×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
از رختخواب تا میز مدیریت

دانلود کتاب از رختخواب تا میز مدیریت

از رختخواب تا میز مدیریت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : از رختخواب تا میز مدیریت

نویسنده : تیم بین

ناشر : سبکتو

مترجم : گروه مترجمین

تعداد صفحات : 75 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 4800 تومان


معرفی کتاب

"از رختخواب تا میز مدیریت" / سبک زندگی و تغذیه موفقیت را می سازند
کتاب حاضر با عنوان اصلی (From the Bedroom to the Boardroom) اثری از تیم بین (Tim Bean) می باشد که با ترجمه ای از گروه سبکتو توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است.
تیم بین در جوانی با مشکلات متعددی از جمله اضافه وزن شدید و عدم انگیزه و حتی افسردگی روبرو بود. او به دنبال  یافتن پاسخ این پرسش بود که آیا رابطه‌ای بین سبک زندگی و تغذیه با موفقیت و پیشرفت وجود دارد یا خیر؟ تیم بین تمام یافته‌هایش را در سبک زندگی خود به کار گرفت و متوجه شد که رابطه مستقیمی بین تغذیه و سبک زندگی با موفقیت و پیشرفت ما وجود دارد. او و گروه‌اش با افراد و تیم هایی که در بزرگترین شرکت های تجاری هستند، مشورت و رایزنی می کنند تا بهترین برنامه سبک زندگی را برای کارمندان ایجاد کنند. تیم بین مؤلف و نویسنده در زمینه کاهش وزن و مقابله با پیری است. همچنین او در بسیاری از برنامه‌های رادیو و تلویزیون در زمینه سلامتی و تندرستی حاضر شده است. اخیرا او در حال ساخت  برنامه تلویزیونی با نام "ساعت بدنتان را به عقب برگردانید" از کتابی با همین نام است که یک راهنمای مطمئن برای مقابله با پیری است و اخیرا منتشر شده و در سطح بین‌المللی به ‌فروش می‌رود.
تیم بین، متخصص بین‌المللی سلامت و کاهش وزن و افزایش طول عمر است، در این میکروکتاب او و همکارش آن لایینگ دو دنیای کاملا متفاوت را در یکجا گردآوری کرده‌اند؛ دنیای سلامتی، تناسب اندام و کاهش وزن، با دنیای جوانی و زیبایی. آنها در این میکروکتاب تجربیات فراوان و اطلاعات دست اولی را ارائه می دهند که فقط افرادی که به مدت زیاد در محیط های چالشی زندگی، کار و پیشرفت کرده‌اند، از آنها خبر دارند در این میکروکتاب تیم و آن می‌گویند که چه طور با غذاهایی که می‌خوریم مغزمان و قدرت کارایی آن را نابود می‌کنیم. آنها اشاره می‌کنند که آنچه که ما هستیم یا می‌خواهیم باشیم را نوع تغذیه‌مان مشخص می‌کند. هر چیزی که در وعده‌های غذایی می‌خوریم می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی سلامت روح ما داشته باشد. آنها در این میکروکتاب به ما می‌گویند که برای داشتن زندگی بهتر و سلامت‌تر چه طور باید عادت‌های غذایی‌مان را تغییر دهیم.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"برای اینکه بهترین نتایج را بدست آورید، تمرینات ورزشی برای چربی سوزی را در ابتدای صبح انجام دهید چون هورمون رشد در بین ساعات ۶ تا ۹ صبح در بالاترین میزان است. بهانه‌ها را کنار بگذارید، اینکه بگویید صبح‌ها وقت کمی دارم توجیه ندارد، برای اینکه بیشتر بخوابید سلامتی‌تان را به خطر نیندازید، می‌توانید ۱۵ دقیقه زودتر بیدار شوید و نرمش کنید. ورزش وقت تلف کردن نیست بلکه ذخیره کردن انرژی است.
از هر فرصتی برای کالری سوزی استفاده کنید. دو پله را همزمان با هم بالا بروید. به جای آسانسور و پله برقی برای کالری سوزی بیشتر از پله ها استفاده کنید.
اگر تنها روزی ۲ کالری بیشتر در هر دقیقه بسوزانید، در طول یک سال میلیون‌ها کالری سوزانده‌اید. یعنی تنها با روزی ۲ کالری به وزن ایده‌آلتان می‌رسید.
بی تحرکی باعث کاهش جریان خون، توقف متابولیسم و بی حسی، خواب آلودگی و در مواردی لخته شدن خون در عضلات پا می‌شود. در فواصل معین حرکات کششی را انجام دهید. تحریک گردش خون از طریق تحرک علاوه بر اینکه از گرفتگی عضلانی جلوگیری می‌کند، سموم بدن را هم دفع کرده و به سلامتی بیشتر کمک می‌کند.
وقت ناهار بهترین فرصت برای انجام حرکات ورزشی است. بله درست است. بعد از خوردن ناهار معمولا همه دچار رخوت می‌شوند و تمرکز کافی برای ادامه کار ندارند در نتیجه بیشتر می‌نشینند و بیشتر دچار اضافه وزن می‌شوند، اما با داشتن تحرک در این زمان، هم استرس را از خود دور می‌کنید، و هم فرآیند فکری خود را سر و سامان بخشیده و با روحیه ای تازه و شارژ شده به سر کار برمی‌گردید. "

فهرست مطالب

میکرو کتاب چیست؟

درباره نویسنده

درباره کتاب

مقدمه

تاثیر فیزیک بدن روی میزان کارایی قابل

توجه است!

فصل اول

تاثیرات ضعف بدنی روی میزان کارایی

تاثیر سلامتی روی بیان

اکنون کجا هستید؟

اصولا ما به راحتی خودمان را فریب

می دهیم

فصل دوم

تغذیه صحیح

چرا به تغذیه ی مناسب نیاز دارید؟

صبحانه

وعده های غذایی در طول روز

فصل سوم

تمرینات ورزشی

یک موتور سوخت کالر ی بسازید

فصل چهارم

هورمون ها

فصل پنجم

خواب

فصل ششم

مقابله با پیری

فصل هفتم

بدن

مغز

کلسترول و هموسیستئین خود را کنترل

کنید

قرص هایتان را دو باره بررسی کنید

میوه ها و سبزیجات برای بهبود عملکرد

حافظه

فصل هشتم

هیچ گاه دیر نیست

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها