×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
موفقیت نامحدود در 20 روز

دانلود کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

موفقیت نامحدود در 20 روز
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : موفقیت نامحدود در 20 روز

نویسنده : آنتونی رابینز

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : فریبا جعفری نمینی

تعداد صفحات : 490 صفحه

شابک : 978-964-5885-36-4

تاریخ انتشار : 1394

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 79900 تومان


معرفی کتاب

"موفقیت نامحدود در 20 روز"
کتاب حاضر  اثری از آنتونی رابینز (Anthony Robbins) می باشد که با ترجمه ای از فریبا جعفری ، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
کتابی که در دستان شماست، همانی است که مدتهاست در جستجوی آن اید. این کتاب پیله ی زندگی شما را از هم خواهد شکافت و شما، انسانی دگرگونه، موفق، ثروتمند، سالم و نیرومند از درون آن به فضای آرامش پرواز خواهید کرد. این کتاب حاصل برگردان دوره ی نوارهای آموزشی آنتونی رابینز با نام Personal Power است که دراصل به شکل یک برنامه ی سی روزه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. در پایان هر هفته از این دوره، دو روز برای استراحت در نظر گرفته شده بود که در برگردان فارسی این روزها حذف گردید و شما در این کتاب دوره ی دستیابی به قدرت درونی را طی بیست روز به پایان خواهید رساند.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"اگر برای تان مشکل جسمی به وجود آمده است زانوی غم در بغل نگیرید و مدام از خود نپرسید: «خداوندا، چرا چنین بلایی به سر من آمد؟» می توانید با پرسش: «چگونه می توانم از توانایی ام استفاده کنم و به خود و دیگران کمک کنم؟» مغزتان را وادار کنید بجای تمرکز بر ناتوانی موجود، بر توانایی های عظیمی که در وجود شما نهفته است متمرکز شود تا بتوانید معجزه بیافرینید."
 

فهرست مطالب

مقدمه مترجم

مقدمه

هفته اول

روز اول: قدرت درونی

روز دوم: نیروهاای کنترل کننده ی زندگی

روز سوم: حلقه های ارتباطی

روز چهارم: کلید طلایی تغییر

روز پنجم: رسیدن به خواسته های خود

هفته دوم

روز ششم: تکنولوژی پیشرفت

روز هفتم: راز موفقیت

روز هشتم: باور های خود را تغییر دهید

روز نهم: تنظیم اهداف

روز دهم: یک فهرست کامل برای موفقیت

هفته سوم

روز یازدهم: عادت ها

روز دوازدهم: شرط موفقیت

روز سیزدهم: موفقیت مالی

روز چهاردهم: نحوه کنترل ثروت

روز پانزدهم: رها کردن ترس

هفته چهارم

روز شانزدهم: کارشکنی در کار خود

روز هفدهم: جسم سالم

روز هجدهم: روابط موفق

روز نوزدهم: رویارویی با مشکلات

روز بیستم: موفقیت جاودان

موفقیت نامحدود در 20 روز، کتابی مدون و برنامه محور

هر کدام از ما به نوبه خود مدتی در این جهان هستی زندگی می کنیم و دوست داریم در این مدت حیات و در این فرصت محدود طعم شیرین موفقیت را بچشیم. اما این اتفاق معمولا به ندرت می افتد و جز موارد معدود و محدود موفقیت از ما دور می باشد و این به نوعی موجب سرخوردگی ما می شود. عطش به موفقیت و موفق شدن آنقدر بالاست که اگر تمام زندگی انسان موفق باشد و یک روز این موفقیت را به دست نیاورد باز سرخورده و ناامید می شود. انسان ذاتا موجودی است که نامحدود را دوست دارد. از این رو می خواهد موفقیتی نامحدود داشته باشد. موفقیتی که شاید هیچ کس در طول عمر خود نتواند به آن برسد اما می تواند به آن نزدیک شود. در گذشته کمتر انسانی مفهومی به نام موفقیت را می شناختند و کمتر کسی می دانست که موفقیت جزو قوانین دنیاست و با رعایت یک سری قوانین و قواعد می توان به آن رسید. شاید ندانستن این مفهوم خود موهبتی بود که عصر گذشته داشته است. چرا که دانستن مفهوم بزرگ و دلچسب موفقیت و درگیر شدن به آن می تواند انسان را سرگشته کند و او را از هدف اصلی اش باز دارد. به خصوص اگر این مفهوم را درست و کامل نشناسد و قوانین آن را نداند. از این رو بهتر است اولین قانون موفقیت را بدانید و آن این است که موفقیت هدیه شما به عنوان رسیدن به هدفتان می باشد و خود موفقیت هدف نمی تواند قرار بگیرد. جای هدف و موفقیت را اشتباه نگیرید. اما قوانین دیگر موفقیت چه؟ چگونه می توانیم آنها را آموزش ببینیم؟  کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز همین هدف را دنبال می کند و می خواهد با یک برنامه مدون طی 20 روز این مفهوم و قوانین آن را به ما آموزش دهد. این آموزش می تواند چشمان ما را باز کند و مفهومی را برایمان شرح دهد که همه دوست داریم به آن برسیم اما بیشتر ما نمی دانیم که اصلا این مفهوم چه هست و کجاست.

 

موفقیت نامحدود در 20 روز

 

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز و مهمترین فاکتور آن

در عنوان این متن ذکر کردیم که این کتاب یک کتاب با برنامه و مدون است. این بارزترین و مهمترین فاکتور این کتاب محسوب می شود. در حقیقت وقتی ما می گویم موفقیت یک مفهوم قانونمند می باشد، این سخن ما را به این منظور می رساند که موفقیت مانند یک علم است و شروع و پایانی مشخص دارد. وقتی این چنین است می توان برای فهمیدن آن برنامه ریزی کردن و پله پله آن را آموخت. اصولا این پله پله کردن و جدا کردن قسمت های مختلف باعث آموزش راحت تر و یادگیری سریع تر می شود. این اتفاقی است که در این کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز می افتد. از این رو کتاب برای کسانی که همیشه دوست دارند هر چیزی را با برنامه یاد بگیرند می تواند بسیار جذاب باشد. این کتاب نیز در حد خود نیاز به پیش نیاز دارد و آن این است که واقعا موفقیت را یک مفهوم آموزشی تلقی کنید و به آن باور داشته باشیم. البته این که موفقیت یک مفهوم قانون مدار است پایه و اساس تشکیل این بخش از ادبیات و روانشناسی بوده استو کتاب هایی از این دست اصولا بر همین پایه سوار می باشند. اما کمتر کتابی سعی کرده است که به شکل درس وار و پله این این مفهوم را آموزش دهد. البته در سال های اخیر کتاب هایی با این رویکرد وارد بازار شدند که اتفاقا فروش بسیار بالایی داشتند و این نشان دهنده این امر است که مردم به مدون بودن علاقه دارند و میخواهند با یک چیز واضح و مشخص سروکار داشته باشند تا یک مفهوم بزرگ و مبهم.  از این رو خواندن کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز می تواند برای چنین افرادی بسیار مناسب و مفید به فایده باشد.

 

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

 

برگردان دوره نوارهای آموزشی

یکی از ویژگی های برجسته و منحصر به فرد این کتاب در این است که کتاب حاصل برگردان دوره نوارهای آموزشی آنتونی رابینز در زمینه موفقیت می باشد. این اتفاق می تواند هم بسیار خوب باشد و هم بد. در حقیقت وقتی نوار آموزشی قرار است به کتاب تبدیل شود نوید این را می دهد که این نوارها مخاطب خود را داشته است و این یعنی اثرات خود را توانسته پیاده کند و نتیجه بخش بوده است و این در نهایت یعنی این که کتاب نیز می تواند آنچیزی را که به دنبالش هستیم را به ما بدهد و به نوعی این یک نوع ضمانت نامه محسوب می شود. اما جنبه بد این ماجرا این است که با تمام تلاش هایی که صورت گرفته و نوارها عینا برگردانده شده اند باز یک نوع فیلتر بین گوینده و مخاطب ایجاد شده است و این فیلتر با وجود ترجمه شدن کلفت تر می شود. شاید بتوان با کمی اغماض از این موضوع گذشت و از خواندن کتاب لذت برد.

 

 


 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
امیر حسین چراغی زاده

عالی من سالی یکبار میخونم انرژی بخشه واقعا

1400-11-28

شمیم نفس

کتاب خیلی خوب و عالیه.

1399-04-09

نوید فلاح

آیا نسخه کامل و فارسی این کتاب هست؟ یا همون نسخه خلاصه که همه جا رایگان وجود داره؟

پشتیبان سایت

کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز شامل 490 صفحه و از انتشارات نسل نواندیش می باشد. و به زبان فارسی است.

1399-02-01

برچسب ها