×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
معجزه ی سپاسگزاری

دانلود کتاب معجزه ی سپاسگزاری

معجزه ی سپاسگزاری
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : معجزه ی سپاسگزاری

نویسنده : راندا برن

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : سیما فرجی

تعداد صفحات : 259 صفحه

شابک : 978-964-236-460-2

تاریخ انتشار : 1393

رده بندی دیویی : 158/

دسته بندی : خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 75900 تومان


معرفی کتاب

"معجزه سپاسگزاری"
 کتاب حاضر با عنوان اصلی (The magic) اثری از راندا برن (Rhonda Byrne) می باشد که با ترجمه ای از سیما فرجی، توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است.
در این کتاب، 26تمرین ویژه برای سپاس‌گزاربودن پیشنهاد می‌شود. توجه داشته باشید این تمرین‌ها نقطه‌ی شروعی برای سپاس‌گزارانه‌زیستن هستند. نقطه‌ی شروع هستند زیرا، هرچه بیشتر از خداوند سپاس‌گزاری کنیم، باز هم کم است. برای سپاس‌گزارانه‌زیستن باید در عمل سپاس‌گزار باشیم. پس از تمام‌شدن دوره‌ی 26روزه‌ی این تمرین‌ها بکوشید آن‌ها را همواره تکرار کنید. در واقع باید بکوشید سپاس‌گزارانه‌زیستن را به عادت سازنده و جدید زندگی‌تان تبدیل کنید. شاید این تمرین‌ها ساده به‌نظر برسند؛ اما شروعی مناسب برای سپاس‌گزارانه‌زیستن خواهند بود. امید است که بتوانید به‌معنای‌واقعی سپاس‌گزارانه زندگی‌کنید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" هر آنچه را می‌خواهید بهبود ببخشید؛ در ابتدا باید خودتان را در وضعیت دلخواه‌تان تصور کنید. سپس، باید به دلیل بهره‌مندبودن از آن وضعیت دلخواه از خداوند سپاس‌گزاری کنید؛ به‌گونه‌ای که گویا هم‌اکنون از آن بهره‌مند هستید. "

 

فهرست مطالب

مقدمه ی مترجم 

آیا معجزه را باور دارید؟ 

رازی بزرگ آشکار میشود 

معجزه را به زندگیتان فرا بخوانید 

کتاب شگفت انگیز 

روز اول نعمت های زندگیتان را بشمارید

روز دوم روابط شگفت انگیز 

روز سوم سلامتی شگفت انگیز 

روز چهارم کارهایی شگفت انگیز 

روز پنجم شیوه ی شگفت انگیز برای خروج از حیطه ی منفی ها

روز ششم عناصر شگفت انگیز 

روز هفتم آهنربای جذب پول 

روز هشتم از همه ی انسان ها قدردانی کنید

روز نهم صبح شگفت انگیز 

روز دهم انسان های شگفت انگیز که تفاوتی سازنده به وجود می آورند

روز یازدهم آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید

روز دوازدهم روزی شگفت انگیز داشته باشید

روز سیزدهم روابطتان را به شیوه ای معجزه آسا بهبود ببخشید

روز چهاردهم شگفتی و معجزه در سلامتی

روز پانزدهم چک شگفت انگیز 

روز شانزدهم فهرست کارهایی شگفت انگیز که باید انجام شوند

روز هفدهم گام های شگفت انگیز 

روز هجدهم شگفتی قلب 

روز نوزدهم پیامدهای باشکوه 

روز بیستم درست مقابل چشمان شما

 روز بیست ویکم هوایی شگفت انگیز که در آن نفس می کشید

روز بیست ودوم چوب دستی شگفت انگیز

روز بیست وسوم پیام های شگفت انگیز

 روز بیست وچهارم تبدیل کردن معجزه آسای اشتباه به موهبت

روز بیست وپنجم آینه ی شگفت انگیز

روز بیست وششم معجزه را به یاد داشته باشید

آینده ی شگفت انگیز شما

معجزه هرگز پایان نمی یابد

درباره ی نویسنده

خانم راندا برن نویسنده ی استرالیایی که در سال 1945 در استرالیا متولد شده است. نگارش کتاب های راز توسط این نویسنده ی بزرگ انجام شده است. از آثار او می توان به کتاب های راز، قدرت، راز شکرگزاری اشاره کرد.

 

نویسنده ی کتاب معجزه ی سپاس گزاری

 

نقد و بررسی کتاب معجزه ی سپاس گزاری

تاثیر سپاس گزاری برای کسانی که از ته قلب ایمان دارند اثبات شده است. در قرآن کریم نیز به سپاس گزاری اشاره شده است. این اثر در مورد چگونه سپاس گزارانه زیستن را یاد می دهد. حدود 26 روش و تمرین برای سپاس گزاری کردن پیشنهاد می شود که نقطه ای شروعی است برای زندگی قابل تحسین است.

این کتاب در شروع از باور به معجزه حرف می زند. کسانی که اعتقادی به معجزه ی سپاس گزاری ندارند هرگز آن را در زندگی شان پیدا نخواهند کرد.

هرچه سپاس گزار باشید نعمت های بیشتری دریافت خواهید کرد؛ این جمله ای است که نویسنده به آن تاکید دارد و سعی می کند مخاطب را به باور قلبی برساند که شاکر بودن باعث افزایش نعمت می شود. قانون جذب نیز در این زمینه بی تاثیر نیست. وقتی قانون جذب به همراه سپاس گزاری انجام می شود زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد.

فرقی نمی کند که چه کسی و با چه خصوصیات اخلاقی هستید مهم این است که توانایی آن را دارید که زندگی توام با آسایش و عشق داشته باشید. نویسنده از نامه هایی حرف می زند که همگی بوی امیدواری می دهند. نامه از طرف کسانی که هیچ روزنه ی امیدی در زندگی شان وجود نداشت اما با قانون سپاس گزاری، زندگی شان تحت رنگ و بوی دیگری گرفته است.

26 تمرینی که در این کتاب ارائه شده است همگی باید به صورت منظم انجام شوند. بعد از اتمام می توان تمرین های تاثیر گذار را جهت داشتن آرامش بارها به کار برد. تعیین کردن رویاها و خواسته های خود به طور شفاف یکی از شرط هایی است برای عملی شدن خواسته ها. هر آنچه که در سر دارید با جزئیات کامل بر روی کاغذ بنویسید، وقتی که شفافیت در خواسته ها به خوبی روی کاغذ بیان شد در واقع نشان می دهید که می خواهید معجزه ی سپاس گزاری کدام بخش از زندگی تان را تغییر دهد.

نعمت های زندگی تان را بشمارید؛ وقتی برای داشتن نعمت های زندگی از خداوند سپاس گزاری می کنیم، شاهد نعمت های بیشماری از جانب خداوند می شویم. برای موضوع تمرینات مخصوصی از طرف نویسنده برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

روابط شگفت انگیز؛ شاکر بودن و شکر نعمت کردن می تواند روابط بین افراد را استحکام بخشد. از طرفی سپاس گزاری معجزه ای است همراه با عزت و احترام.

شیوه ی شگفت انگیز برای خروج از حیطه های منفی؛ زمانی که برای سپاس گزاری از نعمتی غافل می شویم به مرور زمان و به طور ناخواسته آن نعمت برایمان کم اهمیت و عادی می شود. به همین دلیل رخ دادن معجزه ها در زندگی مان متوقف می شود. راههایی برای خروج از حیطه های منفی توسط نویسنده بیان شده است که مخاطب با انجام دادنش تاثیرات شگفت انگیزش را در زندگی خود شاهد خواهد بود.

انسان های شگفت انگیز که تفاوتی سازنده به وجود می آورند؛ برای خیلی از ما پیش آمده است که برای مدتی انرژی و امید خود را از دست داده ایم. حضور برخی انسان ها، حرفهایشان تاثیر بسیار زیادی در زندگی ما دارند. راهنمایی هایشان می تواند ما را در مسیری درست هدایت کند.

 

شکر گزاری قبل از هر کاری از توصیه های راندا برن

 

نویسنده در این اثر از اعتقاد قلبی خود به دعای پیش از عمل حرف می زند. قطعا قبل از انجام دادن هر کاری می توان به نتیجه ی دلخواه و انرژی مثبت رسید. برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب باید قانونی را به کار برد که بتواند این پیامد ها را مدیریت کند. قانون جذب دقیقا این کار را انجام می دهد. سپاس گزاری قبل از انجام کاری نتایج دلخواه را جذب می کند.

 

نتیجه گیری

معجزه ی سپاس گزاری جزو کتاب های تاثیری گذاری است که می تواند مخاطب را ساعت ها به فکر کردن مجبور کند. به اینکه واقعا می توان معجزات را در زندگی خود شاهد بود؟ می توان آنچه که دوست داریم را جذب کنیم؟

پاسخ سوالات همگی در این اثر نهفته اند. کافی است با خواندن و عمل کردن به قوانین تنظیم شده در این کتاب به آنچه که دلخواه است رسید.

شاید این کتاب تاثیر زیادی در زندگی داشته باشد اما برای کسی که اعتقادی ندارد و غم بزرگی زندگی اش را فراگرفته بی اثر خواهد بود. گاهی زندگی از مسیر عادی خارج می شود و سنگین های روی قلب اجازه ی فکر کردن به هیچ چیز را نمی دهد به همین دلیل باید برای اجرای قوانین این اثر ذهنی دور از افکار منفی داشت. قانون جذب در هیچ زمینه ای بی تاثیر نیست داشتن ذهن آزاد و دور از دغدغه می تواند همه ی غیر ممکن ها را ممکن سازد.

 

ایمان به معجزه ی سپاس گزاری

 

 

به قلم : مهدیه سلمانی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
سید قاسم قاسم زاده گنجی

عالی

1401-10-03

یونس بسی

این کتاب زندگی آدم رو عوض میکنه فوق العادست

1400-04-08

برچسب ها