×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود رایگان کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
مجمع مردگان

دانلود کتاب مجمع مردگان

مجمع مردگان
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : مجمع مردگان

نویسنده : دارن شان

ناشر : طلوع ققنوس

مترجم : سامان کتال

تعداد صفحات : 339 صفحه

شابک : 978-622-99606-9-1

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 823/914

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان های ترسناک, داستان و رمان تخیلی

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 70000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : رایگان


معرفی کتاب

"مجمع مردگان" / سه گانه شهر 1
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Procession of the dead) اثری از دارن شان (Darren Shan) می باشد با ترجمه ای از سامان کتال، توسط انتشارات طلوع ققنوس منتشر شده است.
این کتاب یک داستان کاملا فانتزی تخیلی و ترسناک است که طرفداران داستان های فانتزی را کاملا راضی می کند. در ابتدای داستان میخوانید که اگر کاردینال  بازویش را نیشگون می‌گرفت، دیوارهای شهر کبود می‌شدند. شهر و کاردینال، مثل دوقلو‌های به هم چسبیده‌ای بودند که توسط روحی خبیث به یک‌دیگر پیوند خورده بودند...
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" پرونده‌ها را به دفترم برگرداندم. سونیا آنجا بود و عبوسانه به من خیره شده بود، اما وقتی برگه‌های امضاء شده را دید، گل از گلش شکفت. او نیز خیلی وقت بود که سعی داشت رید را به دام بیاندازد. درحالیکه سعی می‌کرد بین دره‌ی عمیقی که بین‌مان ایجاد شده بود پل بزند، پرسید که چطور موفق به این کار شدم. من در جوابش فقط خرخر کردم. او به من کلک زده و دروغ گفته بود. فعلاً آماده نبودم تا او را ببخشم یا آن موضوع را فراموش کنم. فرم‌ها را به او دادم تا تکمیل‌شان کند، عذرخواهی مختصری کردم و آنجا را ترک کردم.
قبل از اینکه به اسکای‌لایت برگردم، چندساعتی در خیابان‌های شهر قدم زدم. واقعاً می‌توانستم به کاردینال خیانت کنم؟ سؤال غیرقابل تعمقی بود. او به من جا و مکان داد. مرا زیر بال و پرش گرفت و شغل فوق‌العاده‌ای به من داد. به فورد تاسو و سونیا گفت به من آموزش بدهند. حالا قرار بود به خاطر یک دزد گربه‌صفت که مرا در راه‌پله اغفال کرد، او را دور بزنم؟ دیوانگی بود.
باید او را به کاردینال تحویل می‌دادم. تا جایی که متوجه شدم، او درختی بود که کاردینال برای سنجش میزان وفاداری‌ام سر راهم رویانده بود. اگر اینطور نبود و اِما سیتوا راست می‌گفت، پس لو دادنش خیلی واجب‌تر بود. باید به خانه می‌رفتم، دوش می‌گرفتم و سپس تلفن را برمی‌داشتم و قضیه‌ی اِما سیتوا و تهدیدی که از جانب وی شده بود را به کاردینال اعلام می‌کردم. احساسات و هیجاناتی هم که شاید بتوان واژه‌ی عشق را به آن اطلاق کرد  که در واقع شهوتی بیش نبودند  بروند به جهنم.
وقتی موبایلم زنگ خورد، شک کردم که فکرم را عملی کنم. پشت خط، یکی از منشی‌های کاردینال بود. کاردینال می‌خواست هرچه زودتر مرا ببیند. او موفقیتم در معامله‌ی با کافران را شنیده بود و می‌خواست شخصاً به من تبریک بگوید. عامل سرنوشت‌ساز همین بود. بروم و قضیه را رو در رو با او درمیان بگذارم و قائله‌ی اِما سیتوا را ختم کنم. آدریان هم برود به جهنم. من باید بیش از بقیه نگران خودم می‌بودم."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات طلوع ققنوس

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
ملینا

خوبه

1402-10-28

رسول رستمیان فر

عالی

1401-12-11

Mehdifk9

عالی بود

1401-11-27

mahmoodi

نویسنده قدرت تخیل بسیار قوی داشته و توانسته کتابی نسبتا متفاوت با دیگر کتاب ها بنویسد ولی می توانست پایان بهتری داشته باشد.

1401-04-27

yegane

دارن شان نویسنده خلاقی است که با کمک تخیل قوی ای که داره کتاب های جذاب و با موضوع جدیدی نوشته که با دیگر کتاب های فانتزی زمین تا آسمان فرق داره و این کتاب هم یکی دیگر از شاهکار های او است هر چند شروع کتاب خارج از دنیای واقعی نیست اما در ادامه آدم را به دنیای تخیل می برد و از قید و بند حقیقت خارج می شود

1401-03-11

فرشته

خوب بود

1400-12-05

سیدعلیرضا

از سری داستان های ترسناک دارن شان ، که وحشت و اضطراب معمولن در داستانهایش میباشد

1400-10-14

Morteza

خوبه

1400-08-27

عالیس

عالی بود

1398-10-16

Arash

اگه از داستان های تخیلی خوشتون میاد قطعا این کتاب یکی از بهترین انتخاب هاست. کلا دارن شان عالیه. درواقع تا وسط های داستان هیچ اتفاق خارج از قاعده و تخیلی رخ نمیده و فقط ابهام هایی هست که پشت سر هم ایجاد میشن و شما رو به دنبال پاسخ دنبال خودشون میکشند. موقعی که پاسخ سوال هاتون رو میگیرید و متوجه ریشه ماجراها میشید حتما با من هم عقیده خواهید بود که مشابه این ماجرا رو هیچ جای دیگه ای ندیدید و نخوندید. یک داستان کاملا خلاقانه. قیمتش هم خیلی منصفانه است. پیشنهاد میکنم حتما بخونید.

1398-10-01

برچسب ها