×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
قهرمان درونت را کشف کن

دانلود کتاب قهرمان درونت را کشف کن

قهرمان درونت را کشف کن
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : قهرمان درونت را کشف کن

نویسنده : راندا برن

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : سیما فرجی

تعداد صفحات : 272 صفحه

شابک : 978-964-236-567-8

تاریخ انتشار : 1392

رده بندی دیویی : 158/

دسته بندی : خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 65900 تومان


معرفی کتاب

"قهرمان درونت را کشف کن"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Hero) اثری از راندا برن (Rhonda Byrne) می باشد که با ترجمه ای از سیما فرجی، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
این کتاب درباره‌ی یک داستان است که به‌راستی زندگی مولف را تغییر داده است. چنین داستانی، در سراسر تاریخ، زندگی بسیاری از انسان‌های دیگر را نیز تغییر داده و از ابتدای آفرینش بشر تاکنون بازگو شده است. درحالی‌که این داستان در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف به گونه‌های متفاوت مطرح می‌شود؛ اما ماهیت کلی آن همچنان ثابت باقی می‌ماند. چنین داستانی درباره‌ی قهرمانی است که رفتن به سفری پرمخاطره را روی این کره‌ی خاکی به‌عهده می‌گیرد. کره‌ی زمین به‌راستی فضایی زیبا دارد. در این سیاره، اقیانوس‌های وسیع، کوه‌های سر به فلک کشیده، جنگل‌های انبوه، مرزهای ساحلی هیجان‌انگیز، دشت‌هایی پهناور، حیواناتی شگفت‌انگیز و موجوداتی مختلف مشاهده می‌شود. انسان‌های ساکن روی این کره‌ی خاکی با مشاهده‌ی زیبایی‌های طبیعت از شادی و نشاط لبریز می‌شوند. به‌هرحال، همان‌گونه که قهرمان کشف می‌کند؛ زندگی روی زمین برای انسان به‌معنای‌واقعی دشواری‌ها و دغدغه‌هایی را نیز به‌همراه خواهد داشت. رشدکردن و رسیدن از مرحله‌ی کودکی به نوجوانی، جوانی، میانسالی و کهنسالی بسیار رنج‌آور است. انسان ساکن روی این کره‌ی خاکی همچنین با دردهای جسمانی، فقر، اندوه و درپایان با مرگ روبه‌رو خواهد شد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" اجازه ندهید پول و احساس امنیت تعیین‌کننده‌ی تصمیم‌های شما در زندگی باشد. زندگی همواره در حال تغییر است. شرکت‌ها و سازمان‌ها از شخصی به شخص دیگر واگذار می‌شوند، گاهی در آستانه‌ی ورشکستگی قرار می‌گیرند یا به خارج از کشور انتقال می‌یابند. انسان‌ها ممکن است شغلشان را از دست بدهند. بحران اقتصادی ممکن است به رکودی بزرگ منجر شود. شما ممکن است شغل، پس‌انداز یا خانه‌ی خودتان را از دست بدهید. گاهی ازدواج‌ها به جدایی می‌انجامد، چهره‌ی ناخوشایند بیماری پدیدار می‌شود یا موقعیت‌هایی به‌وجود می‌آید که احساس امنیت شما را به‌کلی از بین می‌برد. من به‌اشتباه امنیت مالی‌ام را نسبت به پیگیری‌کردن رؤیای ارزشمندم در اولویت قرار دادم. به‌این‌ترتیب، وقتی اخراج شدم؛ به‌روشنی پی بردم احساس امنیت شغلی، که فکر می‌کردم از آن بهره‌مند هستم، فقط و فقط در ذهن خودم وجود داشت. زمانی از احساس امنیت واقعی بهره‌مند می‌شوید که بدانید موضوعی به‌نام ثبات امنیت وجود ندارد زیرا فقط در این صورت هر روز از زندگی‌تان را به کامل‌ترین شیوه‌ی ممکن زندگی می‌کنید. "

فهرست مطالب

مقدمه

بخش اول. رؤیا

دعوت ‌نامه ‌ای برای قهرمانانه دل ‌به ‌دریازدن

نادیده‌ گرفتن دعوت‌ نامه

یافتن رؤیای ارزشمندتان

مسیر دلخوشی‌ های راستینتان را دنبال کنید

بخش دوم. قهرمان

باور

نیروی تصور

ذهن قهرمان

قلب قهرمان

شیوه ‌ی قهرمان

تعهد

بخش سوم. تلاش

مسیر پرپیچ‌ وخم

هر بار یک گام بردارید

منفی‌ بافان و هم‌ پیمانان

هم‌ پیمانان

مسیر دشواری ‌ها و معجزه‌ ها

آزمایش نهایی

بخش چهارم. پیروزی

پاداش

زندگی‌ کردن به‌شیوه ‌ای برازنده‌ ی قهرمان

قهرمان درون شما

درباره ی نویسنده

راندا برن در سال 1945 در استرلیا چشم به جهان گشوده است. نگارش کتاب های راز توسط این بانوی نویسنده انجام شده است. خانم برن جزو افرادی تاثیر گذاری است که در سال 2007 از طرف مجله ی تایم به دنیا معرفی شد. کتاب های راز، قهرمان، قدرت، راز هستی و معجزه از دیگر آثار این نویسنده می باشد.

 

خانم راندا برن نویسنده ی اثر قهرمان درونت را کشف کن

 

نقد و بررسی کتاب قهرمان درونت را کشف کن

زندگی همیشه پیچیدگی ها و گاه دشواری های خود را داشته است. انسان هایی که دشواری را درک کرده اند و دیدشان در نگاه به زندگی عوض شده، کم کم دریافتند که به دیگران هم بیاموزند که چگونه با سر بلندی و قهرمانی به زندگی خود روح بخشیده و از آن لذت ببرند. دیدن زیبایی های طبیعت، طبیعتی که سر شار از نشاط و لبریز از زندگی است می تواند انگیزه ی بزرگی برای ساختن اهداف بزرگ و تلاش برای رسیدن به آنها باشد.

زندگی پر از درد های فراوان است. درد های جسمی، اندوه، فقر و نداری، شادی و غم که همیشه همزاد و همراه هم بودند. دنیا همیشه سرشار از اتفاقات شگفت انگیز است. دنیای ما دنیای تضاد ها و دوگانگی ها است. هر آنچه در طبیعت و زندگی ما دیده می شود دارای ضد خود است.

 همیشه رسم بر این بوده که در پس سختی ها آسانی فراهم آید، همانگونه که بعد از زمستان بهاری سرسبز می آید. این دو گانگی در مورد انسان و شخصیت اش نیز صدق می کند. انسان باید همیشه به این آگاه باشد که سختی های زندگی به روح و روان انسان صیقل می دهد.

ویژگی های مثبت و منفی همیشه همراه هم هستند. هرچه که جلوتر برویم به سختی های زندگی روبرو می شویم. اگر به این فکر بکنیم که زندگی در جریان عادی خود به حرکت ادامه می دهد و این ما هستیم که می توانیم تغییر بدهیم در کمال ناباوری هم شرایط خود و هم شرایط دیگران را تغییر خواهیم داد؛ و امیدوارتر و پر قدرت تر به ادامه ی زندگی خود خواهیم پرداخت.

ما باید قهرمان درونمان را کشف کنیم تا بتوانیم از عهده ی سختی ها بر آییم. نثر شیوا و سلیس این کتاب آنقدر جذاب و میخ کوب کننده است که مخاطب به بررسی و کاوش تک تک قصه ها می پردازد.

از ماجرایی که در آمریکا رخ داده تا اتفاقات متفاوتی که در دیگر کشور ها رخ می دهد. در بین قصه های مطرح شده که همه عبرت آموز هستند راهکارهایی ارائه می شود، راهکارهایی برای غلبه بر مشکلات.

نویسنده با واقع بینی تمام به مخاطب تذکر می دهد که باید به دنبال یافتن رویاهایشان باشند. مسیر دلخوشی های راستین را باید دنبال کرد. در قسمت دیگر به امر مهم تعهد تاکید می کند. به متعهد بودن و متعهد ماندن. تعهد در قبال زندگی، خواسته ها هدف و آنچه که دوسش داریم. این کتاب تاکید فراوانی بر توانایی های انسان دارد. انسانی که خود، ساخته ی افکار و خواسته های خود است.

 

نتیجه گیری

شاید تا کنون به کشف قهرمان درون خود فکر نکرده باشیم. برخی از افراد موفق که با وجود سختی ها موفق شدند به بزرگترین جایگاه در زندگی خود برسند همیشه به خود و قدرت خود اعتماد داشته اند و با اعتماد بنفس توانسته اند با مشکلاتی مقابله کنند که حتی ممکن است شنیدنش برای هر کسی عذاب آور باشد.

 

کشف قهرمان درون از توصیه های خانم برن

 

خواندن این کتاب می تواند قدرت نهفته ی ما را بیدار کند. باید پذیرفت که زندگی هر کسی سختی های خود را دارد، ما به جهانی پا گذاشته ایم که باید مانع ها را از میان برداریم و به رویاها و خواسته هایی که در سر داریم برسیم.

آنچه که این کتاب بیان می کند کشف قهرمان درون خودمان است. این اثر با روایت داستان جالبی از قهرمانی روایت می شود که رفتن به سفر پر خطری را پذیرا می شود. این داستان می آموزد که قبل از اینکه دیر بشود باید هدف خود را شناخت و با شجاعت ادامه داد.

 

به قلم : مهدیه سلمانی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
نیکتا بریموندی

من در حد توان و درک خودم میتونم نظر بدم، کتاب مفید و موثر یه البته به شرایطی که شما بوجود آوردید دیگه مشتاقان بی پول نمیتونن مطالعه کنن قبلا بدون پرداخت پول هر کتابی رو سرچ میکردی و میخوندی الان که فلان برنامه رو نصب کن فلان مبلغ و پرداخت کن افسو س همیشه پول و مادیات برای خیلی ها حرف اول و میزنه و اگر قصد اشاعه ی فرهنگ فراموش شده ی مطالعه بود اینجوری نیود

1402-04-01

برچسب ها