×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
سرمایه گذاری املاک

دانلود کتاب سرمایه گذاری املاک

سرمایه گذاری املاک
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : سرمایه گذاری املاک

نویسنده : جان جیمز

ناشر : نشر نوین (نوین توسعه)

مترجم : امیرپویا چراغی

تعداد صفحات : 59 صفحه

شابک : 978-600-8738-64-0

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 323/63247

دسته بندی : سرمایه گذاری و بورس

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 15000 تومان


معرفی کتاب

"سرمایه گذاری املاک" / بهترین راهنمای سرمایه گذاری املاک برای تازه کارها

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Real Estate Investing) اثری از جان جیمز (John James) می باشد که با ترجمه ای از امیرپویا چراغی، توسط انتشارات نوین توسعه منتشر شده است.

سرمایه‌گذاری در املاک یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در ایران است که همواره افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این کتاب می‌تواند راهنمای جامعی برای سرمایه‌گذاران مشتاق املاک و مستغلات باشد زیرا به زبانی ساده، مفاهیم و نکات مورد نیاز برای آغاز این نوع سرمایه‌گذاری را پوشش داده است. خواننده باهوش، مفاهیم را می‌آموزد و از نکات آن بر اساس شرایط کشور خود استفاده می‌کند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

" موارد فراوانی وجود دارند که قبل از ورود به بازار املاک باید در نظر گرفته شوند. باید مطمئن شوید که قادر به جمع‌آوری پول برای خرید ملک هستید، قادر به نگهداری از آن پس از خرید خواهید بود، و همچنین باید تصمیم بگیرید تمایل به فروش یا استفاده برای ایجاد درآمد اجارهای دارید. هنگامی که آماده شروع در این بازار شدید، باید استراتژی مناسب خود برای ایجاد پول را انتخاب کنید. "

فهرست مطالب



مقدمه‌ی مترجم
پیشگفتار
فصل 1: شروع سرمایه‌گذاری در املاک
فصل2: چگونه وضعیت بازار می‌تواند سرمایه‌گذاری شما را مشخص کند؟
فصل3: چگونه املاکی پیدا کنید که برای شما تولید پول کنند؟
فصل 4: چگونه بودجه مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری خود را تهیه کنید؟
فصل 5: چگونه اولین ملک خود را در بازار املاک بخرید؟
فصل 6: چگونه مشاورین و مدیران املاک می‌توانند کار شما را آسان‌تر کنند؟
فصل 7: محافطت از دارایی‌هایتان
فصل 8: چگونه در هنگام اجاره املاک، اجاره‌نامه خود را مدیریت کنید؟
فصل 9: چگونه از اشتباهات متداول اجتناب کنید؟
سخن آخر

بررسی کتاب سرمایه گذاری املاک
در طول سالیان متمادی که ما در خدمت سرمایه گذاران املاک و مستغلات هستیم؛ یکی از سوالاتی که وجود دارد، این است که: "چگونه سرمایه گذاری املاک و مستغلات را شروع کنیم؟" افراد زیادی از سراسر جهان برای یافتن جواب این سوال، به کتاب سرمایه گذاری املاک (Real Estate Investing: The Ultimate Beginners’ Guide to Real Estate Investing) اثر جان جیمز (John James) مراجعه کرده اند و جواب سوال های خود را گرفتند.

شاید از برخی افراد بپرسید، بگویند برای این دسته سوال ها یک جواب ساده وجود دارد؛ اما اینطور نیست. کتاب سرمایه گذاری املاک، همه جنبه های سرمایه گذاری در املاک را پوشش داده است.همچنین یک مرور کلی از بهترین راهها برای شروع مسیر سرمایه گذاری املاک و آزادی مالی از طریق سرمایه گذاری در املاک به شما ارائه داده است. با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی کتاب سرمایه گذاری املاک را در اختیارتان قرار دهیم.

نقد و بررسی کتاب سرمایه گذاری املاک 

 

هدف نویسنده کتاب سرمایه گذاری املاک چیست؟
جان جیمز نویسنده کتاب سرمایه گذاری املاک جیمز اهداف زیادی داشته و تک تک آنها را در کتاب پیاده سازی کرده است. در قدم اول لازم است بدانید همانطور که از نام کتاب مشخص است؛ برای افراد مبتدی و کسانی که قصد دارند به تازگی وارد سرمایه گذاری املاک شوند نوشته شده است. اما به محض شروع کتاب سرمایه گذاری املاک سوال هایی نظیر: چطور با سرمایه گذاری در املاک درآمد کسب کنیم؟ آیا راهی برای گسترش درآمد از طریق خرید و فروش ملک وجود دارد؟ شکل می گیرد که پاسخ به آنها را در کتاب پیدا خواهید کرد. کتاب سرمایه گذاری املاک می تواند نحوه دستیابی به رویا را به شما نشان دهد!

بسیاری از مردم رویای خرید، فروش و اجاره ملک را می بینند. این یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای مدت طولانی بوده و برخی نیز ثروت گسترده ای از آن کسب کرده اند. با این وجود خطراتی هم در انتظارتان خواهد بود. همانطور که هر نوع سرمایه گذاری دارای ریسک های زیادی است، ایجاد سرمایه در املاک نیز چالش های خود را خواهد داشت. اما پاداش هایی هم که در این مسیر به دست می آورید، کم نخواهد بود.

کتاب سرمایه گذاری املاک قصد دارد، یک راهنمای نهایی برای مبتدیان در حوزه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات باشد. این کتاب به بررسی موضوعات زیر پرداخته و در دسترس شما قرار داده است:

  • نحوه شروع کار در املاک و قرارگیری در مسیر موفقیت
  • محاسبه شرایط بازار هدف و آنالیز وضعیت املاک در دنیا
  • پیدا کردن خصوصیات مناسب سرمایه گذاری و املاک
  • امور مالی و برآورد هزینه های سرمایه گذاری
  • استفاده از کارگزاران و مدیران املاک حرفه ای
  • چگونگی محافظت از دارایی ها و از دست ندادن آنها
  • جلوگیری از اشتباهات رایج در سرمایه گذاری املاک


چندین راه مختلف وجود دارد که می توانید هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات استفاده کنید و هر یک با جزئیات توضیح داده شده است. کتاب سرمایه گذاری املاک اطلاعات صحیحی در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید در حال اجرا از خطاها و چالش های بازار در امان باشید.

 سرمایه گذاری در املاک

 

چرا سرمایه گذاری املاک را بخوانیم؟
همیشه مطالعه یک کتاب به دنبال یک چرایی به وجود می آید. سوال هایی در ذهن شکل می گیرد که اگر به آنها رسیدگی نکنیم، مانع موفقیت ما در کسب و کار می شود. جان جیمز در بخش های آخر کتاب سرمایه گذاری املاک به بهترین نحو ممکن در خصوص روش پول درآمدزایی از طریق خرید و فروش املاک صحبت کرده است. وی روش های متعددی را برای سرمایه گذاری معرفی کرده که با استفاده از آنها در مسیری صحیح حرکت خواهید کرد.

کتاب سرمایه گذاری املاک جامع ترین مباحث را جهت اینکه چطور به حوزه املاک ورود کنید و تامین بودجه را انجام دهید گردآوری کرده است. اما آیا خواندن کتاب کافی است؟ قطعا جواب خیر خواهد بود. زیرا هیچ کاری بدون عمل ممکن نبوده و در کنار مسائل تئوری املاک باید دست به عمل بزنید تا رویای شما به واقعیت بپیوندد.

فعالیت هایی که به سرمایه گذاری در املاک مربوط می شود، شما را به سمت خرید و فروش یا حتی اجاره سوق می دهد. بنابراین لازم است اهداف خود را نیز در نظر داشته باشید که چه کاری در نظر دارید و هدفتان از سرمایه گذاری املاک چیست.



 سرمایه گذاری ملک و املاک

 

بررسی یکی از بخش های کتاب سرمایه گذاری املاک:
قصد داریم قسمتی از کتاب سرمایه گذاری املاک را نقد و بررسی کنیم. هر فردی می دانید اجاره نامه ملک های مسکونی بسته به نوع مکان با یکدیگر متفاوت است. در واقع برای هر ملک هرگز یک نسخه نپیچید و تازه کارها باید در جریان باشند.

برای مثال یک خانواده 3 نفره را در نظر بگیرید. اجاره نامه این خانواده باید به گونه ای باشد که در کناره هزینه اجاره ملک، باید هزینه آب و برق را بپردازند. برخی مالکین خرده هزینه ها را با اجاره می گیرند و کار خود را آسان تر می کنند. در نتیجه این معقوله کاملا متغیر است و به مالک ملک بستگی دارد.

اجاره نامه ها نیز به دو صورت کوتاه مدت یا بلند مدت نوشته می شود. می توانید در اجاره نامه ها مدت زمان دلخواه خود را از 6 ماه تا یک سال یا بیشتر بنویسید. لازم به تذکر است که اجاره نامه های بلند مدت یا یک ساله در بین مردم بیشتر رواج دارد. حتی اگر آنها مجبور به تمدید قرارداد باشند، اجاره های یک ساله را ترجیح می دهند. برای تنظیم اجاره نامه ها باید ترفند و تکنیک های متعددی به کار ببرید. حتما باید مسئولیت مستاجر را در بر بگیرید تا آنها در پرداخت هزینه ها مسئول باشند.

سخن آخر با خوانندگان کتاب
همه انسان ها برای بقا و زندگی بهتر به سقفی برای زندگی احتیاج دارند. در نتیجه بحث سرمایه گذاری در ملک و املاک همیشه باب بوده و فعالیت مقطعی نخواهد بود. اگر در این حوزه فعالیت می کنید باید تمام وجه سرمایه گذاری را بدانید. با آگاهی و برداشت قدم های هوشمندانه در این مسیر، اشتباهات به حداقل رسیده و بنابراین سرمایه خود را از دست نمی دهید. کتاب سرمایه گذاری املاک مرجعی کامل و تحریم نشده است که در انتها شما را به سرمایه گذاری قدرتمند تبدیل می کند.
 

 

به قلم : فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمد دهقان

کتاب خوبیه ، ولی مباحثی در اون مطرح شده که بعضیهاش مخصوص شرایط ایران نیست

1400-11-03

yaserrahmati

عالی

1400-10-26

Korsh

کاتی خوبی است, اما ای کاش بجای ترجمه، از صاحب تجارب خودی استفاده شود

1400-09-12

saman

عالی

1399-06-22

برچسب ها