×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب صوتی از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی

دانلود کتاب صوتی تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی

تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
خرید کتاب صوتی
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب صوتی : تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی

نویسنده : جین سینسرو

ناشر صوتی: آوانامه دانش گستر

ناشر: نسل نو اندیش

مترجم : نفیسه معتکف

گوینده : الهه پرسون

زمان کل : 08 ساعت و 11 دقیقه

دسته بندی : کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی, موفقیت و روانشناسی صوتی

نوع کتاب : صوتی

قیمت نسخه الکترونیک : 80000 تومان


معرفی کتاب

"تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (You are a bad ass) اثری از جین سینسرو (Jen Sincero) با ترجمه ای از نفیسه معتکف از انتشارات نواندیش می باشد، که با صدای الهه پرسون توسط انتشارات آوانامه منتشر شده است.
تو کله خر هستی کتابی است روان شناسی و راهنمایی برای خودشناسی و پیش رفتن به سوی بهبود شخصیت و همچنین راهی برای یافتن کودک درون و توجه به آن و در نهایت رسیدن به رسالت واقعی خود. این کتاب به گونه ای طنزگونه به شما کمک می کند که با کله خر بودن به اهدافتان برسید. ممکن است که شما از برخی لحظات زندگی خود رضایت نداشته باشید این کتاب به شما کمک می کند تا از وضعیت خواستن به سمت اراده و عزم راسخ پیش بروید.
 

فهرست مطالب
# عنوان زمان
1 مقدمه 00:14:59
2 بخش اول - فصل اول 00:19:13
3 بخش اول - فصل دوم 00:11:57
4 بخش اول - فصل سوم 00:12:09
5 بخش اول - فصل چهارم 00:16:22
6 بخش اول - فصل پنجم 00:07:02
7 بخش دوم - فصل ششم 00:23:01
8 بخش دوم - فصل هفتم 00:16:06
9 بخش دوم - فصل هشتم 00:20:03
10 بخش دوم - فصل نهم 00:06:37
11 بخش سوم - فصل دهم 00:12:01
12 بخش سوم - فصل یازدهم 00:18:37
13 بخش سوم - فصل دوازدهم 00:17:05
14 بخش سوم - فصل سیزدهم 00:08:45
15 بخش سوم - فصل چهاردهم 00:18:05
16 بخش سوم - فصل پانزدهم 00:19:06
17 بخش سوم - فصل شانزدهم 00:11:06
18 بخش چهارم - فصل هفدهم 00:32:38
19 بخش چهارم - فصل هجدهم 00:14:29
20 بخش چهارم - فصل نوزدهم 00:21:54
21 بخش چهارم - فصل بیستم 00:21:25
22 بخش چهارم - فصل بیست و یکم 00:26:51
23 بخش چهارم - فصل بیست و دوم 00:04:35
24 بخش پنجم - فصل بیست و سوم 00:20:26
25 بخش پنجم - فصل بیست و چهارم - قسمت اول 00:27:24
26 بخش پنجم - فصل بیست و چهارم - قسمت دوم 00:24:04
27 بخش پنجم - فصل بیست و پنجم 00:12:29
28 بخش پنجم - فصل بیست و ششم 00:26:29
29 بخش پنجم - فصل بیست و هفتم 00:06:10

نقد و بررسی کتاب تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی

تو کله خر هستی پیش برو موفق می شوی یکی کتاب هایی است که به صورت خلاصه و بعضا در قالب طنز یک سری از اصول رسیدن به موفقیت را مورد بحث قرار داده است. در حالی که اولین انتشار کتاب در سال 2013 بوده است اما هر روز در یکی از شبکه های اجتماعی تجدید حیات می یابد و مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد به گونه ای که خیلی از گروه ها تصمیم گرفته اند با هم دیگر آن را مطالعه کنند و حتی نسخه صوتی آن نیز وجود دارد. این کتاب در آمریکا یکی از پرفروش ترین کتاب ها شده و در انگلستان نیز موج هایی را راه انداخته است.

 

تو کله خر هستی

 

از ایده های خوبی که در قرن 21 بیشتر مورد توجه نویسندگان حوزه موفقیت قرار گرفته است خود یاری است که به فرد یاد می دهند به وسیله یکسری از تکنیک هایی که انجام می دهد به موفقیت برسد و مشکلات روحی و اجتماعی خود را حل کند. کتاب تو کله خر هستی نیز در حوزه کتاب های خود یاری قرار می گیرد.

عنوان دیگری که برخی از منتقدین برای کتاب در نظر گرفته اند این است: چگونه باید جلوی شکایت از خود را بگیرید و شروع به یک زندگی عالی کنید.

جان سینکرو یکی از نویسندگان نیویورک تایمز است که در زمینه موفقیت کتاب می نویسد و کتاب های او پرفروش هستند. او به مردم کمک می کند تا تغییرات بهتری را در زندگی خود وارد کنند. او همیشه موفق نبوده است اما روحیه ریسک پذیر و کله خر او باعث شده است پیش برود و مطالب جدید بیاموزد که در این کتاب به آنها اشاره کرده است.

این کتاب به دو بخش تقسیم شذه بخش اول که داستان هایی از زندگی سینکرو و کسانی که او می شناسد آورد و دلایل موفقیت را در آن ذکر کرده است. بخش دوم نقل قول هایی وجود دارد که به خوانندگان کمک می کند تا اطلاعات را به صورت عملی در زندگی خود به کار ببرند.

 

کتاب تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی

 

ذهن ناخود آگاه ما تمایل دارد چیزهایی را به ما دیکته کند که به صورت اعتقاداتی از کودکی در آن به یادگار مانده است. ذهن آگاه نیز که بخش تحلیلی مغز ما است اغلب توسط بخش ناخود آگاه کنترل می شود. ما اغلب توسط بخش ناخودآگاه ذهن هدایت می شویم و ممکن است بدین وسیله کارهایی را انجام دهیم که باعث شود از اهداف خود دور شویم.

در این کتاب تشویق شده تا به منبع انرژی جهان متصل شویم. ما گاهی آنقدر در اتفاقات کوچک غرق می شویم که غالبا عظمت لحظه های زندگی را از دست می دهیم.  نویسنده در مورد ایگو صحبت می کند و اینکه چطور اعتقادات محدود کننده که بخشی از شما است شما را عقب نگه می دارد. ایگوی شما تمام توان خود را برای جلوگیری از تغییر زیاد انجام می دهد زیرا تغییر را سخت می داند.

نقل قول جنجالی کتاب: اگر می خواهید یک زن قدرتمند شوید، شما نیاز به پول دارید. استدلالی که برای این موضوع توسط نویسنده گفته شده این است که شما با داشتن پول گزینه ها و آزادی های بیشتری خواهید داشت و نیاز نخواهد بود که همیشه به فکر پول باشید. این موضوع باعث شده است برخی افراد جان سینکرو را متهم کنند که قشر ضعیف جامعه را از شمول کتاب خود استثنا کرده است.

 

کتاب تو کله خر هستی

 

نویسنده در مقابل ناشرانی که کتاب او را برای چاپ رد کرده اند می گوید من چیز جدیدی نگفته ام من فقط آن مطالب را به شیوه جدیدی ارائه کرده ام.

منتقدین رویه کتاب معتقد هستند که تفکر مثبت همیشه جواب نمی دهد. آنها می گویند تفکر مثبت باعث می شود شما انرژی را که قرار است صرف تلاش بکنید صرف مجبور کردن خود می کنید تا به قضایا با دید مثبت نگاه کنید.

 

نویسنده: سعید گلمحمدی

 

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

خرید کتاب صوتی

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
جواد قاسمی

خب من دقت نکردم که پیدی آف نیست اگه پشتیبانی اشتباه منو ندیده بگیره و پی دی افشو برام بفرسته ممنون میشم ( عمل بعید)

پشتیبان سایت

برای دانلود و مطالعه کتابها باید یکی از اپلیکیشنهای کتابچین ( اندروید، آی او اس و ویندوزی) را نصب نمائید سپس دقیقا با همان حساب کاربری که اقدام به خرید کتاب کرده اید وارد اپلیکیشن شوید و به قسمت "کتابخانه من" وارد شوید کتاب در آنجا قابل مشاهده، دانلود و مطالعه می باشد. برای مطالعه کتاب فقط باید یکبار به اینترنت وصل شوید و کتاب را دانلود نمائید و برای دفعات بعدی نیاز به اینترنت نمی باشد

1401-06-20

محمدرضا

درباره کتاب باید بگم که شنیدن کتاب از عمل کردن به دستورات آن جرئت بیشتری لازم دارد! چون در این کتاب به تمامی اشتباهات گذشته خود پی میبرید و متوجه میشوید که چگونه باید آنها را جبران کنید. البته منظور کتاب اصلا این نیست که روحیه الکی به شما بدهد بلکه کمکتان می‌کند تا بدانید در رسیدن به یک هدف چطور گام های درست و صحیحی بردارید تا بتوانید به آن مهم دست پیدا کنید.

1400-09-24

سعیدبایری یار

عالی

1400-08-28

برچسب ها