×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
خودانضباطی در ده روز

دانلود کتاب خودانضباطی در ده روز

خودانضباطی در ده روز
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : خودانضباطی در ده روز

نویسنده : تئودور برایانت

ناشر : نسل نو اندیش

مترجمان : مرضیه صفایی فر, الهام ساجدیان

تعداد صفحات : 208 صفحه

شابک : 978-964-236-916-4

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان


معرفی کتاب

"خود انضباطی در ده روز"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Self-discipline in 10 days) اثری از تئودور برایانت (Theodore Bryant) می باشد که با ترجمه ای از دکتر مرضیه صفایی فر و الهام ساجدیان، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
این کتاب به شما کمک می‌کند تا آنچه را باید بدانید یاد بگیرید و آنچه را باید رها کنید، از یاد ببرید. به‌زودی از بسیاری از ابزارها، تکنیک‌ها و اصولی که در یادگیری خودانضباطی به شما کمک خواهند کرد، آگاه خواهید شد. در طول این کتاب، از اینکه می‌بینید خودانضباطی چقدر سریع و آسان کار می‌کند، شگفت‌زده خواهید شد. ما چگونه می توانید از این کتاب راهنما استفاده کنید؟ ابتدا سری به سرفصل های کتاب می زنیم؛ اطلاعات مقدماتی: این بخش، سرشار از اطلاعاتی است که موجب می‌شوند وجودتان در خدمت شما قرار گیرد. قبل از اینکه برنامه ده روزه خودانضباطی را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که با اطلاعات آمده در این فصل آشنایی پیدا کرده‌اید. بسیاری از شکست‌ها در مسیر خودانضباطی به دلیل عدم آگاهی و شناخت اتفاق می‌افتند. فصل اطلاعات مقدماتی طوری طراحی شده است تا آمادگی لازم برای کار کردن با این نظام را در اختیارتان قرار دهد. آنگاه، برنامه ده روزه به منظور بهبود آگاهی و عملکرد، پیش رویتان قرار می‌گیرد. سپس، در بخش «مجموع آنچه آموختید» شما وارد عمل می‌شوید. این نظام، بعد از سال‌ها آزمایش و تحقیق، تکامل یافته است. مولف در طول سمینارها، کلاس‌ها و کارگاه‌ها، آن را به افرادی با انواع شغل‌ها آموزش داده شده است. طراحی کلی این نظام، یک هدف دارد. هر تمرین، تکنیک یا درس، طوری طراحی شده است تا بتوان آن‌ها را به دنبال هم و پشت سر هم اجرا کرد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"«اگرهیچ کاری نکنی و امنیت داشته باشی، بهتر از این است که کاری انجام دهی و بعداً پشیمان شوی!» این ضرب‌المثل از بچگی روی ما تأثیر داشته و تا عمق وجودمان ریشه دوانیده است. برای بسیاری از ما، امنیت و آسایش، همه چیز است. در بسیاری از مواردی که مشکل خودانضباطی داریم، درواقع نصایح قدیمی‌ای را دنبال می‌کنیم که می‌گویند قبل از اینکه بپری، جلوی پایت را نگاه کن. در بسیاری از فرصت‌ها که تلاش ما را می‌طلبد، متأسفانه خجالت می‌کشیم نگاه کنیم یا بپریم. ناشناخته‌ها برای ما با خطر یکی می‌شوند. مانند بقیه ترس‌هایمان، ترس از خطر کردن، زیرپوستی عمل می‌کند. تنها سرنخی که این دستکاری ذهنی ظریف به ما می‌دهد نتایج آن در زندگی‌مان است: تکرار منجر به سکون می‌شود. "

فهرست مطالب

بخش اول. اطلاعات مقدماتی

بخش دوم . طرح بهبود خودانضباطی در ده روز

بخش سوم . نظام باورهای ناخودآگاه

بخش چهارم . مجموع آنچه آموختیم

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
ارمغان خاکی

به جرات میتونم بگم که سالهاست با مشکل اهمال کاری و بی نظمی دست و پنجه ترم میکنم، کتاب های زیاد و دوره های مختلفی رو گذروندم، اما راه حل همه برای مشکلات من، از خود مشکل سخت تر و پیچیده تر بودن... مطالعه این کتاب درست مثل معجزه بود و خیلی متعجب شدم چطور کتابی اینقدر موثر و اینقدر ساده ابن همه سال از دیدم پنهان بود... خواندن این کتاب برای من ۲ ماه طول کشید و هر روز نیم ساعت در راه مسیر کارم اونو می خونم و هر روز شگفت زده میشدم که چرا اینقدر دیر با این کتاب آشنا شدم... این کتاب برای همیشه زندگیم رو عوض کرد و در این مورد کاملا با شما صادق هستم... با آرامش این کتاب رو بخونین و تک تک تمرین هاشو انجام بدین.

1400-02-22

برچسب ها