×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
خاطرات یک قاتل

دانلود کتاب خاطرات یک قاتل

خاطرات یک قاتل
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : خاطرات یک قاتل

نویسنده : جوی فیلدینگ

ناشر : روشا

مترجم : شهناز مجیدی

تعداد صفحات : 466 صفحه

شابک : 978-964-95391-7-1

تاریخ انتشار : 1387

رده بندی دیویی : 813/54

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان پلیسی جنایی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 30000 تومان


معرفی کتاب

"خاطرات یک قاتل"

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Heartstopper) اثری از جوی فیلدینگ (Joy Fielding) می باشد که با ترجمه ای از شهناز مجیدی، توسط انتشارات روشا منتشر شده است.

خانم فیلدینگ زاده شهر تورنتوی کانادا می باشد. او اولین داستان خود را در سن 8 سالگی و اولین فیلمنامه خود را در سن 12 سالگی نوشت و به مجله محلی ارسال کرد اما هیچ کدام از آنها پذیرفته نشدند. اما تا کنون 22 رمان از او به چاپ رسیده است. که از روی دو مورد از آنها فیلم ساخته شده است.

رمان پیش رو رمانی مهیج معمایی می باشد که به خاطرات یک قاتل سریالی پرداخته است. داستان این طور است که قاتل با ربودن دختران جوان و زیبای شهر کوچک و دور افتاده ای در ایالت فلوریدا و به قتل رساندن آنها، شهر را در دام ترس و سوء ظن و وحشت می اندازد. این اثر با روایتی متناوب گونه به خاطرات این قاتل پرداخته است که همین امر باعث شده این رمان به یکی از تعلیقی ترین رمانهای جوی فیلدینگ تبدیل شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

"لبخند آقای پیترسون در چشمانش پخش شد: "پسرها، شب خوبی داشته باشید." و به راهش ادامه داد. پشت سر تیم، بریان داشت می خندید. تیم چرخید، نزدیک بود دوباره زمین بخورد. بریان هشدار داد: "مواظب باش." و دوباره خندید. -چیه که این قدر خنده داره؟ -باید قیافه خودت را میدیدی. میدونی به چی فکر می کرد، مگه نه؟ -کی اهمیت میده که او به چی فکر میکنه؟ "

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

نقد و بررسی کتاب خاطرات یک قاتل

این داستان در مورد کلانتر یک شهر کوچک است که پس از کشته شدن سه زن به دنبال قاتل می گردد.

نویسنده

جوی فیلدینگ نخستین داستان خود را زمانی که 8 ساله بود نوشت و برای جک و جیل فرستاد که رد شد. در دوازده سالگی او اولین فیلم نامه تلویزیونی خود را نوشت، داستان دختری دوازده ساله که والدین خود را به قتل می رساند. مانند داستان قبلی این مورد نیز رد شد اما فکر کردن به داستان باعث شد که پدر و مادر او شب را نتوانند بخوابند. در آن سال معلم انگلیسی دبیرستان به بچه ها اعلام کرد که جوی نویسنده خواهد شد هر چند که او تصمیم خود را نهایی نکرده است.

 

خاطرات یک قاتل

 

در دانشگاه تورنتو اما فیلدینگ تصمیم گرفت که به بازیگری روی آورد.

توصیفی که برخی از منتقدین از خواندن این کتاب کرده اند این است که شما شب تا صبح از هیجان خواندن کتاب تا آخرش نخواهید خوابید اما صبح از این کار خود متنفر خواهید شد. این بدین معنی است که داستان جذابی است که شما را مجبور می کند که تا انتها خواندنش را ادامه دهید اما پایانی نا امید کننده در انتظار شما است. شارون کاتزر اما توصیه می کند این کتاب را به دلیل یک راز فوق العاده ای که دارد و با یک پایان رضایت بخش خاتمه می یابد بخوانید.

در نظر سنجی که در سایت آمازون در مورد این کتاب انجام شده است 56 درصد خوانندگان امتیاز 5 و 17 درصد امتیاز 4 را به این کتاب داده اند که نمره قابل قبولی برای چنین کتابی به شمار می رود.

 

کتاب خاطرات یک قاتل

 

شخصیت هایی که در کتاب خاطرات یک قاتل استفاده شده است جالب به نظر می رسند و فردی که کتاب را برای اولین بار می خواند احساس می کند که آنها را می شناسد. البته پیدا کردن قاتل در بین افراد مختلفی که در داستان حضور دارند کار سختی است که خوانندگان کمتر در فصول اولیه کتاب از عهده آن بر می آیند.

یکی از ویژگی های جوی فیلدینگ را در نوشته هایش به خصوص در این کتاب درک عمیق او از روانشناسی می دانند که در قالب داستان آن را ارائه کرده است. همین امر باعث می شود که شخصیت های کتاب از عمق بیشری برخوردار باشند.

جوی فیلدینگ خوب می داند چگونه با کلمات بازی کند و خواننده را مجبور کند تا در مورد ادامه داستان به حدس و گمان بیفتد.

 

خاطرات قاتل

 

این کتاب تاکید زیادی بر زیبایی و اموری دارد که مردم برای رسیدن به زیبایی به آن توجه می کنند.

یکی از نکات دیگری که در نقد و بررسی این کتاب باید مورد توجه قرار گیرد آمیختگی بین قتل و کمدی است به گونه ای که شما با خواندن خیلی از قسمت های کتاب ممکن است بخندید. البته هیچ کس دوست ندارد توسط یک قاتل سریالی کشته شود حتی اگر مایه هایی از طنز در روحیه او وجود داشته باشد.

این کتاب می تواند به شما این احساس را منتقل کند که زندگی در شهر کوچک باعث می شود که اسرار شخصی شما برای همه معلوم گردد. این کتاب برای رده سنی بزرگسالان نوشته شده است.

 

نویسنده: سعید گلمحمدی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
شهره عشایری

همیشه از خواندن نوشته های جوی فیلدینگ لذت بردم

1401-03-20

H.J

سلام ببخشید این کتاب هارد وقتی خریداری کنیم برامون پست میشه یا میتونیم تو برنا مه بخونیم؟

پشتیبان سایت

سلام تمامی کتابهای کتابچین دیجیتالی هستند و پس از خرید دانلودش میکنین و فقط با اپلیکیشن کتابچین قابل مطالعه هست پیروز باشید

1397-11-05

برچسب ها