمام مدت به دروغگویی، رفتارهای موذیانه، ایجاد حس گناه، تخریب، اعتماد به نفس کاذب عمل نکردن به وعده و ایجاد حواشی بی خود و حرف مفت زدن مشغول هستند. جالب است بدانید این اشخاص به شدت بر روی عقل سلیم و هوش خود پافشاری می کنند و خود را تافته جدا بافته می دانند. آنها توانایی خوبی در راهنمایی و فهماندن اینکه چه کاری و چه چیزی برای شما صحیح است دارند. اما در انتها این شما هستید که با ترفند و تکنیک های کتاب بی شعورهای پوست کلفت را بشناس، می توانید به آنها بگویید بی شعوری بیش نیستند و به وجودشان احتیاجی ندارید.

 

افراد بیشعور

 

چند ویژگی افراد بی شعور

1. بی شعورها به همان اندازه ای که حقه باز و موزی هستند در مقابل افراد محکم و شاد کم می آورند و شکست می خورند. بی شعورها تا جایی که بتوانند مردم را افسرده و غمگین می کنند تا از پا در آیند.

2. تهمت، ملامت، مقصر دانستن و  تخریب مهمترین ویژگی هایی است که در تمام بی شعورها ظاهر می شود و به داشتن این ویژگی ها افتخار می کنند.

3. هیچ وقت کاری را آنقدر آسان نگیر که هر کسی از پسش بر آید. کارها را آنقدر سخت و دشوار در نظر بگیر که فرد مقابل نتواند انجام دهد.

 

نتیجه گیری

نقد و بررسی مختصری از کتاب بی شعورهای پوست کلفت را بشناس را به شما عزیزان ارائه دادیم. حال این انتخاب شماست که با خرید این کتاب به وجود بی شعورهای اطراف خود پایان دهید و به راحتی آنها را از صحنه روزگار محو کنید. قرار گرفتن در مقابل این دسته افراد کار سختی خواهد بود اما با تمرین و عملی کردن راهکارهای کتاب خاویر کرمنت، موفق خواهید شد.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها