×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب صوتی از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
برنامه پرواز

دانلود کتاب صوتی برنامه پرواز

برنامه پرواز
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
خرید کتاب صوتی
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب صوتی : برنامه پرواز

نویسنده : برایان تریسی

ناشر صوتی: شادن پژواک

ناشر: شادن پژواک

مترجم : شادن پژواک

گوینده : محمد یزدانی

زمان کل : 03 ساعت و 17 دقیقه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, موفقیت و روانشناسی صوتی

نوع کتاب : صوتی

قیمت نسخه الکترونیک : 15500 تومان


معرفی کتاب

"برنامه پرواز" / راز واقعی موفقیت
کتاب حاضر با عنوان اصلی (FLIGHT PLAN the Real Secret of Seccess) اثری از برایان تریسی (Brian Tracy) می باشد که با ترجمه ای از شادن پژواک و صدای محمد یزدانی، توسط انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.

در دورانی عالی و شگفت‌انگیزی زندگی می‌كنیم. شمار زیادی از مردم  در هیچ زمان دیگری به اندازه امروز نتوانسته‌اند به خواسته های خود برسند و تردیدی نیست كه در ماه‌ها و سال‌های آینده وضع از این هم بهتر خواهد شد. وظیفه شما این است که در آنچه که اقتصاددانان (عصر طلایی بشر) نامیده‌اند، مشاركت فعالی داشته باشید. در دنیای ما همه می‌خواهند شاد، سالم، خوش‌اندام و ثروتمند  باشند و ترجیح می‌دهند در حداقل زمان ممكن و هر چه راحت‌تر به این خواسته‌ها برسند. در تمام طول تاریخ در واكنش به این خواسته بشر كه دنبال رضایت فوری است شمار كثیری از مردم و سازمان‌ها، فرمول‌های فریبنده، روش‌های خاص، راهكارهای درونی و رازهایی ارائه داده‌اند که با آن بتوان بدون تلاش به شادی و موفقیت دست پیدا كنیم.
هر سال یا هر دو سال یكبار كسی با كتابی نظیر راز از راه می‌رسد و مدعی می‌شود كه راهی ساده و سریع برای رسیدن به خوشبختی و پول زیاد وجود دارد. بر اساس آنچه در كتاب راز آمده تنها كاری كه باید بكنید این است اندیشه مثبت داشته باشید و افکار مثبت را تجسم کنید تا همه‌ی چیزهای خوبی را که می‌خواهید به زندگی خود جذب كنید. این ایده به نظر كسانی خوش می‌آید كه حاضر نیستند برای دست یافتن به آنچه که در زندگی ارزشمند است، تلاش زیادی بکنند. اما راز واقعی این است كه اصولا رازی وجود ندارد. تنها اصول فراگیر و حقایق بی‌نهایتی وجود دارند كه آنها را بارها و بارها در اعصار مختلف زندگی كشف و از نو كشف كرده‌ایم. سعادت، سلامتی و موفقیت تصادفی به دست نمی‌آید. بلكه حاصل طراحی مدبرانه هستند و تابع قانون آهنین علت و معلول هستند. این قانون می‌گوید: برای هر علتی، معلولی وجود دارد. در ضمن می‌گوید: برای هر معلولی علت یا عللی وجود دارند. این بدان معناست كه اگر كارهای بخصوصی بكنید به نتایج مشخصی می‌رسید. در انجیل آمده است که "هر چه را كشت كنید همان را برداشت خواهید کرد." اسحاق نیوتن گفت: برای هر عملی، عكس‌العملی به فراخور آن وجود دارد. در اینجا به قاعده ساده‌ای می‌رسیم. اگر شما كاری را كه افراد موفق می‌كنند را انجام دهید، هیچ عاملی نمی‌تواند مانع شود كه به همان نتایجی که آنها رسیده‌اند، برسید. معکوس آن نیز صدق می‌کند، اگركاری كه افراد موفق می‌كنند انجام ندهید هیچ عاملی  نمی‌تواند به شما كمك كند. موفقیت اتفاقی نیست. نتیجه‌ی بخت و اقبال نیست بلکه نتیجه‌ی طراحی است. نتیجه‌ی قانون علت و معلول است.

فهرست مطالب
# عنوان زمان
1 بخش اول 00:00:45
2 بخش دوم 00:08:43
3 بخش سوم 00:23:34
4 بخش چهارم 00:13:49
5 بخش پنجم 00:14:58
6 بخش ششم 00:14:07
7 بخش هفتم 00:09:16
8 بخش هشتم 00:18:43
9 بخش نهم 00:20:23
10 بخش دهم 00:19:17
11 بخش یازدهم 00:13:41
12 بخش دوازدهم 00:09:23
13 بخش سیزدهم 00:13:02
14 بخش چهاردهم 00:17:33
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

خرید کتاب صوتی

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها