×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود رایگان کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
رمز پیروزی مردان بزرگ

دانلود کتاب رمز پیروزی مردان بزرگ

رمز پیروزی مردان بزرگ
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : رمز پیروزی مردان بزرگ

نویسنده : آیت الله جعفر سبحانی

ناشر : کتابچین

تعداد صفحات : 37 صفحه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : رایگان


معرفی کتاب

"رمز پیروزی مردان بزرگ"
کتاب حاضر اثری از آیت الله جعفر سبحانی می باشد.
گاهی دوران جوانی فردی سپری میگردد و پیری او فرا میرسد اما او هنوز به کوچکترین آرزوی خود نرسیده است . گاهی برخلاف انتظار، بعضی ها به بیش از آنچه آرزو میکنند نائل می گردند و تمام رویاهای شیرین آنها صورت خارجی پیدا میکند. به طور مسلم شکست آن یکی و پیروزی آن دیگری بی علت نیست و علت هر دو را باید در درون زندگی آنها جستجو کرد. مطمئن باشید آن فرد موفق و پیروز از طریقی وارد صحنه زندگی شده که آن طریق، پیروزی او را تضمین کرده ولی آن دیگری که شکست خورده غالبا بر اثر اشتباهات و راه های غلطی بوده که با پای خود پیموده است.
هدف ما در این کتاب بیان گوشه ای از علل پیروزی مردان موفق جهان و راز خوشبختی آنهاست تا نسل جوان از برنامه سودمند و تجربیات آنها حداکثر استفاده را بنمایند. در جاده ای قدم بگذارند که قبلاً همواره است و از راههای پر پیچ و خم و سنگلاخها و بیراهه های زندگی بپرهیزند . راز موفقیت مردان بزرگ و سر کامیابی آنها یکی دوتا نیست. البته قسمتی از کامیابی آنها مرهون استعدادهای باطنی و نبوغ فکری است که به طور وراثتی یا به علل دیگر به آنان رسیده است و ناگفته پیداست که این گونه عوامل قابل تحصیل نیست؛ بلکه موهبتهائی است که خداوند برای نظام آفرینش در اختیار آنها گذارده است.
این کتاب اثبات خواهد کرد با اینکه این گونه عوامل در پیشروی جوانان موثر است، اما اثر آنها زیاد نیست و عوامل موثر بر ترقی، امور دیگری است که هر فرد علاقمند به آینده خود به آسانی می تواند آنها را بکار بندد و از آنها استفاده کند. و اگر هم بحد نوابغ جهان نرسد، می تواند یک فرد برای اجتماع خود باشد. این موفقیت خود در خور تحسین است و بیشتر جوانان بر اثر گم کردن راه ترقی از این موفقیت محروم میشوند. ترقیات انسان اکثرا در گروتربیت ها، فعالیت ها، کوشش ها و اجرای برنامه های مخصوصی است که در نخستین بخش این کتاب از نظر خوانندگان می گذرد و تاثیر وراثت در ترقی و انحطاط، نسبت به این عوامل بسیار کم است. اکنون ما عوامل و رموز کامیابی مردان بزرگ جهان را به طور اجمال با ذکر شواهد و نمونه های زنده از نظر خوانندگان گرامی می گذارنیم.
دربخشی از این کتاب می خوانیم:
" برای انجام هر کاری، پس از دقت و تشخیص، بعد از آنکه سود و زیان کار را سنجیدیم و عقل و خرد آن را پسندید ، باید با قاطعیت و تصمیم هر چه محکم تر هدف را تعقیب کنیم و بدانیم هر کاری به اندازه مشکلات و سختی هایش، اراده راسخ تر و تواناتر لازم دارد . رمز موفقیت ، داشتن اراده تواناست که مشکلات را از میان بردارد .
خطوط و قیافه مردان بزرگ حاکی از اراده و قاطعیت آنهاست و برندگی از قیافه و رفتار آنها میبارد.
افراد قوی الاراده همواره مورد احترام مردم هستند و از تعرض دیگران مصون اند ، ولی اشخاص ضعیف الاراده مورد تعرض سوء استفاده کنندگان واقع می شوند.
تردید بلای کامیابی و نشانه بارز ضعف اخلاق است و ضربه محکمی بر هوش و نبوغ می زند. اسکندر می گفت یکی از رموز کامیابی من، قاطعیت و اجراء تصمیم بود و از دودلی پس از تصمیم بیزار بودم.
تیمور لنگ، ناپلئون و نادر که از نوابغ نظامی جهانند دیر تصمیم می گرفتند ، لکن از تصمیم خود برنمی گشتند .
مرد مصمم مانند سرباز آماده به خدمت است که به او دستور آماده باش داده شده؛ به پیشباز حوادث میرود. مشکلات او را از هدف باز نمی دارد و تلخی های راه هدف، ممکنات را در نظر او به صورت محال جلوه نمی دهد."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کتابچین

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
سیدعلیرضا

با استناد با روایات و احادیث و قرآن کریم بیست شرط برای موفقیت و رسیدن با هدف انسان ها را در این کتاب مفصلا بحث و شرح داده است و خواندن آن بسیار مفید و لازم میباشد

1400-10-26

safir

خیلی عالی و انگیزه بخش

1398-12-22

حسین

یکی از بهترین کتاب هایی است که خوانده ام.

1398-10-12

برچسب ها