×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود رایگان کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
پیام پیشگو

دانلود کتاب پیام پیشگو

پیام پیشگو
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : پیام پیشگو

نویسنده : دیوید ادکینز

ناشر : طلوع ققنوس

مترجم : ناهید علیخانی

تعداد صفحات : 347 صفحه

شابک : 978-600-6679-23-7

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 813/54

دسته بندی : داستان های کوتاه, داستان و رمان تخیلی

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 38000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : رایگان


معرفی کتاب

"پیام پیشگو" / بلگراد 1
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Pawn of Prophecy) اثری از دیوید ادینگز (David Eddings) می باشد با ترجمه ای از ناهید علیخانی، توسط انتشارات طلوع ققنوس منتشر شده است.
تاریخچه جنگ ایزدان و دخالت بلگراث جادوگر در این جنگ‌ها اقتباسی از کتاب آلورن به هنگام پیدایش جهان جدید بوده است، زمانی که ایزدان هفتگانه در صلح و آرامش به سر می‌بردند، همچنین نژادها و اقوام گوناگون مردم مانند یک ملت زندگی میکردند. بلار، جوان‌ترین ایزد هفتگانه، محبوب آلورن بود. وی با مراقبت و توجه ایزدان در پیشگویی‌ها همراه شده و با موفقیت مسئولیتش را به انجام می‌رساند. دیگر ایزدان نیز مشغول گردآوردن مردمی به دور خودشان بودند تا هر ایزد ملتی از خود را بنا کرد. ولی برادر بزرگتر بلار که آلدور نامیده میشد، ایزدی منزوی بود که تمایلی به داشتن ملتی نداشت. وی در انزوا و جدا از مردم و ایزدان زندگی میکرد تا اینکه روزی کودکی آواره به جستجوی او رفته و او را پیدا کرد. آلدور وی را پذیرفت و عنوان شاگردی به او داده و نامش را بلگراث گذاشت. بلگراث شروع به یادگیری کلمات قدرت کرد و تبدیل به یک جادوگر شد. سال‌ها پی‌درپی می‌گذشت و ایزدان دیگر هم کم‌کم به انزوا کشیده شدند. پس با همدیگر عهد اخوت بستند تا دانش آلدور را بیاموزند، پس زمان برایشان ایستاد. و آن زمانی بود که آلدور مشغول خلق سنگی گوی شکل بود که بزرگتر از قلب یک کودک نبود، آن را در دستش گرفت تا از روح زندگی سیراب گردد. او به آن جواهر قدرت زندگی داد، این همان ‌گویی است که مردم آن را گوی آلدور نامیدند، با خلق این گوی آلدور تبدیل به خدایی قدرتمند و شگفت‌انگیز شد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" تقریباً دو هفته طول کشید تا کاروان به مورس برسد. جائیکه گاریون بدترین لحظات عمرش را گذراند. راهی که آنها را به مقصد می‌برد از دامنه تپه‌های پراکنده یا گاهی انبوه اطراف شهر می‌گذشت، چادر آسمان همچنان تیره و گرفته و هوا هم به‌شدت سرد بود. گاهی هم اندکی برف می‌زد، در چشم‌انداز شرق آسمان رشته‌ کوههایی زنجیرشده به هم حتی سیاه‌تر هم بهنظر می‌رسیدند. هوا چنان سرد شده بود که گاریون بعید می‌دانست که به ‌آسانی بتواند دوباره گرم شود. تنها لطف این سفر تجربه به‌ دردبخور دارنیک برای یافتن هیزم‌های خشک بود که هر شب روشن میکردند، ولی بازهم آتش هیزم‌ها در برابر سرمای شدید محیط به‌ شدت ناچیز و کوچک بود.
زمینی که هر شب بر رویش می‌خوابیدند به سردی یخ بود و درحقیقت سرما چنان شدید بود که گاریون حس میکرد تا مغز استخوان‌هایش منجمد شده است. آموزش زبان رمزی دارسینایی گاریون هنوز ادامه داشت، در مدت کمی گاریون در این درس برای خودش استادی شد، در آخرین جلسه نیز امتحانش را با موفقیت و سربلندی پشتسر گذاشته و قبول شد که درست مصادف با زمان ورودشان به حوالی دریاچه کامرا بود. جائیکه دامنه‌های کوههایش به‌طرف مورس کشیده شده بود."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات طلوع ققنوس

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
hasti

تازه دانلود کردم ولی بنظر کتاب خوبی میاد

1403-01-04

فیروزه

عالی است

1401-11-22

سیدعلیرضا

داستان پیام پیشگو ، داستان جنگ خدایان است که هر کس دنبال قدرت بیشتر مانند ابرقدرت‌های زمان که دنبال قدرت بلامنازع هستند

1400-10-05

برچسب ها