×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
جاده موفقیت

دانلود کتاب جاده موفقیت

جاده موفقیت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : جاده موفقیت

نویسنده : ناپلئون هیل

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : مهدی قراچه داغی

تعداد صفحات : 184 صفحه

شابک : 978-964-236-826-6

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 1/650

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان


معرفی کتاب

"جاده موفقیت" / راهنمای کلاسیک برای رسیدن به موفقیت مالی و شادکامی
استفاده عملی از اصول بیندیشید و ثروتمند شوید در زندگی

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Road to success) اثری از ناپلئون هیل (Napoleon Hill) می باشد که با ترجمه ای از مهدی قراچه داغی، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
در زندگی‌نامه هیل تحت عنوان عمری در ثروت، نویسنده نوشته است: «مانند میلیون‌ها امریکایی دیگر که در فقر و تنگدستی به دنیا می‌آیند، هیل افرادی همچون توماس ادیسون مخترع لامپ روشنایی و گرامافون و صدها نوآوری و اختراع دیگر، اندرو کارنگی که مانند ادیسون تحصیلات رسمی بسیار اندکی داشت و با این حال صنعت فولاد امریکا را بنیان گذاشت، هنری فورد مؤسس شرکت موتور فورد و ده‌ها نفر دیگر از این دست را تکریم می‌کرد. هیل علاقه داشت بداند که چرا بعضی‌ها موفق می‌شوند و دیگران به این مهم نائل نمی‌آیند. هیل در رؤیای آن بود که با غول‌های بزرگ دنیا ملاقات کند و از آن‌ها رمز موفقیت‌شان را بپرسد.» اما برخلاف اغلب تحسین‌کنندگان، ناپلئون هیل مصمم بود به رؤیاهایش تحقق بخشد. او نه‌تنها با این موفق‌های زمانه ملاقات کرد، بلکه تمام عمرش را صرف جمع‌آوری و مخابره رمز و راز موفقیت آن‌ها به سرتاسر دنیا کرد. هیل پانزده مقاله تحت عنوان «تابلوهایی در جاده منتهی به موفقیت» به رشته تحریر درآورد. مقالاتی که در این کتاب درج شده‌اند دقیقاً همان‌هایی هستند که هیل به کمک ماشین تحریر دستی‌اش تایپ کرد. این مقالات امروز هم به همان اندازه دوران هیل، یعنی حدود نود سال پیش، مناسب و متناسب هستند و می‌توان از آن‌ها بهره گرفت.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" حدود دو هزار سال قبل کودکی در کشوری کهن متولد شد. پدر و مادرش به قدری فقیر بودند که خانه‌ای نداشتند و فرزندشان در یک اصطبل به دنیا آمد. این کودک درس چندانی نخواند. او پدر و مادر ثروتمندی نداشت ولی چندتایی دوست داشت. آزادی عمل زیادی هم نداشت. روی‌هم‌رفته در آن دوران آزادی به اندازه امروز وجود نداشت. این پسر در دوازده‌سالگی متوجه شد که مردم با هم مهربان نیستند. احساس کرد که به مهربانی بیشتری احتیاج است. او توانست گروهی از مردم را به دور خود جمع کند. شاید این نخستین اتحادیه‌ای بود که در دنیا شکل گرفت. این اتحادیه دوازده عضو داشت. به‌تدریج این پسر به دوران بزرگسالی پا گذاشت و واعظی بزرگ شد. حرف‌هایش ساده بود و مردم به‌راحتی آن را درک می‌کردند. او می‌گفت بزرگ‌ترین نعمت دنیا رسیدن به خوشبختی است. می‌گفت راه رسیدن به خوشبختی خدمت به مردم است. اما گروهی از مردم جاهل او را دستگیر کردند و به صلیبش کشیدند. قوه تخیل خود را به کار بگیرید، شاید بتوانید نام خود را جاودانه کنید."

فهرست مطالب

بخش 1. جاده منتهی به موفقیت، پانزده تابلوی راهنما

بخش 2. موفقیت

بخش 3. رهبری

بخش 4. قدرت بسط بینش و پنداره

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها