×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
دستیابی به شادابی و انگیزش شغلی

دانلود کتاب دستیابی به شادابی و انگیزش شغلی

دستیابی به شادابی و انگیزش شغلی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : دستیابی به شادابی و انگیزش شغلی

نویسندگان : مهرداد حیدری ذوله, فرانک موسوی

ناشر : قانون یار

تعداد صفحات : 104 صفحه

شابک : 978-600-8077-26-8

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 658/314

دسته بندی : علوم اجتماعی، فرهنگ و سبک زندگی, ورزش, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 18000 تومان


معرفی کتاب

" دستیابی به شادابی و انگیزش شغلی" / آموزش ضمن‌خدمت آمادگی جسمانی، محملی برای شادابی و انگیزش شغلی
نقش آموزش سیار بر مهارت های ادراکی مدیران مدارس
کتاب حاضر اثری از مهرداد حیدری ذوله (دانشجوی كارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه) و فرانک موسوی (عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه) و نظارت فنی محسن فاضلی می باشد که توسط انتشارات قانون یار منتشر شده است.

بالا بردن کیفیت زندگی عاملی است که همه انسان‌ها آگاهانه یا ناخودآگاه درپی آن هستند. درجه‌ای از كیفیت زندگی که به فرد احساس مطلوبی القاء می‌کند، موجب نشاط فرد می‌شود. لازمه شادی و شاد بودن، مثبت اندیشی و جست‌وجوی خوبی‌ها و زیبایی‌ها و ایجاد تعادل در زندگی است. از طرفی اگر این میل به بهبود کیفیت زندگی، با نیرویی توام شود که فرد را برای تلاش در جهت رسیدن به این هدف بیشتر تحریک نماید می‌تواند به رشد بیشتر فرد (و نیز به‌طور خاص، رشد عملکرد شغلی) و جامعه کمک شایانی نماید. این نیرو را با نام "انگیزه" می‌شناسیم. عوامل متعددی هستند که باعث ایجاد نشاط و انگیزه در فرد خواهند شد. آمادگی جسمانی از طریق کلاس‌های ضمن‌خدمت یکی از این عوامل است. ورزش نه تنها بر سلامت جسم تاثیر می‌گذارد بلكه بر روح و روان فرد نیز تاثیر مثبت دارد. درحوزه‌های روانشناختی، ورزش را از عوامل تغییر نگرش فرد نسبت به پیرامونش از جمله تغییر دیدگاه فرد نسبت به شغلش می‌دانند. از مزایای ورزش کردن می‌توان به سلامت جسم، سلامت روح و روان، کاهش استرس، شادی روح، کمک به ایجاد انگیزش و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این کتاب، در فصل اول بر مفهوم شادی، در فصل دوم بر مفهوم انگیزش و به‌طور خاص انگیزشِ شغلی، و در فصل سوم بر مفهوم آموزش ضمن‌خدمت تاکید کرده است. در فصل چهارم نیز درباره‌ی تاثیر آمادگی جسمانی بر شادابی و انگیزش شغلی بحث می‌شود.
در بخشی از این کتاب میخوانیم:
" استفاده از توانایی های بالقوه منابع انسانی برای هر سازمانی مزیتی بزرگ به شمار می‌‌‌رود. توانمندسازی روش نوینی برای بقای سازمان‌های پیشرو در محیط رقابتی است. توانمندسازی (تواناسازی) فرایند قدرت بخشیدن به افراد است. در این فرایند به کارکنان خود کمک می‌کنیم تا حس اعتماد به نفس خویش را بهبود بخشند و بر احساس ناتوانی و درماندگی خود چیره‌شوند. تواناسازی در این معنی به بسیج انگیزه‌های درونی افراد می‌انجامد (سلطانی،1390). تواناسازی همچنین تشویق افراد به مشارکت بیشتر در اتخاذ تصمیم‌هایی که بر فعالیت‌های آنان تاثیر گذار است. از این طریق می‌توانیم فرصت‌هائی را برای افراد فراهم آوریم تا نشان دهند که می‌توانند ایده‌های خوبی آفریده و به آن جامه عمل بپوشانند (عباس‌زادگان،1392). آموزش و توانمندسازی کارکنان یکی از اهداف سازمان‌ها می‌‌‌باشد و همیشه براین باور و بر این تبلیغات استوار است که بهره‌وری در گرو کارکنان تحصیل کرده و توانمند می‌‌‌باشد و بر این مهم هزینه گذاشته‌شده، دوره های ضمن‌خدمت کوتاه‌مدت و بلندمدت و یا به طرق های دیگر توانی‌های فردی و گروهی آنها در راستای اهداف سازمانی است. پس از سال‌ها تجربه دنیا به این نتیجه رسیده است که اگر سازمانی بخواهند در اقتصاد خود پیشتاز باشد و در عرصه رقابت عقب نماند باید از نیروی انسانی متخصص، خلاق و باانگیزه بالا برخوردار باشد. منابع انسانی اساس یک سازمان را تشکیل می‌‌‌دهد و به عبارت دیگر توانمندسازی یک راهبرد توسعه و شکوفایی سازمانی است (محمدی،1390)."

 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات قانون یار

کتاب های دیگری از نویسنده مهرداد حیدری ذوله

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
کبری شیخ

من قبلا این کتاب روخریداری کردم ولی دریافت نکردم

پشتیبان سایت

سلام برای بررسی مشکل لطفا به پشتیبانی کتابچیت پیام ارسال کنید

1400-06-02

برچسب ها