×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
پانزده سگ

دانلود کتاب پانزده سگ

پانزده سگ
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
افتخارات

نام کتاب : پانزده سگ

نویسنده : آندره آلکسیس

ناشر : ماهابه

مترجم : نجمه برومندی

تعداد صفحات : 268 صفحه

شابک : 978-600-5205-65-7

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 54/813

دسته بندی : داستان های کوتاه

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 35000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 10000 تومان


معرفی کتاب

"پانزده سگ"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Fifteen dogs) اثری از آندره الکسیس (Andre Alexis) می باشد که با ترجمه ای از نجمه برومندی توسط انتشارات ماهابه منتشر شده است.
آندره الکسیس در ترینیداد متولد و در کانادا بزرگ شد.اولین رمان او،کودکی،در بین کتابهای رمان، برنده جایزه‌ رمان اول ‌کانادا و جایزه‌ی تریلیوم‌ گردید و همچنین کاندید کسب جایزه ‌گیلر و نویسندگان اعتقادی-تخیلی نیز شد.کتابهای قبلی او عبارتند از پناهگاه،زیبایی‌واندوه،اینگرید‌وگرگ،و جدیدترین کتاب او چوپانی ،که باز هم کاندید دریافت جایزه‌ی راجرز برای نویسندگان اعتقادی-تخیلی شد.
رمان پانزده سگ اثر اندره الکسیس، نویسنده‌ی کانادایی رمانهای اعتقادی -تخیلی است که در سال 2015 جوایز "اسکوتیابانک گیلر و "تراست فیکشن" را از آن خود کرد. در این رمان مفاهیم بنیادین فلسفی و اعتقادی با بیانی ساده و روان مطرح شده و نویسنده با چیره‌دستی این مفاهیم سنگین را که همواره جزء سوالات اساسی بشر بوده است،به‌ ساده ترین و قابل درک ترین شکل ممکن به دور از شعارزدگی در قالب داستانی زیبا و جذاب مطرح کرده است. داستان با شرطبندی دو تن از خدایان اساطیری یونان، آپولو و هرمس،آغاز می‌گردد. آنها در حین سرمستی درباره‌ی زبان انسانها با هم بحث می‌کنند و در نهایت با این سوال مواجه می‌شوند که اگر به حیوانات هوشمندی انسانها اعطا شود آیا آنها قابلیت تجربه‌ی یک مرگ سعادتمندانه را دارند یا نه؟و به این ترتیب هوش‌انسانی را به پانزده سگ که به دلایل مختلف در یک کلینیک دامپزشکی محبوس بودند، هدیه کردند و قصه برای این سگها با تمام فراز و نشیبش از اینجا آغاز می‌گردد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" این دوازده سگ به شیوه‌های مختلف نسبت به تغییرات جدید خود عکس العمل نشان دادند. برای آتیکوس این شرایط تحمل ناپذیر بود. از نظر او خیلی دردناک بود که خودت را صرفا یک سگ ساده بدانی‌ در حالیکه بقیه‌ی سگها با تو طوری برخورد کنند که‌ انگار چیزی ‌غیر از یک‌ سگ هستی.برای آتیکوس‌تمام لذتهای قدیمی‌دیگر نمی توانست بدون از بین بردن این خودآگاهی تکرار شود. مجنون، پرنس و رزی در این موضوع شبیه هم بودند. چهار تن ازسگها اینطور فکر می‌کردند که‌ همگی باید پرنس و تا حدودی مجنون را از این وضع نجات دهند.آنها معتقد بودند برای اینکه آن دو یک بار دیگر بتواند در اجتماع سگها زندگی‌کنند،باید آنها را نجات دهند.پرنس‌تنها کسی بود که تغییر در ادراک و آگاهی را تماماً پذیرفته بود. درست مثل اینکه او شیوه‌ی جدیدی برای تجربه کردن یافته باشد، زاویه ی‌جدیدی درنگرش او ایجاد شده بود که تمام چیزهایی را که قبلا تجربه کرده بود از آن زاویه برایش جالب وعجیب جلوه می‌کرد. "

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

برنده جایزه گیلر گرانترین جایزه کتاب دنیا

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
امیرعظیم زاده

بسیارخوب و منطقی بیان شده است و عالی است

1399-07-09

برچسب ها