×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
بیندیشید و ثروتمند شوید

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

بیندیشید و ثروتمند شوید
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده : ناپلئون هیل

ناشر : سبکتو

تعداد صفحات : 146 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 4800 تومان


معرفی کتاب

"بیندیشید و ثروتمند شوید"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Think and Grow Rich) اثری از ناپلئون هیل (Napoleon Hill) می باشد که با ترجمه ای از گروه سبکتو توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است.
هر چه ذهنت تصور کند، به آن می‌رسی. این شعار ناپلئون هیل، در طول زندگی‌اش بود. او یکی از پیشگامان ادبیات توسعه فردی و موفقیت در جهان است و کتاب‌هایش همچنان به عنوان مرجعی برای نویسندگان دیگر استفاده می‌شود. ناپلئون هیل، به دلیل قلم خوبی که داشته، سرپرست مصاحبه با افراد مشهور می‌شود، او با توماس ادیسون، هنری فورد و الکساندر گراهام‌بل برای ساعت‌های طولانی مصاحبه کرده است. او در طول مصاحبه‌ها با دقت به حرف افراد گوش می‌داد و نکات موفقیت آنها را یادداشت می‌کرد. همین نکات تبدیل به کتاب‌های او شدند که موفقیت‌های چشمگیری بدست آوردند. ناپلئون مشاور فرانکلین، رییس جمهور وقت آمریکا هم بوده است.
این میکروکتاب در نتیجه ۲۰ سال مصاحبه و تحقیق از افراد ثروتمند دنیا و با مشاوره اندرو کارنگی، مرد فولاد آمریکا و دومین ثروتمند دنیا برای چند سال پیاپی نوشته شده است. پس تمام دستورات این کتاب واقعا کار می‌کنند. ثروتمند شدن یک راه برای رسیدن به خواسته و اهدافمان است. اما سوال واقعی این است که ذهن شما هم ثروت را می‌خواهد؟ این کتاب در سال ۱۹۳۷ نوشته شده، اما همچنان آن را به عنوان یکی از کتاب‌های بنیادین در زمینه توسعه فردی و موفقیت می‌دانند. این میکروکتاب شما را به جایی که واقعا باید باشید می‌رساند، فقط آن را اجرا کنید. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از این کتاب تا کنون فروش رفته و رکورد پرفروش‌ترین‌ها را دارد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" هیچ محدودیتی برای ما وجود ندارد، به جز چیزهایی که خودمان برای خودمان قرار می‌دهیم. فقر و ثروت هر دو زاده‌ افکار ما هستند.
وقتی اهدافتان را مشخص کردید و برای انجام فعالیتی تصمیم قاطع گرفتید، تمام پل‌های پشت سرتان را خراب کرده و بازگشت به عقب را غیرممکن سازید، تا چاره‌ای نداشته باشید مگر رسیدن به موفقیت. اگر همه‌ راه‌های بازگشت به عقب را قطع کنید، قدرت خلاقیتی که درون‌تان قرار دارد و هرگز از وجودش مطلع نبوده‌اید آزاد خواهد شد.
هر فردی که ارزش پول را فهمیده باشد، آرزو می‌کند که پول بیشتری در اختیار داشته باشد. علاقه به ثروتمند شدن همراه با ذهنیتی که یک برنامه‌ریزی دقیق و ابزارهای مناسب برای ثروتمند شدن را داشته باشد و همچنین پشتکاری که هرگز شکست نخورد، می‌تواند به ثروت منتهی شود. "

فهرست مطالب

میکروکتاب چیست؟

درباره کتاب

درباره نویسنده

مقدمه

فصل اول

افکار، ثروت هستند

فصل دوم

اشتیاق

فصل سوم

ایمان

فصل چهارم

حس ششم

فصل پنجم

تلقین به خود

فصل ششم

دانش تخصصی

فصل هفتم

مغز

فصل هشتم

تخیل

فصل نهم

تصمیمگیری

فصل دهم

برنامه ریزی سازماندهی شده

چگونه به هر موقعیتی که میخواهید دست پیدا کنید

فصل یازدهم

قدرت نبوغ فکری

فصل دوازدهم

پشتکار

فصل سیزدهم

راز تکامل میل جنسی

فصل چهاردهم

ذهن ناخودآگاه

۱۴ حس اصلی

فصل پانزدهم

شش شبح ترس

ترس از فقر

ترس از مورد انتقاد واقع شدن

ترس از بیماری

ترس از دست دادن عشق

ترس از پیری

ترس از مرگ

چگونه از خودتان در برابر تاثیرات منفی محافظت کنید

پیشنهاد میکروکتاب بعدی

نقد و بررسی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به قلم ناپلئون هیل در سال 1937 به رشته تحریر در آمد. این کتاب در دسته کتاب های خودیاری قرار میگیرد. او این کتاب را با الهام از شخصیت تاجر بزرگ اندرو کارنگی نوشته است. کتاب بعد از اولین انتشارش در آمریکا بیش از 15 میلیون نسخه از آن به فروش رسید و همچنان یکی از پرفروش ترین کتاب های این نویسنده می باشد نشریه بیزنس ویک این کتاب را جزء 6 کتاب پر فروش بعد از 70 سال از انتشارش معرفی کرد. آنچه که از عنوان کتاب مشخص است درباره ی افزایش درآمد می باشد اما هیل اعتقاد داشت فلسفه ای که در نوشتن این کتاب به کار برده است در همه ی زندگی قابل بهره گیری است و تنها محدود به افزایش در آمد نمی شود. این کتاب نتیجه ی 20 سال مطالعه هیل بر روی افراد ثروتمند و روش های به دست آوردن ثروت آنها بوده است، هیل در این کتاب از سایر کتاب های خود که در باب موفقیت بود بهره گرفته است. او در این کتاب 16 قانون را که منجر به موفقیت آنها شده بود مانند نقشه ی راه ترسیم کرده است او این قوانین را در 13 قانون خلاصه کرد و با عنوان فلسفه موفقیت در اختیار مخاطبش قرار داده است. ادعای اصلی هیل در کتابش این است که اگر فرد بتواند افکار منفی را از خود دور کند و تمرکزش را بر اهداف بلند مدت خود بگذارد می تواند به آنچه که می خواهد دست پیدا کند. این کتاب در ایران با ترجمه های مختلف به چاپ رسیده است اما تفاوتی که این نسخه با سایر نسخه های دیگر دارد این است که انتشارات سبکتو به خلاصه این کتاب پرداخته است می توانید تمامی مطالب مهم این کتاب را در زمان کوتاهی مطالعه کنید.

 

مختصری از زندگی ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در 26 اکتبر سال 1883 در شهر پوند در جنوب غربی ویریجینیا متولد شده است. ناپلئون در 9 سالگی مادرش را از دست داد، دو سال بعد پدرش با مارتا ازدواج کرد. مارتا که مدیر مدرسه بود در زندگی ناپلئون نقش موثری داشت او ناپلئون را تربیت کرد و وادار کرد تا به مدرسه برود. ناپلئون کار نوشتن را از سن 13 سالگی برای روزنامه پدرش آغاز کرد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سن 17 سالگی برای ادامه تحصیل به مدرسه بازرگانی رفت. هیل مدتی به عنوان مدیر یک معدن زغال سنگ مشغول به کار بود اما پس از گذشت زمانی این شغل را رها کرد و برای ادامه تحصیل به دانشکده حقوق رفت.

 

اتهامات بی پایان

هیل در سال 1907 شرکت خود را تاسیس کرد و کار حرفه ای خود را آغاز کرد درست یک سال بعد از تاسیس شرکت، نشریات خبر از کلاهبرداری شرکت او دادند جزئیاتی از این خبر موجود نمی باشد. در سال 1909 هیل به واشنگتن نقل مکان کرد و کالج اتومبیل واشنگتن را راه اندازی کرد در این کالج دانشجویان به ساخت و فروش اتومیبل ها می پرداختند؛ اما این بار هم یک نشریه کالج، هیل را متهم به کلاهبرداری کرد آنها مدعی بودند هیل با مطالب بازاریابی گمراه کننده سعی در منحرف کردن ذهن مشتریان خود را دارد و این باعث شد تا کالج اتومبیل سازی هیل در اواخر سال 1912 به کار خود پایان دهد. او به همراه همسر و دو فرزند خود این بار به ویریجینیا نقل مکان کرد و شغلی را در دانشگاه آنجا پذیرفت. در سال 1915 هیل مدرسه ای را تاسیس کرد و در آن شروع به آموزش اصول موفقیت و اعتماد به نفس کرد. هیل این بار هم مورد اتهام قرار گرفت روزنامه شیکاگو اعلام کرد هیل با نقض قوانین تلاش برای فروش سهام مدرسه اش کرده است، مدرسه او بعد از این اتهام به سرعت بسته شد. هیل با این حال هیچ گاه فعالیت های حرفه ای خود را متوقف نکرد او در این بین چندین مجله شخصی راه اندازی کرد، همچنین در سال 1922 یک بنیاد خیریه با هدف تهیه لوازم آموزشی در اوهایو راه اندازی کرد.

در این میان هیل کتاب هشت جلدی در باب قانون موفقیت نوشته بود و درسال 1928 زمانی که در فیلادلفیا ساکن بود ناشری را یافت تا این اثر هشت جلدی را منتشر کند. این اولین موفقیت بدون جنجال هیل بود؛ اما اثری که توانست موفقیت و شهرت هیل را تثبیت کند کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بود، این کتاب در سال 1937 منتشر شد. همسر هیل در تالیف و ویراستاری این کتاب به هیل کمک فراوانی کرد. در طی 50 سال بعد از انتشار این کتاب زندگی نامه نویسان هیل اعتقاد داشتند بیش از 20 میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسیده است. زندگی پر هیاهو ناپلئون هیل در 8 نوامبر 1970 در 84 سالگی به پایان رسید.

 

ناپلئون هیل

نقد و بررسی

بسیاری از ما به دنبال راهی بر ثروتمند شدن هستیم و همیشه برایمان سوال بوده است که چگونه یک نفر می تواند این میزان ثروت را داشته باشد. ناپلئون هیل در کتاب بندیشید و ثروتمند شوید به مطالعه زندگی افراد ثروتمند و الگوی آنها برای دستیابی به ثروت را مورد بررسی قرار داده است. ویژگی که این کتاب را نسبت به سایر کتاب های این حوزه متفاوت می کند سال انتشار آن می باشد، هیل در این کتاب تنها شعار نداده است بلکه مشاهدات بیست ساله خود را در اختیار مخاطبانش قرار داده است. در حالی که بسیاری از کتاب هایی که در این زمینه به چاپ می رسد تنها با هدف های تجاری و شعاری پوچ و تو خالی می باشند که قصدشان خالی کردن جیب افرادی است که در کتاب های آنها به دنبال موفقیت و ثروت می گردند. این در حالی است که هیل زمان انتشار این کتاب در بازار پر هیاهو امروز نبوده است پس می توان اطمینان داشت که زمان نگارش این مطالب و ارائه راه کارهای موفقیت هیل واقعا دغدغه مخاطبش را داشته است. علاوه بر این او خود نیز زندگی تجاری پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است و در این راه با افراد بسیاری معاشرت داشته است او در واقع در این کتاب تجربیات خود و مشاهداتش از زندگی را در اختیار مخاطبش قرار داده است.

 

هر آنچه را که می خواهیم به دست می آوریم

همانطور که بسیاری از کتاب های دیگر و هم ردیف بیندیشید و ثروت مند شوید مانند راز و قانون جذب درباره ی دست یابی به آنچه که می خواهیم سخن گفته اند، ناپلئون هیل نیز معتقد است اگر ما می خواهیم به آنچه که در ذهن دست پیدا کنیم علاوه بر خواستن آن باید برای رسیدن به آن برنامه ریزی نیز داشته باشیم. زمانی ما به اهدافمان دست پیدا می کنیم که طرح درستی از آن داشته باشیم. به عنوان مثال زمانی که شما می خواهید سفری را آغاز کنید پیش از آن طرح این سفر را ترسیم کرده اید که ابتدا از کدام شهر می خواهید بگذرید، چه ساعتی را استراحت کنید و در حین سفر نیز برای رسیدن در زمان مقرر سرعت و ساعت حرکت را مشخص می کنید. ما در زندگی برای سفری چند روز شاید هفته ها قبل آغاز به برنامه ریزی و طراحی کرده ایم حال تصور کنید هدفی در زندگی دارید که دستیابی به آن برای شما موفقیت بسیاری به همراه دارد آیا تنها در ذهن داشتن این هدف به شما در رسیدن به آن کمک خواهد کرد؟ ما باید مانند همان سفر کوتاه مدت ابتدا برای رسیدن به هدفمان زمانی را مشخص کنیم مثلا من در 6 ماه آینده میخواهم یک نرم افزار را بیاموزم سپس بر اساس آن به برنامه ریزی بپردازیم میزان پیشرفت خود را یادداشت کنیم، در رسیدن به آن پشتکار داشته باشیم و هزاران نکته ی دیگر که هیل در کتابش به آنها اشاره کرده است و معتقد است اگر به آنها عمل کنیم می توانیم به هدف ها و خواسته های ذهنیمان دست پیدا کنیم.

 

Think & Grow Rich

تخیل برگ برنده

انسان تنها موجودی است که دارای قدرت تخیل می باشد او به کمک تخیل می تواند اتفاقاتی را که رخ نداده است در ذهنش شبیه سازی کند و به پیش بینی آنها بپردازد. شما یک کودک را تصور کنید او می تواند به کمک قدرت تخیل خود به سرزمین هایی سفر کند که تا کنون آنها را ندیده است، با موجوداتی معاشرت کند که وجود خارجی ندارند ما نیز همان کودکانی هستیم که با همان تخیل می خواهیم زندگیمان را تغییر دهیم. حال سوالی که پیش می آید این است که قدرت تخیل برای رسیدن به موفقیت چه کمکی به ما خواهد کرد. ما برای رسیدن به هدفی که داریم باید بتوانیم خودمان را در آن جایگاه تصور کنیم زمانی که ما این تصور و اتفاقاتی را که بعد از رسیدن به این موفقیت انتظار ما را می کشند در ذهن خود شبیه سازی کنیم به راحتی می توانیم در این مسیر قدم بگذاریم آن لحظه است که دیگر هیچ چیز مانع از رسیدن ما به هدفمان نمی شود زیرا ما می دانیم چه اتفاقات شیرینی بعد از رسیدن به هدف مان تجربه کنیم. رویاها و تخیلات ما باید انقدر واضح باشند که ما را برای رسیدن به آن ترغیب کنند این رویا پردازی مهم ترین برگ برنده برای رسیدن به موفقیت می باشد.

تخیل برگ برنده

 

مقابله با موانع

مهم ترین چالش زندگی هر فرد موفقیت در کنکور و قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه اش است در واقع این بزرگترین مسابقه ای است که یک نوجوان در ابتدای زندگی خود با آن مواجه می شود شاید از نظر خیلی از افراد این ناعادلانه ترین مسابقه باشد اما درس های بسیاری در آن نهفته است. اولین چیزی که شخص در این مسابقه می آموزد تعریف هدف در زندگی می باشد، سپس برنامه ریزی برای دستیابی به آن، تلاش و پشتکار، دور کردن افکار منفی از خود و پرورش انرژی های مثبت در رسیدن به هدفش است. در این مسابقه بزرگ بسیاری از افراد از ادامه مسابقه انصراف می دهند و یا خود را مشغول افکاری بی ربط با هدفشان می کنند. در کنار تمام فاکتورهای گفته شده مهم ترین عامل که باعث دستیابی به هدف می شود تلاش و پشتکار است زمانی که هیچ یک از موانع نتواند شما را از رسیدن به آنچه میخواهید باز دارد و در این مسیر صبر و تلاش را همواره حفظ کنید بدون شک در انتهای راه، موفقیتی که درذهن داشتید انتظار شما را خواهد کشید. هیل نیز در فصل دوازدهم کتابش به این موضوع پرداخته است و ازپشتکار به عنوان یکی از فلسفه های موفقیت یاد کرده است.

 

ترس زندگیتان را ویران میکند

در بخشی از کتاب ناپلئون هیل درباره ی ترس هایی که انسان در طول زندگی خود با آنها مواجه است سخن می گوید. ترس را اگر بخواهیم معنی کنیم در احساس ناخوشایند به هنگام مواجه خطر خواهیم رسید. این واژه چیزی نیست جز یک احساس و هیجان که در ذهن ما شکل میگیرد. بر اساس تعریف واژه ترس نمی توان گفت که ما در طول زندگی همیشه در موقعیت های خطرناک مانند رویارویی با حیوانی درنده و یا حضور در جنگلی بزرگ به هنگام شب قرار نمی گیریم. ترس هایی که ما در زندگی تجربه می کنیم نشات گرفته از قوانینی است که در ذهن خود می سازیم. ما همیشه در ذهن یک تعریف ایده آل از خوشبختی، رابطه عاشقانه، درآمد و هزار چیز دیگر که زندگی ما را تشکیل می دهند، داریم. هنگامی که ما از این ایده آل ها فاصله میگیریم احساسی به نام ترس به سراغ ما می آید این یکی از مواجهه های انسان با ترس می باشد. در بیشتر مواقع ما به دلیل شکست هایی که در زندگی داریم دچار هراس هایی می شویم که مانع از انجام دوباره آن می شود. به عنوان مثال فردی که در رابطه خود دچار مشکل بوده است و این رابطه در نهایت منجر به جدایی شده است همواره این ترس را برای شروع رابطه های دیگر و تکرار تجربه ی تلخ همراه دارد. ما در ذهنمان ترس ها را تقسیم بندی می کنیم و زمانی که میخواهیم از آنها سخن بگویم هر یک را در دسته خود قرار می دهیم ترس از تنهایی، ترس از شکست و هزاران ترس دیگر این در حالی است که بزرگترین عامل ترس هایمان خود ما هستیم زمانی که فرد نتواند خودش و توانایی هایش را باور کند در باتلاق ترس خواهد ماند ما باید با آنچه که زندگی مان را مختل میکند و اجازه اندیشیدن صحیح را از ما میگیرد مقابله کنیم و این زمانی رخ خواهد داد که بتوانیم خود را باور کنیم و بدانیم هیچ چیز قادر به شکست دادن ما نیست و هیچ ترسی در دنیای واقعی وجود ندارد این مرز هایی است که در ذهن ما تعریف شده است تا به عنوان یک نیروی بازدارنده ما را از رسیدن به موفقیت دور کند. یکی از علل بروز ترس های ما افکار منفی است که همیشه با خود به همراه داریم. ناپلئون هیل معتقد است زمانی که شما بتوانید این افکار منفی را از خود دور کنید می توانید به موفقیت دست پیدا کنید. ما باید این را باور کنیم که زندگی در کنار تمام از دست دادن ها و شکست ها در جریان است این ما هستیم که با قبول شرایط و حل کردن مسائل در ذهن خود باید در مسیر جریان زندگی قرار بگیریم.

 

افکار، اهرم حرکت

یک ساختمان با نمای بسیار زیبا را تصور کنید حال این اجازه به شما داده شده است که از داخل این ساختمان بازدید کنید اما شما با معماری داخلی مواجه می شوید که هیچ شباهتی به نمای زیبای آن ساختمان ندارد. افکار ما نیز مانند معماری داخلی همین ساختمان می باشد. این افکار ما هستند که زندگی ما را زیبا می کنند. زمانی که ما بدانیم چگونه باید تصمیم گیری کنیم و ذهنمان را در یک وضعیت مناسب قرار دهیم آنگاه موفقیت در زندگی آغاز می شود. افکار مانند یک اهرم عمل می کند زمانی که افکار ما مثبت باشد این اهرم ما را به سمت درست حرکت می دهد. ضمیرناخودآگاه ما تحت تاثیر اندیشه ماست ما هر آنچه را که به او می اندیشیم زندگی می کنیم پس باید در تزریق انرژی های مثبت به زندگی خود بسیار تلاش کنیم. مثبت اندیشی علاوه بر زندگی فردی در زندگی کاری ما نیز بسیار تاثیر گذار است. اگر ما باور داشته باشیم که توانایی انجام کاری داریم و ذهن خود را در این زمینه آماده کنیم و الگو های ذهنی و هدف هایمان را مشخص کنیم، در این راه دیگرهیچ یک از انرژی های منفی و افکار اشتباه نمی تواند مانع ما برای موفقیت در آن کار شود.

افکار، اهرم حرکت

 

من در نابودی درختان نقشی نخواهم داشت!

خواندن بعضی از کتاب ها را باید مانند دارو برای تمام افراد تجویز کرد. در انتها من هم به عنوان یک دوست پیشنهاد می کنم خواندن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به قلم ناپلئون هیل که توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است را در سایت کتابچین از دست ندهید. کسانی هم که به کتاب های صوتی علاقه دارند می توانند این کتاب را با صدای آرمان سلطان زاده که توسط انتشارات آوانامه دانش گستر منتشر شده است را در سایت کتابچین بشنوند. با این کار به قطع نشدن درختان کمک می کنید و هم نگاهتان به دنیای پیرامونتان عوض خواهد شد.

