×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
قهرمان

دانلود کتاب قهرمان

قهرمان
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : قهرمان

نویسنده : راندا برن

ناشر : هو

مترجم : نفیسه معتکف

تعداد صفحات : 304 صفحه

شابک : 978-600-5512-74-8

تاریخ انتشار : 1392

رده بندی دیویی : 158/

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 18600 تومان


معرفی کتاب

" قهرمان "

اثر حاضر با عنوان اصلی (Hero) ، اثری معروف از نویسنده کتابهای پرفروش راز و معجزه شکرگذاری ، راندا برن (Rhonda Byrne) می باشد که با ترجمه نفیسه معتکف توسط انتشارات هو منتشر شده است.

راندا برن در سال ۱۹۴۵ در  استرالیا به دنیا آمد. وی که یک نویسنده و تهیه کننده استرالیایی می باشد، بیشتر به خاطر مستند راز و کتابی که با همین نام مدتی بعد به چاپ رسید می شناسند. راندار برن پس از نوشتن کتاب راز، کتاب های قدرت ، جادو و قهرمان را به نگارش درآورد. راندا برن درباره  کتاب قهرمان اینگونه می نویسد: "این کتاب درباره ی یک داستان است، داستانی که زندگی من و در طول تاریخ، زندگی بسیاری از مردم را تغییر داده است. این داستان از آغاز خلقت بشر گفته شده و به شکل های گوناگون در هر فرهنگ و کشوری منتشر شده است، اما همیشه اصل داستان یکی باقی می ماند. این داستان راجع به قهرمانی ست که متعهد می شود سفری را روی سیاره ی زمین آغاز کند."
شادی و غم در این کره ی خاکی هر دو موجودند، چون این دنیای زیبا دنیای دوگانگی ست ـ دنیای تضادها. برای هر چیزی یک جهت مخالف هم هست. روشنی و ظلمت، نزدیک و دور، بالا و پایین، چپ و راست، گرم و سرد؛ و این تضادها در هر سطحی از زندگی مشاهده می شوند؛ آن جا دوست و دشمن ، عاشق شدن و دست کشیدن از عشق، امنیت و ناامنی، ثروت و فقر، خوشی و ناخوشی، و در هر فرد ویژگی های منفی و مثبت وجود دارد. روی کره ی زمین، هر چیزی متضاد خودش را دارد...

فهرست مطالب

مقدمه مترجم
مقدمه مؤلف
بخش اول امید و آرزو
رسالت مخاطره آمیز
علی رغم تمام مشکلات
رسالت تو
نادیده گرفتن رسالت
خیال واهی آسایش خاطر
یافتن آرزوها
رؤیاهای مهم و رؤیاهای ناچیز
هرچه که عشقت می کشد انجام بده
خوشی سرمستی به خوشی دیگر منجر می شود
با خودت رو راست باش
مواردی که تو را به جنبش وا می دارد
بخش دوم قهرمان
باور
ضمیر ناخودآگاه
تجسم
ذهن قهرمان
اتفاقی خوب در شرف وقوع است
قلب قهرمان
شهامت
دل به دریا زدن
قلب شکرگزار
شم و شهود
راه و روش قهرمان
فروتنی
با جان و دل کار کردن
تعهد و کائنات
اراده
اصلا و ابدا دلسرد نشو
بخش سوم جستجو
راه پر پیچ و خم
گام به گام
آدمهای منفی باف و حامیان
در برابر بسیاری از موارد پیش پا افتاده؛ بی اعتنا باش
حامیان
مسیر سختی ها و اعجاز
چالش ها و موانع
ناکامی ها و اشتباهات
اعجاز
بزرگترین هفت خوان
بخش چهار پیروزی
پاداش
کار توأم با لذت
زندگی ارزش زیستن دارد
قهرمان درون تو
نقش های عمده در کتاب قهرمان
کتاب های تألیفی نقش آفرینان در قهرمان

نقد کتاب قهرمان اثر راندا برن

قهرمان داستان این است که شما چرا در روی کره زمین قرار دارید. این کتاب یکی از سری های پرفروش کتاب راز است. هسته اصلی این کتاب را اندیشه های جوزف کمپبل تشکیل می دهد که که به زندگی و اسطوره شناسی قهرمانان پرداخته است. این کتاب از یک جهت به خوانندگان برای رسیدن به آرزوهایشان انگیزه می بخشد و از جهت دیگر نمونه های موفقی را در اختیارشان قرار می دهد تا از راهکارهایی که آنها استفاده کرده اند الهام بگیرند.

 

قهرمان اثر راندا برن

 

در وجود هر کسی یک چیز خاص وجود دارد. زندگی که ما در حال حاضر زندگی می کنیم و زندگی که می خواهیم آن را زندگی کنیم متفاوت است و در این کتاب می خواهد به ما بگوید چگونه به رویاهای خود برسیم. این کتاب در مورد سفر زندگی 12 نفر از موفق ترین ساکنین زمین نوشته شده است. آنها داستان های خود را فاش می کنند و همه چیزهایی را که یک نفر برای رسیدن به موفقیت نیاز دارد را فاش می سازند. این کتاب شامل 4 بخش است که به آنچه این قهرمانان در مبارزه خود مواجه شده اند پرداخته است.

سادگی نوشتن

یکی از مواردی که باعث محبوبیت زیاد کتاب قهرمان در بین خوانندگان شده است سادگی نوشتار آن است. این سادگی باعث درک بهتر مفاهیم آن توسط خواننده می شود. اجتناب از کاربرد اصطلاحات پیچیده عصر جدید یکی از عواملی است که باعث سادگی نوشتار این کتاب شده است. از دیگر عوامل همه فهمی این کتاب پرداختن به داستان های واقعی زندگی است که در آن پیچیدگی زیادی وجود ندارد. راندابرن خوانندگان خود را به پیروی از ندای درون، اعتماد به زندگی و تبدیل ضعف به فرصت فرا می خواند و آن را راهکار رسیدن به سعادت می داند.

تحلیل 4 قسمت کتاب

کتاب به 4 بخش تقسیم بندی شده است. در بخش اول فرایندهای عملی برای کشف هدف زندگی ارائه می شود. در قسمت دوم روی ذهن، قلب و راه قهرمانان متمرکز می شود و ویژگی های لازم برای جرقه زدن به شروع رسیدن به رویاها را مورد بررسی قرار می دهد. قسمت سوم به تلاش می پردازد و همه چیز درباره مقاومت در برابر سختی ها و خطرات بیان می گردد. در قسمت چهارم نویسنده به ما می آموزد چگونه موفقیت کسب کنیم و از آن برای روحیه دهی به دیگران استفاده کنیم.

 

قهرمان

 

 آزمایشی برای کتاب راز

راندابرن در قهرمان با آوردن نمونه هایی از افراد موفق می خواهد نشان دهد اصولی که در کتاب راز به آن اشاره شده است چگونه توانسته است در عمل باعث موفقیت این افراد شود. بنابراین قهرمان را می توان یک آزمایشگاه برای اثبات نظریه هایی دانست که در راز مطرح شده است.

نویسنده

راندا برن نیاز به معرفی زیادی ندارد او راز را نوشته است که یکی از پر فروش ترین و پر بحث ترین کتاب های قرن بیست و یکم است. او فیلم راز را خلق کرده و تهیه کننده این فیلم نیز می باشد. از کتاب های دیگر او می توان به ضربه هیولا اشاره کرد.

عدم ارائه یک داستان روشن از زندگی قهرمانان

با توجه به اینکه کتاب قهرمان به زندگی 12 فرد موفق پرداخته است انسان در بدو خواندن کتاب انتظار دارد تا داستان زندگی این افراد به روشنی بیان شود ولی آنچه که در عمل شاهد آن هستیم گزین گویه ها و گزیده هایی از زندگی این افراد است. یعنی با خواندن کتاب نمی توان تصویر کاملی از زندگی قهرمانان به دست آورد بلکه نکات برجسته زندگی آنها در قهرمان نشان داده شده است. از زندگی خود راندا برن نیز در کتاب به جز چند مثال چیز زیادی دستگیر شما نخواهد شد.

 

کتاب قهرمان

 

تقابل بین فکر و شهود

در بخشی از کتاب به خوانندگان توصیه می شود که به اولین ایده ای که به ذهنشان خطور می کند عمل کنند و آن را برگرفته از شعور جهانی می داند. در بخش دیگر کتاب اما گفته می شود که برای انجام کارهای بزرگ کمی بیشتر فکر کنید.

نویسنده: سعید گلمحمدی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
شهلا قنبری

این کتاب چرا دانلود نمیشه داشته باشیمش ماکه هزینشو پرداخت کردیم

پشتیبان سایت

برای دانلود و مطالعه کتابها باید یکی از اپلیکیشنهای کتابچین ( اندروید، آی او اس و ویندوزی) را نصب نمائید سپس دقیقا با همان حساب کاربری که اقدام به خرید کتاب کرده اید وارد اپلیکیشن شوید و به قسمت "کتابخانه من" وارد شوید کتاب در آنجا قابل مشاهده، دانلود و مطالعه می باشد. برای مطالعه کتاب فقط باید یکبار به اینترنت وصل شوید و کتاب را دانلود نمائید و برای دفعات بعدی نیاز به اینترنت نمی باشدتمامی بسترها و فروشگاه ها که بصورت قانونی کتب دیجیتال را بفروش می رسانند برای حفظ آثار مولفان و ناشران و رعایت حقوق آنها مطالعه کتب را فقط در قالب اپلیکیشن ارائه می کنند و اجازه دسترسی به فایل کتب برای جلوگیری از توزیع غیرقانونی آن به کاربران داده نمی شود.

1402-05-28

پروین حسینی

اگر میخواین زندگیتون تغییر کنه راندا برن رو مد نظر داشته باشین

1400-04-20

برچسب ها