×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
دنیای عجیب خواب

دانلود کتاب دنیای عجیب خواب

دنیای عجیب خواب
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : دنیای عجیب خواب

نویسندگان : زینب مملکت دوست, مریم کرد

ناشر : فانوس دنیا

تعداد صفحات : 157 صفحه

شابک : 978-600-98132-1-6

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 154/63

دسته بندی : ماوراء الطبیعه, اطلاعات عمومی, مرجع و دایره المعارف

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 15000 تومان


معرفی کتاب

"دنیای عجیب خواب" / چگونه می توان رویاها را تفسیر کرد
کتاب حاضر اثری از دنیا مملکت دوست و مریم کرد می باشد که توسط انتشارات فانوس دنیا منتشر شده است.
علاقه به خواب و رویا پیشینه‌ای به قدمت تاریخ بشریت دارد. مردم یونان، روم و بابل به خواب و رویا اعتقاد محکمی داشتند به ویژه در شب‌های جنگ. آنها تصور می‌کردند که خدا از طریق رویا به آنها راه پیروزی را نشان می‌دهد. امروزه اعتقاد به خواب و رویا و تفسیر آن مانند گذشته عمیق نیست. در آغاز قرن بیستم زیگموند فروید خواب را به این صورت تعریف کرد: «راهی ملکوتی به ضمیر ناخودآگاه.» او تصور خود را از رویا، نشأت گرفته از احساسات سرکوب شده فرد می‌دانست. خواب‌هایی که می‌بینیم معمولا نوعی واکنش نسبت به افکار، فعالیت‌ها و احساساتی هستند که در طول روز داشتیم. آنها بازتاب افکاری هستند که برای یکی دو روز گذشته در ذهن ما خطور می‌کردند. رویاها ظاهراً یکی از بخش‌های جدا نشدنی موجودیت ما هستند. مطالعه و تحقیق دانشمندان در زمینه خواب و رویا به یکسری نتایج جهان‌شمول ختم شده است. اول اینکه تمام افراد حتی آنهایی که این امر را انکار می‌کنند، خواب می‌بینند. خواب دیدن به اندازه نفس کشیدن یک امری بدیهی است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"پییر و مانون نزدیک به پانزده سال بود که با هم زندگی می‌کردند، آن‌ها با یکدیگر تفاهم کامل داشتند تا اینکه پییر درباره شغلش، افکار و احساسات عمیقی که در وجودش رخنه کرده‌بود با سؤالات و مسائل زیادی روبرو شد. او دوست داشت که در زندگی، مسیر شغلی جدیدی را آغاز کند، و کلاس‌ها و دوره‌هایی را برای تغییر شغل خود بگذراند، اما از نظر او این تغییر و تحولات کاملاً قابل اعتماد نبود و امکان شکست او بسیار وجود داشت. او در متروی یک شهر بزرگ به‌عنوان بلیت فروش کار می‌کرد. این کار بسیارخسته‌کننده و ملال‌آور بود اما امنیت شغلی زیادی داشت. با این‌حال او حاضر بود که از این کار استعفا دهد و به کار دیگری مشغول شود که بهتر پاسخگوی افکار و احساسات او باشند. یک روز صبح پییر خواب زیر را دید و آن را برای همسرش تعریف کرد: «در حال برگشت به سرکارم بودم که از رادیو شنیدم که دو جنایتکار خطرناک از زندان فرار کرده‌اند و در شهر دیده شده‌اند. این خبر مرا نگران کرد. همین‌که به اتاق‌ام رسیدم، مورد حمله دو نفر مهاجم قرار گرفتم. من و تو با آنها زد و خورد کردیم، و موفق شدیم که آن‌ها را شکست دهیم. پلیس برای دستگیر کردن آن‌ها سررسید، و به ما گفت که به خاطر دستگیری این افراد جایزه می‌گیریم. در طی زد و خورد، اتاق‌ام کاملاً زیر و رو شده بود! خواستم به خانه برگردم اما رئیس‌ام به من گفت که پیش از آن باید پول‌های صندوق‌ام را بشمارم.»"

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

کتابی تامل برانگیز بود که مطمئنا اکثر افراد از گفته های عجایب این کتاب بی اطلاع هستند، با مطالعه این کتاب نه تنها به دنیای خواب پیک ببریم بلکه میتوانیم به قدرت خداوند متعال نیز در این جهان هستی پی بریم

1400-10-27

برچسب ها