×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل

دانلود کتاب راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل

راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل

نویسنده : مارک الن

ناشر : موسسه مطالعات روان شناسی و روان درمانی گوهریان

مترجم : شهاب شالچیان

تعداد صفحات : 144 صفحه

شابک : 978-964-93324-8-2

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 650/1

دسته بندی : خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 24500 تومان


معرفی کتاب

" راهنمای موفقیت افراد خیلی تنبل "
کتاب حاضر با عنوان ( The type-z guide to success ) به نویسندگی مارک الن ( Mark Allen ) و به ترجمه ی شهاب شالچیان از انتشارات مؤسسه مطالعات روا نشناسی و روا ندرمانی گوهریان منتشر شده است.
برای بسیاری از مردم، واژه ی تنبل بر کلیه ی معانی ضمنی منفی دلالت می کند، به طوری که اگر شما فرد تنبلی باشید، شما را به عنوان فردی خواهند شناخت که در انجام کارها تعلل می ورزد یا هرگز قبل از دیگران شروع به انجام کاری نمی کند یا اگر هم این کار را کند، زود دست از کار می کشد. بیشتر مردم معتقدند که رسیدن به موفقیت در عین تنبل بودن امکانپذیر نیست. بالاخره هر چه باشد، نمونه های بسیار کمی از افراد موفق و تنبل در جهان یافت می شوند. این طور به نظر می رسد که بیشتر افراد موفق، انرژی فو قالعاد های داشته و از جمله افراد دارای نوع شخصیتی «الف » معتاد به کار بود هاند.
این کتاب تنها مخصوص افراد تنبل نیست. این کتاب مخصوص هر کسی است که می خواهد موفق شود و در عین حال، این موفقیت را به شیوه ی منحصر به فرد خود  همراه با تنبلی  کسب کند. »
دو گروه خواستار خواندن این کتاب می باشند. گروه اول افراد تنبل هستند و گروه دوم، افراد دارای که در تمام طول عمر خود سخت کار کرده اند و اکنون ترجیح می دهند که کمی بیشتر استراحت کنند و از شر استرس و کار مداوم خلاص شوند. ابزارهای ساده ی این کتاب، برای هر فردی که آن ها را به کار گیرد، مؤثر واقع می شوند.


در بخشی از کتاب می خوانیم :
" سال ها پیش به یکی از دوستانم گفتم: «من شخص کاملاً بی انضباطی هستم » اما او گفت: «نه، این طور نیست، شما در جایی که ضرورت داشته باشد، منضبط خواهی بود. » من فهمیدم که نگاه وی به این قضیه بسیار مثبت تر از نگاه من است و با گذشت سال ها هر وقت خودم را در می یابم، به شلوغی روی میزم نگاه میکنم وبا خودم فکر میکنم که بی انضباط هستم، عبارت تاکییدی مثبت «من در جایی که ضرورت داشته باشد، منضبط خواهم بود » را جایگزین تفکر منفی خود می کنم. من سامانه ی ساده ای را برای سازماندهی مطالب کتبی مهم خود ایجاد کرده ام. در کیف اسناد خود، پوشه ای دارم که درون آن گیره های کاغذی وجود دارد و تعداد  زیادی برگه کاغذ را به آسانی نگه می دارند. روزی که سی ساله شدم، پوشه ای را پیدا کردم (که کی تصویر خیره کننده از کوه های عظیم پر دود روی آن بود) و این لغات را با حروف درشت روی جلد آن نوشتم: «من اکنون در حال خلق زندگی مطلوب خویش هستم. » سال ها بعد نیز از پوشه فایل ساده ای با برچسب «جعبه ابزار جادویی » برای ذکر جملات معنادار خود استفاده کردم. اکنون کی پوشه دارم که دارای چند پاکت است و بر روی جلد آن تصویر کره زمین قرار دارد. من در بالای تصویر زمین، یک  ستاره اضافه کرده ام و در زیر آن ستاره، عبارت «من هر لحظه توسط روح خود هدایت می شوم » را نوشته ام. هر دسته از لغاتی را که فکر می کنید برایتان معنادار است روی جلد پوشه ی خود یادداشت کنید. "
 

فهرست مطالب

مقدمه/ راهنمای موفقیت فردی با نوع شخصیت ... 

بخش / چهار گام ساده برای موفق شدن همراه با آسودگ ی 

فصل / گام اول/ تخیل 

فصل / گام دوم/ تصور کردن 

فصل / گام سوم/ باور داشتن 

فصل / گام چهارم/ خلق کردن 

بخش / اصلاح پیوست هي مسیر 

فصل / اصلاح مسیر 

فصل / سفر پیوسته و پایدار 

تقدیر و تشکر 

دربار هي نویسنده 

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها