×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود رایگان کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
خوشبختی چیست؟

دانلود کتاب خوشبختی چیست؟

خوشبختی چیست؟
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : خوشبختی چیست؟

نویسنده : گروه نویسندگان آکادمی مجازی باور مثبت

ناشر : آکادمی مجازی باور مثبت

تعداد صفحات : 26 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, خانواده و روابط اجتماعی, کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : رایگان


معرفی کتاب

" خوشبختی چیست؟"
کتاب فوق که تألیف آکادمی مجازی باور مثبت می باشد، جنبه‌ای از حالت درونی انسان را بررسی می‌کند که منجر به داشتن زندگی بهتر می‌شود.
خوشبختی برای هر یک از انسان‌ها معنا و مفهوم خاصی دارد. عده‌ای خوشبختی را در رفاه مادی می‌بینند و تصور می‌کنند که اگر زندگی‌شان در رفاه غرق شود؛ حس خوشبختی خواهند کرد. چنین کسانی بی‌شک به چیزی که در انتظارش هستند، لااقل در این جهان دست نخواهند یافت، چرا که میل و طمع انسان به مادیات پایانی ندارد و هر چه رفاه بیشتری را کسب کند، به دنبال گسترش دامنه‌های آن برخواهد آمد.
روانشناسان در تعریف خوشبختی می‌گویند: رضایت از وضعیت موجود یعنی احساس خوشبختی، یعنی مهم نیست شما خوشبخت باشید یا نه، مهم این است که احساس خوشبختی کنید و همین احساس است که خوشبختی را شکل می‌دهد. ممکن است برای عده‌ای منظور از خوشبختی و سعادت، یک اتفاق خارجی در زندگی، یک نوع وضعیت خاص در خانه و زندگی یا شرایط مطلوب کار و اوضاع خوب مالی و در نهایت وصال یار جانی و عشق دل انگیز روح نواز باشد.
شاید همه این‌ها در کنار هم به اضافه مجموعه‌ای از شرایط و خواسته‌های دیگر، به سلیقه و علاقه هر کسی همان غایت آمال و آرزوهای شما هم تلقی شود. عده‌ای نیز خوشبختی را در سلامتی تن و روان می‌دانند و معتقدند اگر چهار ستون بدن‌شان استوار و محکم باشد، خوشبختند. عده‌ای نیز خوشبختی را در آرامش می‌بینند. آرامشی که در تمام لحظات بر زندگی‌شان سایه افکنده، اما آرامشی که مطلوب انسان است نیز در این جهان به طور کامل مهیا نمی‌شود.
انسان در مراحل مختلف زندگی در کوره‌های حوادث گداخته می‌شود و آبدیده می‌گردد سختی‌هایی را از سر می‌گذراند و در طی مراحل گوناگون تجربه کسب می‌کند. از دیدگاه آکادمی مجازی باور مثبت واقعیت خوشبختی این است که خوشبختی تنها یک چیز نیست، مجموعه‌ای از شرایط محیطی، روحی و روانی است که باعث می‌شود انسان به شعف درونی دست پیدا کرده و احساس خوشبختی و سعادت کند. خوشبختی برای انسان خدا باور و مومن جور دیگری رقم می‌خورد. مومنان غرق شدن در خدا را عین خوشبختی می‌دانند. لحظه‌ای عبادت و راز و نیاز با معبود و مورد توجه خاص او قرار گرفتن، بارقه‌ای از امید در دل‌هایشان روشن می‌سازد که آن‌ها را به خوشبختی می‌رساند.
در بخشی از کتاب می خوانیم :
" اگر ما بیایم خوشبختی رو که قبلا گفتیم هماهنگی بیرون و درونه و شُکر ترکیب کنیم در واقع همون پندار، گفتار و کرداری رو خواهیم داشت که باعث میشه ما نفسمون رضایت داشته باشه از این نوع عملکرد ما، پس خدا اگه مارو به شکرگزاری فراخوانده چیزی جز استفاده درست از این نعمت ها نیست..."

 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات آکادمی مجازی باور مثبت

کتاب های دیگری از نویسنده گروه نویسندگان آکادمی مجازی باور مثبت

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها