×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
دختران مطرود

دانلود کتاب دختران مطرود

دختران مطرود
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : دختران مطرود

نویسنده : سایمون سنت جیمز

ناشر : سنگ

مترجم : بهاره شریفی

تعداد صفحات : 411 صفحه

شابک : 978-622-95827-2-5

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 813/6

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان های عاشقانه, داستان و رمان پلیسی جنایی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 35000 تومان


معرفی کتاب

"دختران مطرود" / آن ها نمی بخشند، آن ه ا فراموش نمی کنند.
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The broken girls) اثری از سایمون سنت جیمز (Simone St. James) می باشد که با ترجمه ای از بهاره شریفی توسط انتشارات سنگ منتشر شده است.
سایمون سنت جیمز از نویسندگانی است که ابتدا نویسندگی را از دوران دبیرستان آغاز کرد. اما بعد از آن به مدت 20 سال در پشت صحنه برنامه های تلویزیونی کار کرد. داستان های سایمون اغلب درباره زنان و زخم ها و مشکلاتی است که گریبان گیر آنان می شود. او در رابطه با ترس و دلهره و عشق می نویسد و آنچه برای زنان و دختران رخ می دهد را به خوبی می  تواند توصیف کند. چرا که او خود یک زن است و تمامی این مسائل را به خوبی درک می کند. داستان دختران مطرود در مورد جمعی از دختران است که هیچ کس آن ها را نمی خواهد و به همین خاطر آن ها در مدرسه شبانه روزی زندگی می کنند. این کتاب موفق به کسب دو جایزه ریتا از نویسندگان عاشقانه نویس و جایزه آرتور الیس از بخش جنایی نویس کانادا شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"ساعت ده همان شب، فیونا به آپارتمان جیمی رسید. ‌لپ‌تاپ، دفترچه‌های یادداشت و بسته‌ی شش‌تایی آبجو را همان‌طور که قول داده بود، همراهش آورده بود.
جیمی در طبقه‌ی بالای ساختمانی دوبلکس در مرکز بارونز زندگی می‌کرد. خانه‌ی قدیمی ویکتوریایی که تا حدودی بازسازی شده و اجاره داده می‌شد. زن صاحبخانه از اين‌كه طبقه‌ی بالا را به پلیس اجاره داده است، بیش از حد خوشحال بود. خانواده‌ای هم که با دو فرزند کوچك‌شان در طبقه‌ی پایین زندگی می‌کردند از اين‌كه او همسایه‌شان بود خشنود بودند. خیابان سه لاینی بود و محله صد سال پیش، زمانی که مردم بارونز روزگار بهتری داشتند، ثروتمندنشین بود. در حال حاضر عمارت‌های ویکتوریایی بزرگ به چند آپارتمان تقسیم شده بود و برای سکونت والدین کارگران و بازنشستگان مورد استفاده قرار می‌گرفت. دوچرخه‌های زنگ‌زده و اسباب‌بازی‌های رهاشده‌ی بچه‌ها، چمن‌های نیمه مرتب را از نظم انداخته بود.
وقتی فیونا وارد شد، جیمی جینی کهنه و تی‌شرت خاکستری پوشیده و پشت ‌لپ‌تاپش پشت میز آشپرخانه نشسته بود. تک‌لامپ بالای سرش روشن و بقیه‌ی آپارتمان در تاریکی فرورفته بود. وقتی فیونا در را پشت سرش بست، جیمی همان‌طور که به پرونده‌ای که مشغول مطالعه‌اش بود نگاه می‌کرد گفت: «شام خوردی؟ بقیه‌ی غذا تو یخچاله.»
فیونا وسایلش را در طرف دیگر میز گذاشت و کمی معطل کرد. شام نخورده بود و جیمی می‌دانست. قطعاً اول باید شام می‌خورد، اما ذهنش به خاطر چیزهایی که پیدا کرده بود در تکاپو بود و از او می‌خواست به کارش ادامه دهد. جیمی سرش را بالا گرفت و به او نگاه کرد، انگار ذهنش را می‌خواند."

 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
zahra

عالیه

1401-09-15

ساسان رامح

یک رمان جذاب و گیرا که خواننده رو به خوبی با خود همراه میکنه . شخصیتها به خوبی پرداخته شده اند و به موضوعات بسیار جالبی پرداخته شده . حتما این رمان زیبا رو مطالعه فرمایید .

1400-07-12

غفاری

خیلی کتاب خوبیه. حس شخصیتها به خوبی منتقل میشه و علاقه داری خط داستان رو دنبال کنی

1398-11-02

شیدا پیمان

داستان حاوی حقایق بسیاری بود که باید با اصرار ستودنی فیونا کشف میشد و این خوندن کتاب رو لذت بخش میکرد.دانستن حقایق هرچند تلخ از هر اشتباه و دروغی بهتره.در کل کتاب خوبی بود

1398-10-29

برچسب ها