×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
روزهای خوش زندگی

دانلود کتاب روزهای خوش زندگی

روزهای خوش زندگی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : روزهای خوش زندگی

نویسنده : ماشاءالله صدیقی

ناشر : صریر

تعداد صفحات : 208 صفحه

شابک : 978-600-5156-83-6

تاریخ انتشار : 1393

رده بندی دیویی : 955/0843092

دسته بندی : زندگینامه و خاطرات , جنگ تحمیلی و دفاع مقدس, شهدا

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 6500 تومان


معرفی کتاب

"روزهای خوش زندگی" / خاطرات حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی

کتاب حاضر اثری از مرضیه نظرلو می باشد که توسط انتشارات صریر منتشر شده است.

جهاد مظهر تجلي رحمت واسعه خداوند و جلوه اقتدار توحيد در مبارزه با ريشه‌هاي کفر و الحاد است و نيز نماد سعادت و سلامت جامعه توحيدي و منشأ تحول روحي انسان و درک حقائق هستي مي‌باشد. زيباترين جلوه خير و نيکي است که بالاتر ازآن زيبايي ديگري تصور نمي‌شود و مظهر همه زيبايي‌هاي عالم است، طريق معرفتي که وصال معشوق را در بر دارد و نقطه علياي آن تفسير و تبيين حقيقت عشق به خداست.

عظمت آن را جز خواص و اوليا الهي درک نکرد ه‌اند تا جايي که آن را نماد زيبائي معرفي کرده‌اند و گفته‌اند: «ما رَايتُ الا جَميلا». هيچ عبادتي همانند جهاد مقبول حضرت حق نيفتاد و همه عبادات در سايه سار جهاد معنا يافت. عبادتي همانند جهاد رضايت خداوند را حاصل نکرد و مجاهد نيز به چيزي جز رضايت خداوند راضي نشد. جهاد دري است از درهاي رحمت خداوند که فقط به روي خواص اولياءالله گشوده مي‌شود و راهي است به بهشت الهي، معروف به "باب المجاهدين".

عزت و اقتدار جامعه اسلامي در گرو رشادت، شجاعت و جوانمردي مجاهدان آن مي‌باشد. ره پويان اين طريق، معرفت يافتگان مکتب عشقند. آنان که در تبسم مستانه خود «عندَ رَبِّهم يرزَقُون» ماندند و متوجه وجه و ذات جمال کبريايي حق شدند. هم به جامعه حيات بخشيدند و هم به حيات ابدي دست يافتند و در بستر زمان جاويد ماندند و پيام «لاخَوفٌ عَلَيهم وَ لاهُم يحزَنُون» را ره توشه سلوک خود قرار دادند.

آنچه در اين مجموعه پيش روي شما قرار دارد، خاطراتي است که نويسنده خود با آنها روبرو بوده و از هيچ منبع ديگري استفاده ننموده است. برگ سبزي است از حکايت رشادتهاي مردان خطّه نور؛ اميد مي‌رود مورد قبول خداوند، شهدا و خواننده گان محترم قرار گيرد.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

"شهيد بلدي نژاد پاسداري از پاسداران حريم كوي دوست خيلي آرام و با وقار و متواضع بود جواني  كه درجلاي سيرت او رنگ خدايي نهفته بود، عشق به شهادت در وجودش موج مي‌زد او يك معاون گردان خاكي بود. همراه خاكيان مسير نور، در اين لحظه‌هاي غير قابل وصف بلند شد و گفت: بچه‌ها اينها را بکشيد، به هيچ چيز ما رحم نکردند. انتقام خون شهيدان را بگيريد، در اينجا گريه کلامش را قطع کرد. درحالي كه همه‌ي بچه‌هاي گردان با گريه‌ي او همصدا شدند و فضايي از اشک و ناله ايجاد شده بود او را همراهي كردند و در باران اشك با او پيمان بستند. که ما همواره ايستاده ايم، گاهي اوقات اتفاقاتي در جنگ مي‌افتاد که از دست ما خارج بود دست تقدير وقايع را به گونه‌ي ديگري رقم مي‌زد که ما فلسفه‌ي آن را نمي‌دانستيم که جابه جايي گردان ما از موقعيت خط شکني به پشتيباني يکي از همين موارد بود.

هميشه وقتي اعتراض مي‌کرديم اين همه آموزش براي چيست؟ مي‌گفتند: گردان يا زهرا(س) خط شکن است. گردان خط شكن بايد همه‌ي سختي‌ها را تحمل کند. منطقه حساس است. لشگر روي گردان آقاخاني حساب کرده است. 

اما يکي دو شب به عمليات مانده بود که برادر محمد احترامي گرداني را آماده کرد، اكثرا بچه‌هاي سپاه بودند.گردان را با يک سري آموزش‌هاي فشرده به منطقه آورد. بچه‌ها را توي گل ولاي زمين شهرك سينه خيز مي‌برد."

فهرست مطالب

مقدمه ناشر

پیشگفتار

تابستان 1360

عملیات رمضان

ورود به حوزه

عملیات والفجر

عملیات والفجر 4

مرحله دوم عملیات

عملیات خیبر

حضوری دیگر

عملیات والفجر 8

پدافندی فاو

ملاقات غیرمنتظره

عملیات کربلای 4

عملیات کربلای 5

تصاویر

منابع

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات صریر

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها