×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
فراتر از راز

دانلود کتاب فراتر از راز

فراتر از راز
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : فراتر از راز

نویسنده : لیزا لاو

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : فاطمه باغستانی

تعداد صفحات : 256 صفحه

شابک : 978-964-236-685-9

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 289/98

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان

فهرست مطالب

مقدمه‌ ای بر نسخه ویرایش شده

مقدمه: راز

قدردانی

دیباچه: داستان من

بخش اول. جذب معنوی ده مرحله اصلی

سطح اول ارتباط با معنویت

سطح دوم پرورش درک ذهنی

سطح سوم تجلی آنچه معنویت می ‌خواهد

بخش دوم زندگی بر اساس خواسته‌ های معنویت

درباره ی اثر فراتر از راز

کتاب راز می کوشد تا خواننده را در جهتی هدایت کند که بتواند درک کند که رازهایی در زندگی نهفته هستند که باید آنها را کشف کرد. راز معنویت خدا، کلید اصلی کشف معمای زندگی است که اگر آن را بیابیم روزهای در زندگی تجربه خواهیم کرد که هر لحظه اش پر از عشق و قدرت است.

نویسنده با روایت کوتاهی از زندگی شخصی خودش، سپری کردن روز های قبل و بعد از معجزه ی راز را برای مخاطب نقل می کند. بعد از شکست سنگین برخاستن و ادامه دادن بزرگترین موفقیت است. بکارگیری قانون جذب در خواسته های مادی و معنوی مهم ترین مسئله ای بود که راوی در صدد کشف آن بود.

 

نقد و بررسی کتاب فراتر از راز

در این بخش نویسنده ده گام اصلی برای جذب را در سه مرحله توصیف می کند. مرحله ی اول که مهم ترین و ضروری ترین است، مخاطب به روح معنویت جهت جذب نزدیک می شود. مرحله ی دوم جهت سازماندهی افکار و گوش دادن با جان و دل به معنویت است. مرحله ی سوم نشان دهنده ی تبدیل تفکرات به واقعیت است.

تاکیدی که نویسنده در این اثر دارد کشف راز معنویت است. از نظر او تنها معنویت است که می تواند پاسخ تمام سوالات ما باشد. کسانی که معنویت را درک می کنند به خوبی می دانند که شک و تردید جایی در زندگی آنها ندارد.

قانون جذب قدرتی دارد که می تواند هم برای انسان سود داشته باشد هم جهان هستی را در جهت مثبت دگرگون کند. در فصل اول اشاره می شود به آگاهی از معنویت و درک کامل از آن. اینکه بدانیم معنویت چه چیزی برای ما می خواهد تا بتوانیم با آن همسو شویم.

بدیهی است که هر انسانی بخشی از وجودش را نفس او فرا گرفته است. اشاره ای که در این مورد شده است، دست کشیدن از نفس است. در غیر این صورت نفس می تواند با خودخواهی تمام به بازی بچه گانه اش ادامه بدهد و خود برتری بینی را در افراد تقویت کند. همین علت اصلی عقده ای شدن می باشد تا در هر جمعی یا در هر مقطعی بازی فقط مرا ببین را پیاده کند.

 

فراتر از راز پلی است برای رسیدن به ارزوها

 

برای اینکه بتوان معنویت را در وجود رشد داد باید با تمام وجود با نفس خود مبارزه کرد. خواسته ها و نیازهای آدمی تمامی ندارد، به توصیه ی این کتاب و قانون جذب باید طلسم را شکست و خواسته ها و نیاز ها را به حداقل رساند.

واقعیت دیگری که نویسنده بازگو می کند این است که روح پلی است بین معنویت و نفس. از آنجایی که بزرگترین تهدید و ترس نفس معنویت است روح می تواند نفس را درهم بشکند. روح سرشار از عشق و پاکی است می تواند ظرفیت عشق ورزی هرکسی را به اوج برساند و این متضاد نفس است. روح است که به کمک معنویت می آید تا راز کشف شده را به اثبات برساند. و در آخر روح خیر خواه انسان ها است و می خواهد هر آنچه که جذب می شود با عشق و احترام باشد.

شاید شنیدن این جمله که گاهی، چیزهایی که می خواهید برای شما خوب نیستند کوله باری از ناامیدی را بر دوش بگذارد. اما بر اساس قانون جذب و قانون معنویت باید این را قبول کرد که هر آنچه که می خواهیم برای ما عاقبت خوشی نخواهند داشت. توصیه ی نویسنده به مخاطب این است که جهت جذب خواسته ها باید تسلیم شد، راه موازی با معنویت را پیش گرفت، حرکت کرد به گونه ای که خواسته ها تاثیر مثبتی در زندگی دیگران داشته باشد.

اینکه دیگران بتوانند افکار ما را تسخیر کنند بی جا نیست، هر انرژی که دیگران برای ما ارسال می کند می تواند تاثیر بسزایی در افکار و جذب ما باشد.

هیچ عجیب نیست که اگر بخواهیم بگوییم تصور کردن ما را در جهت رسیدن به خواسته ها نزدیک می کند. در این بخش نویسنده به خواننده یاد آور می شود تا قبل از انجام دادن هر کاری بهتر است با عقل همسو شود، به کل نفس را نادیده بگیرد و روح که پر از عشق را درگیر هدف سازد.

 

جذب ثروت با اثر فراتر از راز

 

نویسنده معتقد است که برای پذیرای هر آنچه که برای ما اتفاق می افتد به یک امر ضروری تبدیل شده است. گاهی نیاز است برای جذب کردن خواسته ها اجازه بدهیم برخی چیزها از زندگی حذف شوند.

 

ده گام در این کتاب که نویسنده با کلام زیبا و رسا به بیان آن پرداخته است:

  • همسویی با معنویت
  • نادیده گرفتن نفس
  • درگیر کردن روح
  • صرف زمان برای همسویی با معنویت
  • نگاه کردن و گوش دادن
  • نظم بخشی به افکار
  • در احساسات خود رخنه کنید
  • تاریکی های وجود دیگران را روشن کنید
  • تاریکی های وجودتان را بزدایید
  • خواسته هایتان را عملی کنید و سخت نگیرید

 

نتیجه گیری از اثر فراتر از راز

روش ها و راههایی که در این کتاب بیان شد در وهله ی اول برای من نیز ناخوشایند بود. انسان ها گاهی از سر خودخواهی نمی تواند بپذیرند که خواسته هایی که دارند برایشان معقول نیست. اما با نگاهی ژرف به مطالب این کتاب می توان با تمام وجود درک کرد که برای رسیدن به اهداف و استفاده از قانون جذب نیازمند همسو شدن با معنویت است.

 

پذیرش معنویت از توصیه های فراتر از راز

 

درک کردن این موضوع باعث می شود تا برداشت درستی از زندگی و از همه مهم تر خواسته هایمان داشته باشیم تا بتوانیم با تمام عشق لذت های زندگی را درک کنیم. با از بین بردن اهداف نفسانی گویی کوهی از غم از روی ما برداشته است چرا که خودخواهی و خود بزرگ بینی مانعی است برای درک معنویت.

گاهی ترس ها و دلهره ها سرتاسر وجود آدمی را فرا میگیرد، همین مسئله نشانگر عدم شناخت معنویت است. بهتر است در همه ی کارها خدای خود را که قدرت بی کرانی دارد را در نظر بگیریم و به رضای او راضی باشیم در این صورت می توانیم به شادی های ماندگار و زندگی لذت بخش نزدیک بشویم.

 

به قلم : مهدیه سلمانی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها