×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
سلام دنیا!

دانلود کتاب سلام دنیا!

سلام دنیا!
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : سلام دنیا!

نویسنده : اشلی ونس

ناشر : سبکتو

مترجم : گروه مترجمین

تعداد صفحات : 135 صفحه

دسته بندی : زندگینامه و خاطرات , مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 4800 تومان


معرفی کتاب

"سلام دنیا!" / زندگی نامه ایلان ماسک
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Elon Musk) اثری از اشلی ونس (Ashlee Vance) می باشد که با ترجمه ای از گروه سبکتو توسط انتشارات سبکتو منتشر شده است.
اشلی ونس، یکی از نویسندگان بزرگ و حرفه‌ای و یکی از نویسندگان اصلی مجلات بزرگی چون نیویورک تایمز و بلومبرگ طی سال‌های ۲۰۰۳تا ۲۰۱۳  است. او علاقه زیادی به حوزه تکنولوژی دارد و برای شرکت‌های بزرگی از جمله IBM, DELL و HP کار کرده است. اشلی علاوه بر فعالیت در نویسندگی، یک برنامه نویس ماهر و فعال در حوزه رباتیک است و در سال ۲۰۰۳ یک کتاب به نام گیک دره سیلیکون نوشت که بسیار معروف و پرفروش شد. در سال ۲۰۱۵ هم کتابی به نام سلام دنیا که درباره زندگی‌نامه ایلان ماسک بود نوشت. این کتاب به واسطه صحبت‌های مستقیم ماسک و داستان تمام کسب‌وکارهای او به شدت معروف شد و بسیاری نشریه‌های معتبر دنیا در مورد آن مطالب مختلفی منتشر کردند.
ایلان ماسک را می‌توان یکی از باهوش‌ترین، شگفت‌انگیزترین و حتی یک ابر قهرمان در دنیای امروز دانست. بعضی او را دیوانه و برخی نابغه می‌خوانند، اما تقریبا همه باور دارند که در عصر تکنولوژی انقلاب ایجاد کرده است. ایلان ماسک همان فردی است که کارهای غیرممکن را با غیرباورترین بودجه، امکان‌پذیر می‌کند. و این میکروکتاب از او و زندگی‌اش صحبت می‌کند. در این میکروکتاب می‌خوانیم که ماسک چه طور با از چهار بار ورشکستگی و یک خطر مرگ نجات پیدا کرد و چطور همزمان مدیرعامل دو شرکت پیشرو در تکنولوژی است. در این میکروکتاب یاد می‌گیریم که به خودمان و رویاهایمان باور داشته باشیم و همیشه راهی برای ساختن آنها پیدا کنیم. ایلان ماسک فردی است که نه تنها رویای خودش، که رویای یک جهان را تبدیل به واقعیت می‌کند. اشلی ونس نویسنده کتاب در ابتدا نام این کتاب را سلام دنیا گذاشت و مجموعه مقالاتی از آن را در روزنامه‌های معتبر و با همین نام منتشر کرد. زندگی‌نامه ایلان ماسک پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز در بخش بین‌الملل بوده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
" در پاییز سال ۲۰۰۳ جی بی استراوبل که فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد بود نزد ایلان ماسک آمد و تلاش کرد تا او را متقاعد کند که در پروژه‌ ساختن هواپیمای الکتریکی سرمایه‌گذاری کند. ماسک از این ایده چندان استقبال نکرد اما توضیح استراوبل درباره‌ ساختن یک ماشین الکتریکی با استفاده از باتری‌های لیتیومی، به عنوان یک پروژه‌ جانبی، برای او بسیار جذاب بود. این چیزی بود که واقعا ماسک را جذب خود کرد و او نقدا ۱۰۰۰۰ دلار در این پروژه سرمایه‌گذاری کرد.
کمی پس از این ماجرا موسسان شرکت جدیدی که تسلا نام داشت نزد ماسک آمدند. آنها به دنبال سرمایه‌گذاری بودند که حاضر باشد ۷ میلیون دلار برای ساختن یک ماشین اسپرت (مانند لوتوس الیت) که نیروی محرکه‌ آن توسط یک موتور الکتریکی تامین می‌شود سرمایه‌گذاری کند. آنها جمعه با ایلان ماسک ملاقات کردند و به سوالات بسیار زیاد او پاسخ دادند و در روز دوشنبه ایلان ماسک موافقت کرد که ۶٫۵ میلیون دلار در شرکت تسلا موتورز سرمایه‌گذاری کند. این سرمایه‌گذاری او را به بزرگ‌ترین سهام‌دار و رئیس این شرکت تبدیل کرد."

فهرست مطالب

میکروکتاب چیست؟

درباره کتاب

درباره نویسنده

فصل اول

روزهای نخستین

فصل دوم

استارتاپ

فصل سوم

X.com و PayPal

فصل چهارم

SpaceX

فصل پنجم

فصل ششم

تجربه ای در حد مرگ

فصل هفتم

به سوی بی نهایت و فراتر از آن

فصل هشتم

خودروهای الکتریکی

فصل نهم

سولارسیتی و آینده

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
lila

سایت شما را دیدم سایت خوبی دارین ممنون

1398-12-17

برچسب ها