×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب صوتی از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
من پیش از تو

دانلود کتاب صوتی من پیش از تو

من پیش از تو
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
خرید کتاب صوتی
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب صوتی : من پیش از تو

نویسنده : جوجو مویز

ناشر صوتی: آوانامه دانش گستر

ناشر: آموت

مترجم : مریم مفتاحی

گویندگان : گروه گویندگان, مریم پاک ذات

زمان کل : 17 ساعت و 17 دقیقه

شابک : 123123123

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان های عاشقانه, داستان و رمان صوتی

نوع کتاب : صوتی

قیمت نسخه الکترونیک : 125000 تومان


معرفی کتاب

" من پیش از تو "
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Me before you) اثری از جوجو مویز (Jojo Moyes) که با ترجمه ای از مریم مفتاحی از انتشارات آموت می باشد ، که با صدای مریم پاک ذات و جمعی از گویندگان توسط انتشارات آوانامه منتشره شده است .
جوجو مویز نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی که از سال 2002 به نوشتن رمان های عاشقانه مشهور شده است. او دو مرتبه موفق به کسب جایزه سال رمان عاشقانه توسط انجمن نویسندگان رمان های عاشقانه شده و همچنین آثارش به یازده زبان مختلف دنیا ترجمه شده است . این کتاب در سال 2012 برای اولین بار در بریتانیا منتشر شد و استقبال خوبی از آن شد. در ادامه و پس از موفقیت این کتاب، رمان "من پس از تو" هم نوشته شد که در سال 2015 چاپ گشت.
این رمان عاشقانه، که فیلمی نیز بر اساس آن ساخته شده است عشقی ورای عشق های زمینی را توصیف می کند. داستان در مورد ویل ترینر پسری از طبقه بالای جامعه می باشد که از نظر مالی وضعیت بسیار خوبی دارد. ویل در طی داستان به طور اتفاقی و در طی یک سانحه موتورسیکلت، دچار آسیب درستون فقرات می شود که منجر به فلج شدن دست و پاهای او می گردد. لوییزا که به تازگی شغل خود را در یک کافه از دست داده، برای پرستاری از ویل استخدام شده و در طول داستان عاشق او می گردد اما این عشق باعث تغییر تصمیم سخت ویل نمی شود.

بازخوردها در مورد این کتاب بسیار خوب و مثب بودند و دو مرکز معتبر یعنی نیویورک تایمز و سو اس ای تودی، این رمان را تحسین کردند. منتقد نیویویورک تایمز در مورد این کتاب اینگون عنولن می کند : "بعد از اتمام کتاب و خواندن آن، قصد نداشتم آن را نقد کنم، دلم می خواست دوباره کتاب را بخوانم."

 

فهرست مطالب
# عنوان زمان
1 دانلود فصل اول- 2007 00:14:24
2 دانلود فصل اول- 2009 00:34:51
3 دانلود فصل دوم 00:31:56
4 دانلود فصل سوم 00:36:53
5 دانلود فصل چهارم 00:42:13
6 دانلود فصل پنجم 00:40:06
7 دانلود فصل ششم 00:43:43
8 دانلود فصل هفتم 00:45:02
9 دانلود فصل هشتم- کامیلا 00:22:44
10 دانلود فصل نهم 00:39:12
11 دانلود فصل دهم 00:31:05
12 دانلود فصل یازدهم 00:44:27
13 دانلود فصل دوازدهم 00:39:42
14 دانلود فصل سیزدهم 00:46:10
15 دانلود فصل چهاردهم 00:44:38
16 دانلود فصل پانزدهم 00:42:11
17 دانلود فصل شانزدهم 00:34:08
18 دانلود فصل هفدهم- بخش اول 00:34:12
19 دانلود فصل هفدهم- بخش دوم 00:28:51
20 دانلود فصل هجدهم 00:47:07
21 دانلود فصل نوزدهم- نیتن 00:16:02
22 دانلود فصل بیستم 00:46:32
23 دانلود فصل بیست و یکم- استیون 00:16:32
24 دانلود فصل بیست و دوم 00:32:45
25 دانلود فصل بیست و سوم- بخش اول 00:28:02
26 دانلود فصل بیست و سوم- بخش دوم 00:39:07
27 دانلود فصل بیست و چهارم- کاترینا 00:20:02
28 دانلود فصل بیست و پنجم 00:39:01
29 دانلود فصل بیست و ششم 00:37:10
30 دانلود فصل بیست و هفتم 00:05:37
31 دانلود فصل بیست و هشتم- خاتمه 00:13:18

نقد و بررسی کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز

کتاب من پیش از تو در سال های گذشته توانست بازار خوبی در ایران داشته باشد. این کتاب چندین و چند بار توسط انتشارات و مترجم های مختلف چاپ شد که هر کدام توانستند با فروش خوب، کتاب را وارد دوره چاپ های جدید کنند. این موضوع به صنعت چاپ کشور در سال های گذشته کمک زیادی کرد و تقریبا مسئله کتاب را از یک رکود قدیمی نجات داد. به خصوص این که بلافاصله بعد از من پیش از تو، کتاب من پس از تو وارد ایران شد و همین موضوع روند احیای چاپ در ایران را قوت بخشید.

کتاب حاضر به عنوان یک رمان عاشقانه در سراسر دنیا شناخته می شود که توانسته طرفداران و مخاطبان خاص خودش را پیدا کند. این کتاب مورد توجه منتقدان مختلف نیز بوده است و توانسته جایزه بهترین رمان عاشقانه سال را نیز به خود اختصاص دهد؛ بنابراین عملا با کتابی سروکار داریم که بطن جامعه با آن آشنایی خوبی دارد. حال ممکن است آن را خوانده باشند یا این که موضوع آن را به خوبی در زندگی خود درک کرده باشند.

مسئله اصلی که کتاب به خوبی به آن اشاره کرده است این بود که ما معمولا عشق را چیزی بزرگ و دست نیافتنی می دانیم و ادبیات کلاسیک نیز بر اساس همین موضوع چیده شده است. افرادی مانند هوگو، یا شکسپیر عشق را آنقدر بزرگ تصویر کرده اند که گویی انسان های عادی حق عاشق شدن و تجربه این لذت بزرگ را ندارد؛ اما داستان من پیش از تو به خوبی نشان می دهد که عشق یک اتفاق بزرگ در زندگی نیست. بلکه می تواند یک روزمره ساده باشد و این که در لحظه ای خاص حسی خاص میان دو انسان در جریان باشد. همین سادگی موضوع و ساده دیدن جوجو مویز باعث شده است که متن کتاب بسیار ساده و روان باشد و به نوعی هیچ پیچیدگی خاصی در داستان یا نوع نوشته وجود نداشته باشد. از این رو عملا با کتابی بسیار ساده و روان در طرف هستیم که غالب جامعه با هر سطح سواد و اندیشه می تواند برداشت خود را از کتاب داشته باشد. البته ترجمه های مختلفی از این کتاب وجود دارد که ممکن است برخی از این ترجمه ها کمی نگارش سخت داشته باشند اما در حالت کلی من پیش از تو به شکل بسیار ساده نگارش شده است که این خود یک مزیت و نکته مثبت برای کتاب محسوب می شود؛ اما قبل از بررسی محتوای کتاب بهتر است کمی با نویسنده این عنوان کتاب آشنا شویم. این آشنایی از این جهت است که بدانیم چیزی مرتبط از داستان زندگی او با کتاب پیدا می کنیم یا نه؟ چرا که اصولا رابطه ای بین زندگی و نوشته نویسندگان وجود دارد که می تواند بسیار به حل مسئله فی مابین کمک کند؛ بنابراین با ما همراه باشید.

جوجو مویز و زندگی نه چندان پر افت و خیز او

 

جوجو مویز و زندگی نه چندان پر افت و خیز او

جوجو مویز قبل از این که بخواهد نویسنده باشد، به مدت 10 سال روزنامه نگار بوده است. روزنامه نگاری شغل جالبی است. این شغل مستقیم به جامعه، مردم و تمام اتفاقات آن در طرف است. به نوعی که تقریبا روزنامه نگار با مردم می خوابد و با مردم بیدار می شود. همان چیزی را که مردم فکر می کنند، فکر می کند و همانطور که آن ها رفتار می کنند، رفتار می کند. این ذات و خاصیت روزنامه نگاری است. جوجو مویز را نویسنده رمانتیکی می دانند اما خود او نوشته هایش در سبک رئالیسم می داند.

به نظر باید این گفته جوجو مویز را قبول کرد چرا که روزنامه نگاری یعنی رئال نویسی و فردی که 10 سال به صورت حرفه ای رئال نویسی می کند بعید است که بخواهد سبک خود را عوض کند. جوجو مویز معتقد است که من پیش از تو یا سایر نوشته هایش آیینه ای از واقعیت های جامعه هستند. این موضوع سخن و نکته ای بسیار جذاب است؛ زیرا نشان می دهد که عشق در سطح معمولی و عادی جامعه نیز می تواند بسیار ساده در جریان باشد، بدون این که کسی متوجه آن شود یا بخواهد آن را بزرگ جلوه دهد.

به نوعی جوجو مویز معتقد است که گاهی مفاهیم بزرگ و عجیب مانند عشق به قدری مبهم هستند که کسی جرات نمی کند آن را در خود پیدا کند و یا بخواهد که آن را داشته باشد. گاهی عشق به اندازه یک نگاه می تواند ساده باشد و یا عشق می تواند به اندازه چند روز با هم زندگی کردن خلاصه شود. به هر حال عشق واژه ای است که برای هرکسی می تواند به نوعی معنی شود و جوجو مویز آن را در من پیش از تو به ساده ترین زبان ممکن بیان کرده است.

جالب است بدانید که جوجو مویز خود را آدم احساسی نمی داند و برعکس او معتقد است که انسان منطقی و حسابگری است. از این رو باید رگه هایی از این منطق را در داستان من پیش از تو و سایر آثار او مشاهده کنیم؛ که اتفاقا روابط تعریف شده در کتاب به نوعی خط کشی شده هستند که این موضوع کمی از بار احساسی داستان کاسته است و کمی به کتاب جنبه روانشناسی داده است که البته اذیت کننده نیست و چندان خواننده درگیر آن نمی شود.

نکته جالب توجه دیگر این است که من پیش از تو که به عنوان معروف ترین کتاب جوجو مویز شناخته می شود، 9 امین کتاب اوست. این بدین معنی است که جوجو مویز علاوه بر داشتن سابقه نویسندگی در حرفه روزنامه نگاری، سابقه نگارش تخصصی داستان را دارد که همه آن ها در حوزه رمانتیک بوده است. همین موضوع کتاب من پیش از تو را بسیار می تواند جذاب تر کند. به گفته منتقد روزنامه نیویورک تایمز در مورد این کتاب می گوید: " بعد از اتمام کتاب دلم نمی خواست آن را نقد کنم، تنها می خواستم دوباره آن را بخوانم. " این موضوع به خوبی نشان می دهد که بر خلاف خواسته جوجو مویز کتاب بار احساسی بالایی پیدا کرده است که این بار احساسی دلیلی جز خود کتاب دارد.

 

سایر آثار جوجو مویز به ترتیب سال انتشار آن ها

باران پناه دهنده (۲۰۰۲)

میوه خارجی (۲۰۰۳)

مرکز فروش طاووس (۲۰۰۴)

کشتی عروس ها (۲۰۰۵)

خلیج نقره ای (۲۰۰۷)

موسیقی شب (۲۰۰۸)

اسب رقاص (۲۰۰۹)

آخرین نامه از معشوق (۲۰۱۰)

من پیش از تو (۲۰۱۲)

ماه عسل در پاریس (۲۰۱۲)

دختری که تو پشت سرت جا گذاشتی (۲۰۱۲)

یک بعلاوه یک (۲۰۱۴)

پس از تو (۲۰۱۵)

تک و تنها در پاریس (۲۰۱۷)

باز هم من (۲۰۱۸)

بخشنده ستاره ها (۲۰۱۹)

me before you

 

سخیف یا ساده؟ مسئله این است.

عده ای از منتقدین معتقد هستند که مسئله بیان شده در کتاب من پیش از تو یک نوشته ساده نیست، بلکه صورت سخیف شده ای از عشق و عاشقانه هایی است که می تواند در دنیای واقعی و یا دنیای ادبیات رخ بدهد. حال این سوال مطرح می شود که نوشته مویز ساده است یا آن را باید سخیف دانست؟

پاسخ قطعی به این سوال بسیار سخت و شاید هم ناممکن باشد. چرا که اولا کتاب و آثار ادبی ذاتا تفسیر به رای هستند یعنی هر کسی بر اساس میزان دانش و اندیشه و فرهنگ جامعه خود برداشت های مختلفی می تواند از کتاب داشته باشد. ثانیا این کتاب از مفهومی صحبت می کند که بسیار جزئی تر از چیزی است که فکرش را می کنیم. عشق تعریف مشخصی ندارد و هر کسی بر اساس ذات درونی خود می تواند این موضوع را درک کند یا حتی هیچ گاه به آن نرسد. از این رو ممکن است عشق در نظر برخی ها بسیار بسیار بزرگ و ارزشمند جلوه کند. آنقدر ارزشمند که نه تنها خود، دیگران را نیز لایق آن نمی دانند؛ اما برخی دیگر ممکن است به سادگی این عشق را درک کرده باشند و از دید خود آن را فهمیده اند؛ بنابراین عملا با یک معادله دو مجهولی روبرو هستیم که بتوانیم پاسخ سوال بالا را بدهیم.

به هر حال کتاب من پیش از تو چه ساده یا چه سخیف باشد، کتابی است که می توان از آن بهره برد؛ اما باید قبول کرد که این کتاب و سایر نوشته های جوجو مویز در حد و اندازه های نویسندگان کلاسیکی مانند داستایوسکی یا ویکتور هوگو و ... نمی باشد. این واقعیتی است که هیچکس با آن مخالف نیست. ولی این موضوع اصلا نقطه منفی یا نقطه ضعفی برای کتاب من پیش از تو محسوب نمی شود.

علت این موضوع نیز بسیار واضح و روشن است. ذهن و روح انسان مانند جسم او هر لحظه در حال فعالیت و صرف انرژی است و باید مدام خوراک ذهنی مناسبی به او داد. این خوراک ذهنی اگر تامین نشود، ذهن درگیر هر نوع مریضی فکری و روانی ممکن است بشود. چرا که تفکر قدرتی است که هیچگاه نمی توانید از شر آن خلاص شوید! از طرفی دیگر شما به عنوان غذا همیشه کباب مصرف می کنید و یا همواره در حال خوردن کله پاچه هستید؟ مسلما نه. به هر حال نان و پنیر یا یک غذای سبک تر نیز همیشه در سبد غذایی شما وجود دارد. من پیش از تو دقیقا نقش همین غذاهای سبک اما لازم در سبد غذایی روح را بازی می کند. این دقیقا چیزی است که جوجو مویز به خوبی فقدان آن را به واسطه شغل خود در جامعه پیدا کرده بود و سعی کرد. اقبال به من پیش از تو و سایر کتاب های جوجو مویز نشان می دهد که این نویسنده در پیدا کردن روش و روند خود تا چه اندازه موفق بوده است.

زنان، قهرمانان خودشان می شوند

 

زنان، قهرمانان خودشان می شوند

نکته مهم و اساسی و البته مشترک در کتاب های جوجو مویز این است که زنان در آن شخصیت اصلی را بازی می کنند. این شخصیت ها اصولا در ابتدای داستان کمی ضعیف، شکننده و شاید مبهم هستند که رفته رفته با اضافه شدن جریان عشق به آن ها قدرت قابل توجهی در وجود آن ها شکل می گیرد.

نکته مهم اینجاست که اصلا برای جوجو مویز در کتاب من پیش از تو یا غالب اثرهای او رسیدن به معشوق و داشتن زندگی عاشقانه مهم نبوده است. تنها چیزی که نشانه هایی از عشق را می تواند در این کتاب ها به ما نشان بدهد، مفهوم عاشق شدن است.

در واقع مویز به خوبی درک کرده است که عشق با تمام تفاوت هایی که در بین همه انسان ها دارد در یک نقطه مشترک است. این نقطه مشترک دقیقا آغاز آن، یعنی عاشق شدن است. همانطور که حضرت حافظ می فرماید:

" الا یا ایها الساقی ادر کأسا و ناولها

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها "

بنابراین مهم نیست که عشق با کجا ختم می شود. همین که فرد، عشق را درک کند کافی است تا او را عاشق بدانیم. این عشق می تواند فرد را تحت تاثیر عمیقی قرار دهد. در واقع می تواند نیروهای خفته درون او را بیدار کند تا در جهت رسیدن به معشوق قدم بردارد؛ اما این رسیدن چندان از دید بیرون مهم نیست. مهم این است که فرد از یک روحیه ضعیف تبدیل به یک روحیه قوی تر می شود.

اما این که چرا مویز زنان را به عنوان شخصیت اصلی داستان های خود به خصوص در کتاب من پیش از تو قرار داده است به نظر عمد خاصی در کار نبوده. بلکه دلیل عمده این اتفاق بسیار ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. جوجو مویز خود زن است و زنان را بهتر درک می کند و وقتی قرار است از احساس و عشق صحبت کند بهتر است شخصیتی را راوی داستان کند که خود تا حدودی آن را می شناسد و آن را درک می کند. از این رو انتخاب زن به عنوان شخصیت عاشق داستان نه حرکت فمینیستی است و هیچ مفهوم جدای دیگری ندارد. بلکه تنها دلیل این است که خود مویز زن بوده و طبیعاتا زنان را بهتر می تواند درک کند.

با توجه به نکاتی که در این بخش بیان کردیم به نظر می توانیم راحت تر به سوال پرسیده شده در بخش قبلی پاسخ دهیم. جوجو مویز در من پیش از تو وارد داستان عشق نشده است و همان پروسه عاشق شدن را بیان کرده و به آن بسنده نموده است و این چیزی است که در همه انسان های عاشق مشترک است. پس می توان به طور کلی گفت با کتابی ساده و روان در طرف هستیم و مفاهیم گفته شده به هیچ عنوان نمی تواند در کتاب زرد یا سخیف وجود داشته باشد.

کتاب من پیش از تو

ویکی پدیا کتاب من پیش از تو

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D9%86_%D9%BE%DB%8C%D8%B4_%D8%A7%D8%B2_%D8%AA%D9%88_(%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86)

 

 

سخن پایانی از کتاب من پیش از تو

نکته مهم دیگر در مورد کتاب من پیش از تو این است که در این داستان فرد معلولی وجود دارد که شخصیت مکمل داستان محسوب می شود. این شخصیت نه چندان قوی و احتمالا کمی ضعیف هم تعریف شده است. بر اساس داستان و اتفاقات پیش آمده در آن بسیاری از طرف انجمن معلولان نسبت به نگارش این کتاب و نوع استفاده از این شخصیت داستان اعتراض داشتند و معتقد بودند که جوجو مویز این فرد را سربار جامعه نشان داده است که یعنی تمامی معلولان سربار جامعه هستند.

این نوع اعتراض و تذکر و انتقاد به نوعی تف سر بالا محسوب می شود! بیش از آن که فرد روی ویلچر یک معلول باشد، یک انسان محسوب می شود و هر انسان با انسان دیگر کاملا متفاوت است و در دنیای مجازی خود زندگی می کند. هر انسانی می تواند قوی یا ضعیف باشد. هر انسانی می تواند باری از روی دوش جامعه بردارد یا سربار آن شود. به هر حال جامعه مخلوطی ناهمگن از انسان ها است که نمی توان در آن دسته ای کلی را جدا کرد که این دسته تماما مقدس باشد. گفتن این نکته که معلولان را باید همیشه قوی و تندرست و سالم و شاداب نشان داد، نشانه ضعف دانش و اطلاعات است. اتفاقا این نوع نمایش رفتاری در آثار مختلف ادبی یا هنری نوعی ترحم به این گروه از جامعه محسوب می شود که اثرات تخریبی بدتری نیز در پی دارد.

نکته مهم دیگر این است که یکی از نشانه های فرهنگی در جامعه کتاب هایی است که در آن جامعه خوانده می شود. وقتی کتابی مانند من پیش از تو در جامعه کنونی ایران پر فروش می شود و دست هرکسی می توان آن را پیدا کرد باید مسئولان فرهنگی و هنری و خانواده ها به گوش باشند که این اتفاق نشان از یک روند فرهنگی دارد. کتاب من پیش از تو با وجود این که کتاب خوبی می تواند باشد اما ساده نویسی بیش از اندازه آن موجب شده است که بیشتر مخاطبان در ظاهر آن بمانند و در نوع داستان آن گیر کنند. این موضوع برای مسئله رابطه دختر و پسر و عشق میان آن ها در جامعه ما چندان خوب و قابل قبول نیست. به هر حال یادتان باشد غذای سبک برای کسی مناسب است که پیش از آن غذای کاملی خورده باشد. پس وقتی کتاب های با ارزش تیراژی به اندازه 1000 جلد می خورند در حالی که من پیش از تو چندین و چند بار چاپ می شود، نشان لنگ زدن کمیت فرهنگ جامعه دارد. در نهایت شما می توانید نسخه صوتی من پیش از تو با صدای مریم پاکزاد (گروه گویندگان) که از روی کتاب منتشر شده توسط نشر آموت به ترجمه مریم مفتاحی خوانده شده است را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابچین دریافت کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

 

 

به قلم مرتضی ملک جاری

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

خرید کتاب صوتی

ویدئوهای مرتبط با کتاب

تریلر فیلمهای ساخته شده از این کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
Mina Koochi

عالی بود

1402-10-28

مریم شاهرخ

چرا ترتیب فصلهای کتاب و درست نمیکنید

1402-01-12

مریم شاهرخ

فصل ها مرتب چیده نشده

1401-12-02

Ali

سلام من کتاب صوتی رو دانلود کردم ولی چرا فهرست فصل هاش جلو عقب هست اینجوری گوش کردنش دچار مشکل میشه

پشتیبان سایت

سلام متوجه منظورتون نشدم...فصلها به ترتیب هست مانند فهرستی که درج شده از فصل یک شروع میشه و تا فصل 28 ادامه پیدا میکنه

1401-05-24

علی اکبر امیری

عالی بود

1400-11-25

سیدعلیرضا

یک کتاب رمان از جوجومویز برای رمان دوستان ، بخونید و لذت ببرید

1400-10-13

Hossein

حالم خراب شد لعنت… زندگی چیست

1400-10-12

razieh

کلمات برای بیان هرچه بهتر احساسات درون داستان به درستی انتخاب شده اند

1400-09-24

مسعود هاشم زاده

با اینکه فیلمشو هم دیده بودم بازم خیلی جذبم کرد نسخه صوتیش.

1400-05-24

termeh

خیلی خونده بودم که انقدرا هم که میگن رمان خوبی نیست ولی با این حال تا پایانش گوش دادم و با داستان همراه شدم و لذت بردم از موضوع از توصیف ها از صداها و خلاصه همه چیز. به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم ... داستانِ عاشقانه است و اگر اعتقادی به عشق ندارید شاید بهتره نخونین!

1400-05-19

آرتا سوادکوهی

اجرای خانوم پاک ذاتو دوست دارم.

1400-05-14

ahmad.abadi

نویسندش عالیه.

1400-04-23

سیما چراغچی

توضیحات کتاب از محیط اطراف اصلا پیچیده نبود. توصیه میکنم حتما بخونید.

1400-04-16

احسان جابرانی

با سپاس فراون از یک گروه حرفه ای، کتاب بسیار عالی و پرمحتوایی بود.

1400-04-12

حسین تقی زاده

عالی بود، اجراشونم دوست داشتم.

1400-04-09

رضا مختاری

اونجوری که تعریفشو شنیدم، نبود.

1400-03-24

حسین امیری

عالی بود ولی غمم داشت.

1400-03-23

حسن اصغری

داستانش خوب بود. صدای گوینده هم عالی بود.

1400-03-22

مجتبی نیک روز

من قبلا فیلمشو دیدم. بعد از گوش دادن این کتاب، تا مدتها تحت تاثیر قرار میگیری. شخصیتا از تو ذهن ادم نمیره تا مدتها.

1400-03-12

آراد بختیاری

من فیلمشو دیدم. این از فیلمش بهتر بود.

1400-03-08

احسان سالم زاده

تک تک لحظه هارو میتونی تصور کنی.

1400-02-15

asemani mozhdeh

میخام بخرمش

پشتیبان سایت

سلام برای خرید کافی است یکی از نرم افزارهای کتابچین (آی او اس، اندروید) را دانلود و نصب کنید و وارد حساب کاربری خود شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید.

1400-01-10

afsoon heydari

نمیتونی حتی یک دقیقه بزاریش کنار. همش دلت میخواد ادامه رو گوش کنی

1399-12-25

کتایون ملایری

رمان بی نظیری. پیشنهاد میکنم هممه گوش کنن.

1399-12-12

حسین صاحبی

بسیار عالی بود.

1399-11-29

مریم امانی

نسخه صوتیش ادمو خیلی درگیر خودش میکنه.

1399-11-25

طناز رمش

خیلی عاااااالی

1399-09-17

Saeed

حتما دوکتاب پیش ازتو و پس ازتو را بخونید اول پیش ازتورو بخونین

1399-03-06

صمدی

منم مثه دوست دیگه، پیشنهاد میکنم کتاب من پیش از تو و کتاب من پس از تو رو حتما مطالعه کنید. هم کتاب متنی و هم کتاب صوتی هر دو تا وجود داره و بنا به علاقه و سلیقه تون یکی از نسخه ها رو بخونید

1399-03-06

برچسب ها