 

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

ویکی پدیا بیندیشید و ثروتمند شوید

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%8C%D8%AF_%D9%88_%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF_%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF

 

 

به قلم مینو مرتضایی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگری از نویسنده ناپلئون هیل

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
salvador

به کسانی که اهل عمل هستند یعنی کسانی که تصمیم هاشون رو سریع عملی میکنند توصیه میکنم بخونن

1402-05-06

hamidreza seyedan

عالی و پر محتوا

1402-01-10

مبینا دوستی

به نطر اگر بیشترش رایگان بود بیشتر جنبه می‌شدیم که نسخه اصلی رو تهیه کنیم

1401-11-03

ساسان رامح

این کتاب در مورد خودشناسی و رسیدن به موفقیت از طریق درست و مثبت اندیشیدن است .

1400-06-09

ساسان رامح

خیلی شبیه کتاب راز هستش . این جور کتابها یه چیز رو به ادم میگن و اونم مثبت اندیشی و فکر کردن در مورد چیزهایی که دوست دارین به انها برسید . به نظرم باید این تفکر با یه ایمان درونی همراه باشه تا نتیجه بگیریم .

1400-06-08

dariushe jameei

همه حرف های تکراری بنظرم ارزش خواندن ندارد

1400-05-25

mojgan

من اصل کتاب رو درآوردم و متوجه شدم مشکل از میکرو کتاب هاست که فقط کلاهبرداری می کنند

1400-05-24

azita

بنظر من اگه بتونید نسخه اصلی با زبان اصلی رو گیر بیارید و بخونید دیگه عالی میشه

1400-05-14

اکبرکیامرزی

خیلی عالی

1400-05-12

n.jafari

میکرو کتاب خوبیه ولی برای دستیابی به موفقیت باید خود کتاب رو بخوانید

1400-04-23

نسترن نجفی

کتابی کامل و راه و روشی کمک رسان برای پول دار شدن و موفقیت

1400-04-16

شهیاد دوستکام

برای اینکه یک ذهن موفق داشته باشید خوندن این کتاب واجبه

1400-04-09

پرستو شاهی

گفته شده خیلیا با خوندن این کتاب متحول شدن

1400-03-31

هوشنگ حسنی

بد نبود

1400-03-25

صادق مهدوی

اگر زندگی نامه ناپلئون هیل را بخوانید قطعا متوجه خواهید شد که ایشان یک شیاد و کلاهبردار بزرگ بوده است.

1400-03-23

اصغر نوروزی

بنظرم این کتاب واقعا فوق العادس حتما بخونید

1400-03-12

زهرا سمنانی

جا برای انتقاد زیاد داره ولی خوب ذات میکروبوک ها همین کوتاه و مختصر بودنشونه..

1400-03-08

نسترن ملکی

خیلی هم خوب. من این کتابو به همه ی دوستان و مدیر هایی که زمان ارزش زیادی براشون داره توصیه میکنم.

1400-02-15

الهام.ر

از نظر بنده منتشر کردن این کتاب به صورت خلاصه درست نیست

1399-12-25

سهیل لاهیجی

توصیه میکنم قبل خواندن کتاب حتما زندگی نامه ناپلئون هیل رو مطالعه کنید. شخصیتی هست که فقط وقتی وضع مالی خوبی نداشته می نوشته تا کمی پول دربیاره و این کتاب فقط از این لحاظ خوبه که مسئله ی خودیاری پرداخته رو برای اولین بار به آن پرداخته و راجع به آن صحبت کرده

1399-12-12

بیژن رستگار

یک میکرو کتاب مفید... سپاسگزارم

1399-11-29

سمیه خاکشور

با اینکه این کتاب از پر فروش ترین کتاب های دنیاس من خوندنش رو به هیچ وجه توصیه نمیکنم چون که مطالب تکراری و روزمره رو به آدم گوشزد می کنه... در حالیکه باید بطور عملی و ذهنی مسائل رو آموزش بده وگرنه که پند و نصیحت کردن رو همه بلدن

1399-11-26

Elham malihpour

قبلا خونده بودمش و برام یادآوری شد. کتاب خوبیه و نکات خوبی رو آموزش میده

1398-08-26

برچسب ها