×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
خانه اشباح

دانلود کتاب خانه اشباح

خانه اشباح
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : خانه اشباح

نویسندگان : چارلز دیکنز, هسبا استرتن, آلفرد استارلینگ, آدلایت آنه پرو, الیزابت گاسکل, ویلکی کالینز

ناشر : روزگار

مترجم : سمانه جعفرپور

تعداد صفحات : 192 صفحه

شابک : 978-964-374-443-4

تاریخ انتشار : 1392

رده بندی دیویی : 822/914

دسته بندی : داستان های کوتاه, داستان و رمان های ترسناک

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 36000 تومان


معرفی کتاب

"خانه اشباح"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The hunted house) مجموعه ای شامل داستان های کوتاهی با موضوع اشباح به قلم چارلز دیکنز (Charles Dickens) ، هسبا استرتن ، آلفرد استارلینگ ، آدلایت آنه پرو ، ویکی کولینز و الیزابت گاسکل می باشد که با ترجمه ای از سمانه جعفرپور از سوی انتشارات روزگار منتشر شده است .
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" پسرعمویم جان هرسشل از فرط هیجان چهره اش کمی گلگون شد وگفت که نمیتواند تردد هایی که در اتاقش صورت گرفته را انکار کند. مدام اصرار داشت و می‌گفت که روح یک زن به آنجا راه یافته است. چند نفری از او پرسیدند که آیا روح شکل زشت و وحشتناکی داشته یا نه؟ جان در حالی که بازوان همسرش را می‌گیرد و با حالتی مصمم پاسخ می‌دهد:" نه." پرسیدند آیا همسرش از حضور روح باخبر بوده است؟ پاسخ می‌دهد :"بله" "آیا صحبت می‌کرده است ؟ "ااوه بله" و دوباره می‌پرسیدند : "او چه می‌گفت ؟ " جان عذر خواهی می‌کند و می‌گوید که کاش پاسخ دادن به این سوالات را همسرش به عهده می‌گرفت زیرا او بهتر از پس این کار بر می‌اید. به هر حال همسرش قول داده بود که از جانب روح سخن بگوید و ازاینکه نمی‌توانست هیچ چیز را پنهان کند کمی مضطرب بود... "

فهرست مطالب

مردگان در خانه
روح در اتاق ساعت
روح در اتاق دوگانه
روح در اتاق تصویر
روح در اتاق کمد
روح د راتاق مستر بی
روح در اتاق باغ
روح در اتاق کنج

درباره ی نویسنده

چارلز دیکنز سال 1812 در بریتانیا به دنیا آمده است. بعد از پایان دوره ی دبیرستان سعی کرد تا برای خود شغلی پیدا کند. در دفتر وکالت مشغول به کار شد. چون پدر او در زندان به سر می برد مجبور شده بود تا برای تامین مخارج زندگی کار کند.  با وجود سختی ها تصمیم گرفت تا روزنامه نگار بشود.  به دلیل اینکه چارلز به خوبی می توانست شخصیت هایی به یاد ماندنی را خلق کند، بسیار تحسین می شد. رمان های دیوید کاپرفیلد، افسانه دو شهر، تمام سال، دوریت کوچک از آثار این نویسنده ی بزرگ می باشد.

 

نقد و بررسی کتاب خانه اشباح

رمان خانه ی اشباح روایت داستان های کوتاه از چندین نویسنده می باشد. راوی داستان یک شخص نترس و کنجکاوی است او به همراه خواهرش در خانه ای ساکن می شوند که همسایگانش اعتقاد دارند ارواح به ان خانه رفت و آمد می کند. هیچ کسی جرات ندارد  به خانه نزدیک شود. اما قهرمان قصه  و خواهرش تصمیم می گیرند تا چند نفر از آشناها و دوستان خود را به خانه دعوت کنند و برای مدتی آنجا زندگی کنند. برای مهمان ها اتاق های مجزایی در نظر گرفته می شود. آنها ماموریت پیدا می کنند تا هر آنچه که می بینند و می شنود برای همه بازگو کنند. شب دوازدهم دور هم جمع می شوند تا در مورد ارواح آن خانه ی ترسناک حرف بزنند.

 

چارلزدیکنز

 

نویسنده گان با قلم های زیبایشان گذشته ی ارواح خانه را بازگو می کنند. داستان اول را روح  دختری روایت می کند که روزهای سخت و عاشقانه ای را تجربه کرده بود. روح در اتاق دوگانه ی داستانی است در مورد مردی که از بیماری رنج می برد که هیچ کسی علت آن را نمی دانست و همین مسئله باعث شده بود تا زندگی اش دچار تحولات بزرگی بشود.

همه ی مهمان ها در آخر قصه از تجربه هایی که به دست آورده اند خرسند می شوند. خرسند از اینکه توانستند در خانه ای ساکن بشوند که هیچ کسی جرات نمی کرد حتی برای لحظه ای وارد آن بشود.

 

نتیجه گیری

اسم این رمان ترسناک است، باید اعتراف کنم قبلا از خواندن ترس عجیبی داشتم.  نویسندگان به قدری شفاف و روان داستان های خود را بیان کرده اند که می توان ساعت ها و بدون وقفه و بدون ترس خواندن رمان را ادامه داد. می توان گفت دیدگاه مخاطب نسبت به ارواح تغییر می کند. هر کدام از ارواح با روایت سرگذشت خود باعث می شود تا خواننده به زندگی پس از مرگ خود فکر کند، به روزی که دیگر نیست و در این دنیای فانی از او فقط خاطره می ماند و بس.

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها