×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب صوتی از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
13 خاطره شیرین از سربازی

دانلود کتاب صوتی 13 خاطره شیرین از سربازی

13 خاطره شیرین از سربازی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
خرید کتاب صوتی
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب صوتی : 13 خاطره شیرین از سربازی

نویسنده : رضا باباخانلو

ناشر صوتی: سیزده

ناشر: سیزده

گوینده : علیرضا حائری

زمان کل : 03 ساعت و 19 دقیقه

دسته بندی : داستان های کوتاه, داستان و رمان صوتی

نوع کتاب : صوتی

قیمت نسخه الکترونیک : 15000 تومان

فهرست مطالب
# عنوان زمان
1 مقدمه 00:06:02
2 بخش اول 00:14:05
3 بخش دوم 00:13:31
4 بخش سوم 00:13:46
5 بخش چهارم 00:15:56
6 بخش پنجم 00:15:32
7 بخش ششم 00:11:52
8 بخش هفتم 00:07:26
9 بخش هشتم 00:10:27
10 بخش نهم 00:18:28
11 بخش دهم 00:17:39
12 بخش یازدهم 00:11:11
13 بخش دوازدهم 00:11:22
14 بخش سیزدهم 00:32:15

سیزده خاطره از دوره شیرین سربازی

رضا باباخانلو، نویسنده کتاب «۱۳ خاطره شیرین از سربازی»، خود او از آن بچه هایی بوده که برای فرار از خدمت سربازی به هر حیله ای متوسل شده است از معاینه چشم گرفته تا کم کردن و اضافه کردن وزن و نهایتا خرید سربازی که بی نتیجه ماند و او راهی سربازی شد؛ اما او بعدها فهمید که از موهبت کف پای صاف برخوردار بوده خود به خود و بدون دغدغه می توانسته از سربازی معاف شود.

دوران خدمت سربازی یکی از مراحل زندگی است که همه پسران پس از رسیدن به سن 18 سال باید آن را تجربه کنند. برخی از افراد به دلیل اینکه از رفتن به خدمت سربازی ناراضی هستند، به دنبال روش هایی برای فرار از آن می باشند. اما قصه پس از رفتن به خدمت و پایان دوره سربازی تغییر می کند و افراد معمولا شیرین ترین دوران زندگی خود را سربازی می نامند. و دوست دارند خاطراتی را که در دوره سربازی برای آنها اتفاق افتاده بیان نمایند. آقای رضا باباخانلو نیز با وجود امتناع از رفتن به سربازی، پس از پایان دوران خدمت، 13 خاطره شیرین از دوره سربازی انتخاب نموده و این کتاب صوتی می تواند برای بسیاری از افراد تداعی کننده خاطرات شیرین سربازی باشد.

این اثر همانطور که از اسمش پیداست شامل سیزده بخش بوده که هر بخش مربوط به داستانی از دوران خدمت می باشد که به ترتیب بخش ها دارای این موارد می باشد:

بخش اول مربوط به داستان ارزش مدرک تحصیلی ،بخش دوم مربوط به تمرین های رژه و خاطرات آن می باشد،بخش سوم خاطره مربوط به اعتصاب غذا را برای مخاطب آورده، بخش چهارم بررسی خاطره تمرین ایست و بازرسی، بخش پنجم خاطره زیبای مربوط به خشم شب و مشکلات آن ، بخش ششم مربوط به خشم شب دوم ،بخش هفتم معجزه امامزاده ،بخش هشتم خاطرات مربوط به صخره نوردی ،بخش نهم یادگاری جاویدان،بخش دهم خاطره افسر کشون ،بخش یازدهم به بیان خاطره مربوط به نماز صبح ،و بخش اخر  به خاطره تهیه گزارش پرداخته است.

 

13 خاطره شیرین سربازی

 

در واقع این کتاب در قالب طنز می باشدکه  حقایقی را که در دوران سربازی برای یک فرد ممکن است پیش بیاید را بیان می کند. بدین ترتیب افرادی که از رفتن به خدمت سربازی نگران هستند یا علاقه ای ندارند، می توانند با مطالعه این کتاب صوتی نظر خود در مورد سربازی را عوض کنند. زیرا معمولا اون تصوری که افراد از خدمت سربازی در ذهنشان بوده، درست نمی باشد. بلکه دوره خدمت سربازی می تواند کمک بسیار زیادی به پختگی افراد بنماید.
از این رو معمولا افرادی که به خدمت سربازی رفته اند دید بسیار بهتری نسبت به سربازی دارند. آقای رضا باباخانلو نیز با بیان این  خاطرات شیرین دوره سربازی خود را در قالب این کتاب نوشت تا افراد بدانند که سربازی می تواند جنبه های بسیار شیرین و زیبایی داشته باشد،و به عنوان  یکی از شیرین ترین و کاربردی ترین دوره ها در زندگی انسان ها می باشد.از این رو این کتاب با توجه به اینکه طنز بوده و خاطرات بسیار شیرین می باشند، می تواند برای همه افراد دلنشین و خواندنی باشد.

به قلم: نفیسه علیزاده

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

خرید کتاب صوتی

کتاب های دیگر انتشارات سیزده

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها