×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
بیندیشید و ثروتمند شوید

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

بیندیشید و ثروتمند شوید
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده : ناپلئون هیل

ناشر : الماس دانش

مترجم : آرزو نخکوب نیاسری

تعداد صفحات : 230 صفحه

شابک : 978-600-189-187-8

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 650/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 35000 تومان


معرفی کتاب

"بیندیشید و ثروتمند شوید"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Think and Grow Rich) اثری از ناپلئون هیل (Napoleon Hill) می باشد که با ترجمه ای از آرزو نخکوب نیاسری، توسط انتشارات الماس دانش منتشر شده است.
هر بخش این کتاب رازی را درباره پول‌سازی و ثروتمند شدن فاش می‌کند که بیش از 500 نفر از افراد ثروتمند را به آرزوهای خود رسانده است. این کتاب حاوی رازی است که بعدازاینکه هزاران نفر در هر قدم زندگی‌شان به آن عمل کرده‌اند، به یک آزمون عملی تبدیل‌شده است. این راز به همه‌کسانی که آماده پذیرش باشند یکسان خدمت می‌کند و هیچ ارتباطی با تحصیلات ندارد. مدت‌ها پیش از تولد مولف، این راز راه خود را به سمت توماس ادیسون گشود و او چنان هوشمندانه آن را به کار گرفت که بزرگ‌ترین مخترع جهان شده است، اگرچه فقط به مدت سه ماه به مدرسه‌رفته و سواد کسب کرده بود. این راز به دستیار تجاری آقای ادیسون رسید و او به‌طور مؤثری از آن استفاده کرد که ثروت بزرگی برایش به ارمغان آورد اگرچه درآمد سالیانه‌اش فقط دوازده هزار دلار بود ‌و در جوانی از این شغل پرکار بازنشسته شد. در آغاز فصل اول ماجرای او را خواهید خواند. با خواندن آن متوجه می‌شوید که ثروت خارج از دسترس نیست و هنوز می‌توانید به آنچه که می‌خواهید برسید. خواه پول، شهرت، شادی باشد یا چیزهای دیگر. هر کس که آماده پذیرش و خواست آن باشد، به این نعمت‌ها و موهبت‌ها دست خواهد یافت.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"تله‌پاتی چیست؟
یک ماه پیش، ما برخی از نتایج قابل‌توجه به‌دست‌آمده از پژوهش‌های پروفسور راین‌و دستیارانش در دانشگاه دوک را توضیح دادیم. این پژوهش درباره انجام بیش از صد هزار آزمایش جهت تعیین وجود تله‌پاتی بود. حاصل این نتایج در دو مقاله اول مجله هارپر چاپ شد.در مقاله دوم، ای.اچ.رایت تلاش می‌کند چیزهایی را که یاد گرفته به‌طور خلاصه بیان کند و یا آنچه را که با توجه به ماهیت دقیق این نمادهای فوق حسی از ادراک، به دست آورده را، توضیح بدهد. بر اساس آزمایش‌های راین، وجود واقعی تله‌پاتی و غیب‌دانی برای عده‌ای از دانشمندان بسیار محتمل است. از پیام‌گیرهای مختلف درخواست شد نام کارت‌های فراوانی را که در یک قسمت خاصی گذاشته بودند، بدون نگاه کردن و حتی دسترسی حسی به آن‌ها، نام ببرند. مشخص شد که تعدادی از مردان و زنان توانسته‌اند به‌طور منظم، بسیاری از کارت‌ها را درست حدس بزنند، بااینکه شانس تشخیص درست این کارت‌ها بسیار اندک بود. «اما آن‌ها چگونه این کار را انجام دادند؟» این قدرت‌ها با فرض این‌که وجود دارند، حسی به نظر نمی‌رسند. هیچ اندام شناخته‌شده‌ای برای آن‌ها وجود ندارد.به همین دلیل، آزمایش‌ها با فواصل چند صد مایلی در همان اتاق انجام شد.به عقیده آقای رایت، حقایق می‌کوشند تا تله‌پاتی یا غیب‌گویی را به‌وسیله نظریه فیزیکی تشعشع، توضیح دهند. تله‌پاتی و غیب‌گویی به‌واسطه علت‌های فیزیکی و تغییر دیگر قدرت‌های ذهنی ما، تغییر می‌کنند. برخلاف عقیده عمومی، زمانی که شخص دریافت‌کننده خواب یا در حالت نیمه‌خواب است، این قدرت ذهنی تقویت نمی‌شود، اما زمانی که در هشیارترین‌و آگاه‌ترین حالت ممکن است، پرورش می‌یابد. راین دریافت که مواد مخدر به‌طور متغیر هم امتیاز دریافت‌کننده را کاهش می‌دهد درحالی‌که یک انگیزه مناسب می‌تواند آن را افزایش بدهد و قابل‌اعتمادترین فرد هم‌زمانی که خسته است و نهایت تلاش خود را نمی‌کند، قادر نخواهد بود امتیازی کسب کند. "

فهرست مطالب

فصل اول: قدرت فکر

فصل دوم: خواستن، نقطه آغاز تمام پیشرفت هاست

فصل سوم: ايمان؛ تجسم و باور رسیدن به خواسته

فصل چهار: تلقین به خود

فصل پنجم: گام چهارم رسیدن به ثروت

فصل ششم: تخیل: کارگاه ذهنی

فصل هفتم: برنامه های سازمان يافته: تبلور خواسته در قالب عمل

فصل هشتم: تصمیم گیری: تسلط بر تعلل و تعويق

فصل نهم: پايداری و پشتکار: تلاش مداوم جهت تقويت ايمان

فصل دهم: قدرت ذهن خردمند: نیروی محرک

فصل يازدهم: تسلط بر تبديل رابطه جنسی

فصل دوازدهم: ذهن نیمه هشیار: حلقه ارتباطی

فصل سیزدهم: مغز: ايستگاه ارسال و دريافت افکار

فصل چهاردهم: حس ششم: دروازه ای به معبد دانايی

فصل پانزدهم: چگونه شش ترس اصلی را گول بزنیم؟

فصل شانزدهم: کارگاه شیطان

 

نقد و بررسی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich) یکی از آن دسته کتاب هایی است که در سال 1937 توسط ناپلئون هیل نوشته شده و از جمله قدیمی ترین کتاب های انگیزشی است که با وجود سال های بسیار زیاد هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد و نتایج موفقیت آمیز بسیار زیادی داشته است.

ناپلئون هیل در رابطه با نگارش این کتاب به این نکته اشاره می کند که  کتاب حاضر الهام از نیکوکار و تاجر مشهور آمریکایی اندرو کارنگی نوشته شده است. همانطور که از نام کتاب مشخص است، این کتاب محتوایی مبنی بر چگونگی کسب درآمد بیشتر دارد و قدرت اندیشیدن را نیز مهم ترین عامل در رابطه با کسب درآمد بیشتر مطرح کرده است اما سوالی که اکنون مطرح است این است که آیا واقعا این امکان وجود دارد که انسان با اندیشیدن بتواند درآمد بیشتری کسب کند و موفقیت های مالی بیشتری داشته باشد؟

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید گویای قواعد و نکاتی است که تنها مربوط به کسب درآمد بیشتر در یک شغل یا مهارت خاص نیست، این روش ها و قواعد هایی که ناپلئون هیل در کتاب به بررسی آنان می پردازد در تمامی کسب و کارها و مشاغل قابل استفاده است و نتایج موفقیت آمیزی را به همراه دارد.

جالب است بدانید که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در سال هایی نوشته شده و انتشار یافت (سال 1937) که ایالات متحده آمریکا شدیدا دچار رکود اقتصادی شده بود و بسیاری از تاجران و بازرگانان بیش از نیمی از درآمد خود را از دست داده بودند و به تدریج دچار نوعی یاس اقتصادی و نا امیدی شده بودند.  رکود اقتصادی آمریکا به گونه ای پیشرفت کرده بود که حتی خرده فروشان و اقشار متوسط و سطح پایین جامعه را نیز تحت تاثیر قرار داده بود. با ورود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به بازارهی جهانی، به طرز شگفت آوری حدود 20 میلیون نسخه از این کتاب در همان چند سال اول فروخته شد و آثار موفقیت آمیز ان در عرصه ی اقتصاد آمریکا کاملا مشهود بود و نمی توان آن را انکار کرد.

محوریت اصلی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، خودباوری و خودیاری است. به بیانی بهتر در این کتاب ناپلئون هیل سعی کرده است تا قدرت های درونی انسان (همچون اندیشیدن) را به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه با بحران اقتصادی به کار گیرد و به خوانندگان کتاب آموزش دهد که چگونه میتوان با تقویت قدرت اندیشیدن و باور بر توانایی های خود در مسیر موفقیت قدم برداشت و سریع حرکت کرد.

نظر شما در رابطه با قدرت اندیشیدن چیست؟ آیا به  راستی برای پیشرفت و رسیدن به ثروت بیشتر باید از قدرت اندیشه استفاده کنیم؟ آیا اندیشیدن به تنهایی میتواند باعث بدست آمدن نتایج موفقیت آمیز شود؟

ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، پاسخ این سوالات شما را به خوبی مطرح کرده است و راهکارهای ساده اما کاربردی را برای ایجاد تحولی شگرف در کسب و کار شما معرفی میکند.

یکی از افتخاراتی که در سال 2016 به کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید تعلق گرفت آن بود که به عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب های سال معرفی شد و حدود 100 میلیون نسخه در سراسر جهان از این کتاب فروخته شد.

ناپلئون هیل

 

 

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل همان خالق کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، است و در سال 1883 در ویرجینیای آمریکا بدنیا آمد.  این نویسنده ی مشهور را میتوان به عنوان یکی از پیشگامان قدیمی فلسفه ی امریکایی در زمینه ی موفقیت های فردی معرفی کرد، ناپلئون هیل در منطقه ای متولد شده بود که از لحاظ سطح پایین اجتماعی مردم بسیار معروف بود و خانواده ی او نیز جز مردمانی بودند که از اقشار ضعیف و پرجمعیت جامعه به حساب می آمدند و رعایت مسائلی همچون بهداشت و نظافت بسیار نادیده گرفته میشد. ناپلئون هیل از همان دوران کودکی و خردسالی به مطالعه ی کتاب های داستانی علاقه داشت و بعد از گذشت کمی زمان متوجه شد که در خلاصه نویسی و داستان نویسی نیز تبحر خاصی دارد. هیل هزینه ی تحصیل خود را با دستمزد خبرنگاری در روزنامه ی ویرجینیا بدست می آورد. او برای ادامه ی تحصیل در رشته ی حقوق پذیرفته شد اما پس از مدتی از ادامه ی این رشته پشیمان شد و بیشتر زمان خود را صرف فعالیت در رشته روزنامه نگاری کرد.

ناپلئون از آن دسته از جوانانی به حساب می آمد  که از همان ابتدا نترس بود و قابلیت ریسک پذیری را داشت. او به حدی نترس بود که گاهی با خود اسلحه نیز حمل می کرد اما حقیقتا تربیت اشتباه او از جانب پدر و از دست دادن مادرش در کودکی نیز باعث ایجاد برخی از رفتارهای پرخاشگرانه در شخصیت وی شده بود.

یکی از ویژگی های مثبت هیل، توانایی فوق العاده ی آن در نوشتن و مصاحبه با افراد مشهور بود و همین موضوع نیز باعث میشد تا در روزنامه نگاری مهارت بالایی داشته باشد. هیل علاقه ی بسیار زیادی به مصاحبه با افراد مشهور داشت و نکات کلیدی موفقیت آمیز زندگی آنان را به خوبی به ذهن می سپرد و آنان را در مصاحبه های خود نیز بیان می کرد. او با افراد سرشناسی همچون: ویلیام جنینگ برایان، الکساندر گراهام بل و توماس ادیسون مصاحبه کرده بود.

ناپلئون هیل برای اولین بار در سال 1928 کتابی را تحت عنوان، قوانین موفقیت به رشته ی تحریر درآورد و در آن نکات کلیدی موفقیت های انسان های مشهوری را که به آنها مصاحبه کرده بود، به طور کامل جمع بندی و ثبت کرده بود. این کتاب از همان ابتدا دارای بازخورد های بسیار خوبی بود و افراد زیادی علاقه مند به مطالعه ی آن بودند.

کتاب دومی که هیل آن را در سال 1941 در زمینه ی دستیابی به موفقیت نوشت، کتاب دینامیت مغزی بود نسبتا فروش خوبی را ازآن خود کرد.

موفقیت های هیل در زمینه ی روزنامه نگاری و خبرنگاری تا جایی ادامه یافت که توانست در سال 1920 سردبیر مجله ی قوانین طلایی هیل شود و مقالاتی را نیز در زمینه ی موفقیت و کسب ثروت چاپ کند. مشهوریت هیل تا جایی ادامه یافت که او در سال 1933 تا 1935 توانست درجه ی مشاور رییس جمهور آمریکا (فرانکلین روزولت) را ازآن خود کند.

در سال 1937، هیل کتابی را با عنوان بیندیشید و ثروتمند شوید به چاپ رساند که تمام راه های تکمیلی کسب ثروت و رسیدن به موفقیت را در آن ذکر کرده و قوانین آن را نیز به گونه ای بیان کرده بود که تمام گروه های سنی مختلف  و تمام اقشار جامعه بتوانند آن را مطالعه کنند و از راهکارهای آن کمک بگیرند.

یکی دیگر از موفقیت های چشمگیری که نصیب هیل شد آن بود که در سال 1960 با نوشتن کتاب علم موفقیت رقم خورد. از همان ابتدای چاپ این کتاب، بیش از 30 میلیون از نسخه ی این کتاب به فروش رفت. یکی از جمله های کلیدی وی این بود که میگفت: "لزوما همیشه قوی ترین ها و سریع ترین ها پیروز نمی شوند؛ پیروز کسی است که فکر می کند می تواند پیروز شود."

هیل در پایان زندگی خود نیز دست از نوشتن بر نداشت. او در سال 1970، هنگامی که در کارولینای جنوبی مشغول نوشتن کتابی با نام " تو می توانی کار کنی و معجزه ببینی" بود، چشم از جهان فروبست و این کتاب ناتمام ماند.

Think and Grow Rich

 

درباره کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به تمام کسانی که علاقه مند به پیشرفت و کسب ثرت هستند کمک می کند تا چارچوب قدیمی و کهنه ی ذهنشان را کنار بگذارند و به تدریج چارچوبی را در ذهن خود بوجود آورند که بنیان قوی برای ایجاد قدرت و ثروت باشد.

ناگفته نماند که این کتاب موفقیت در مقایسه با دیگر کتاب های موفقیت، کمی متفاوت است و اصولا کیفیت آن را مخاطبانش تعیین میکنند. شاید اکنون این سوال برای شما پیش آید که چگونه ممکن است که کیفیت یک کتاب را مخاطبانش تعیین کنند؟

در پاسخ به این سوال شما باید گفت که هرچقدر که خواننده کتاب تصمیم جدی تری در ادامه ی مسیر موفقیت و کسب درآمد بیشتر داشته باشد، بهتر میتواند از راهکارهای هیل استفاده کند و نتیجه ی این راهکارها را نیز در زندگی خود ببیند اما اگر خواننده کتاب فردی باشد که به دنبال مسائلی همچون مدیریت زمان و یا خودشناسی باشد، توصیه میکنیم که این کتاب را مطالعه نکند؛ چرا که این کتاب مختص این گروه از اقشار جامعه می باشد و برای آنان کارساز نمی باشد و آنها نمیتوانند راهکارهای لازم را در رابطه با این موضوعات در این کتاب بدست آورند.

شما با مطالعه ی این کتاب به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد که تمامی افراد موفقی که امروزه سرشناس و معروف هستند، در ابتدا با قدرت اندیشه و یک چارچوب ذهنی خاصف فعالیت و کار و تلاش خود را آغاز کرده اند و برای آن تلاش کرده اند. هل از تمامی تجربیات خود در مصاحبه با افراد مشهور و معروف در این کتاب استفاده کرده است.

یکی از اشخاصی که هیل در رابطه با نوع تجارت و کسب ثروت او و روش فکری اش در طول کارش در این کتاب بسیار سخن گفته است، اندرو کارنگی است. جالب است بدانید یکی از دلایلی هم که باعث شد این کتاب هیل در مقایسه با دیگر کتاب هایش با موفقیت بیشتری روبرو شود، استفاده از تجربیات اندرو کارنگی است که در آن زمان مردم بسیار به او علاقه داشته اند و جز افراد سرشناس به حساب می آمد.

یکی از دلایل موفقیت کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید آن بود که این کتاب در زمان بحران جنگ جهانی دوم نوشته شد و این موضوع باعث شد تا سرانه ی مطالعه ی این کتاب بسیار بالا برود و افراد زیادی تمایل به مطالعه ی آن برای نجات از وضع رکود اقتصادی پیدا کنند.  

در این کتاب 13 گام برای رسیدن به رویاهایتان ترسیم شده که به ترتیب:

  • 1. اشتیاق
  • 2. ایمان
  • 3. پیشنهاد
  • 4. علم و تخصص
  • 5. تصویر سازی
  • 6. برنامه ریزی سازماندهی شده
  • 7. تصمیم
  • 8. پافشاری
  • 9. قدرت ذهن برتر
  • 10. راز میل جنسی
  • 11. ضمیر ناخودآگاه
  • 12. مغز
  • 13. حس ششم

 

جملاتی آموزنده از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

 

جملاتی آموزنده از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

·   قدرت و تعالی شخصیت تنها از تلاش و مبارزه مداوم حاصل می شود.

·   اگر باور داشته باشی که می توانی، در بیشتر مواقع موفق خواهی شد.

·   قبل از سخن گفتن دو بار فکر کنید. تاثیر کلمات شما بذر شکست و موفقیتی در ذهن دیگری می کارد.

·   میل و اشتیاق طبیعت را فریب می دهد. پس رویای خود را باور کنید.

·   محدودیت ذهن ما همان محدودیت هایی است که خودمان در نظر می گیریم؛ بنابراین فقر و نعمت هر دو برخاسته از ذهن ماست.

·   محکوم به شانسِ بد وجود ندارد. این افکار ریشه در ذهنیت منفی دارند.

·   اگر ذهن خود را با ترس، شکست، تردید و ناباوری به توانایی های خود تغذیه کنید، ذهن شما تحت تاثیر این افکار قرار می گیرد. اگر خود را شکست خورده بپندارید، شکست می خورید. همه چیز به ذهن شما بستگی دارد.

·   مثبت اندیشی همچون بذری است که در خاک کشت می شود، می روید و رشد می کند و در نهایت خود را تکثیر می کند.

·   هر اندیشه مثبتی که در ذهن داشته باشید، نظرات مشابه خود را جذب می کند. این ایده ها به هم پیوند می خورند و رشد می کنند تا در نهایت نقطه ضعف ها و ترس ها در ذهن جای خود را به اعتماد به نفس و جسارت می دهند.

·   من می دانم که اندیشه های ذهنی من تکثیر می شوند. افکار مثبت یا منفی؛ هر چه را در ذهن خود بکاری همان را در مقیاس وسیع تر برداشت خواهی کرد.

·   برای رشد کردن باید اوج بگیرید و برای اوج گرفتن باید به خود مطمئن باشید.

·   یکی از مهم ترین اصول، تسلط بر نفس خود است. فردی که برخود مسلط نباشد، هرگز قادر به کنترل سایر مسائل نخواهد شد. تسلط بر نفس، گامی در مسیر تسلط بر سرنوشت خود است.

·   اعتماد به نفس و عزت نفس خود را تقویت کنید. اگر به خود، توانایی ها و امتیازات خود باور نداشته باشید، چگونه از دیگران این انتظارات را خواهید داشت.

·   برای خود مشخص کنید که از زندگی چه می خواهید و برای نائل آمدن به این خواسته ها چه چیزی را صرف خواهید کرد.

·   از گذشته خود برای بهانه تراشی استفاده نکنید. مهم نیست گذشته شما چگونه بوده و چه کاری انجام داده اید. برای آینده برنامه ریزی کنید و موفقیت های خود را جشن بگیرید.

·   زمینه ساز رشد شخصیت، پیروی از قانون تغییر است. مقابله در برابر هرگونه تغییری مانع از رشد خواهد شد. قانون تغییر آغازگر تحولات فردی و شخصیتی و ترک عادت های بد و غیر مفید است.

·   یکی از مهم ترین اصول در رشد شخصیت، ترک ویژگی هایی است که برای انسان ناپسند شمرده می شود. غرور، خودخواهی، تکبر، ترس، راحت طلبی و دیگر ویژگی های این چنینی مانع از رشد و تعالی شخصیت انسان می شوند.

·   هدف از آموزش، ایجاد جرقه ای در ذهن انسان برای رشد درونی است. تکامل فکری و رشد، تنها با تغییرات پی درپی و جزئی در فرد ایجاد خواهد شد.

·   شکست ها، ناکامی ها و ترس ها همگی شوک هایی هستند که از انسان، فردی سازگار و انعطاف پذیر می سازند و او را از عادت ها می رهانند.

·   روح انسان مدام فریاد می کشد: بیدار شو، بیندیش و درست تصمیم بگیر. اسیر عادت های قدیمی نشو. اگر می خواهی موفق شوی با تغییرات سازگار شو تا رشد و پیشرفت کنی.

·   موفقیت شما هرگز از حدِ درستیِ برنامه ریزی های شما فراتر نخواهد رفت.

·   نقطه عطف یک موفقیت بزرگ، از لحظات بحرانی شروع می شود.

·     هیچکس استحقاق رسیدن به موفقیت را ندارد، مگر آنکه باور داشته باشد که می تواند آن را به دست آورد.

·   زمانی که دست به کاری می زنید که برای شما ارزشمند است، برای اطمینان از موفقیت باید برنامه های بی نقصی داشته باشید.

·   هیچکس به اندازه ی کافی تجربه، آموزش و دانش کافی در زمینه ی خاصی ندارد. کسب همه ی این موارد بسیار زمان بر خواهد بود؛ بنابراین به منظور مدیریت زمان و کسب نتایج بهتر، باید با سایر ذهن های پویا همکاری داشته باشید. برنامه ای که اجرا می کنید، باید حاصل تفکر شما و سایر اعضای گروه باشد.

·   مهارت در کنترل زمان و برنامه ریزی دقیق به انسان اعتماد به نفس و قدرت بیشتری می بخشد.

·     برخلاف باورهای عامه، مدیریت زمان انسان را انعطاف ناپذیر و سرسخت نمی کند.

 

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

 

جمع بندی

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید یکی از ان دسته از کتاب هایی است که افرادی که تمایل به کسب ثروت بیشتر و قدم گذاشتن در راه موفقیت دارند، میتوانند آن را مطالعه کنند تا زود تفکری آنان بهبود یابد و بتوانند با ثبات بیشتری در مسیر موفقیت قدم بردارند. البته این افراد بهتر است به این نکته توجه داشته باشند که میزان تاثیرگذاری این کتاب وابسته به اراده ی آنان است.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید توسط نشر الماس دانش به چاپ رسیده است و آرزو نخکوب نیاسری نیز آن را با متنی روان و قابل فهم ترجمه کرده است. این کتاب در حوزه ی کتاب های موفقیت و انگیزشی، مدیریت، کسب و کارآفرینی دسته بندی شده است و شما به راحتی می توانید در هر زمان و مکانی که حضور دارید به راحتی به سایت کتابچین مراجعه کنید و به نسخه ی الکترونیکی این کتاب در کوتاه ترین زمان ممکن دست پیدا کنید.

 

 

به قلم مرتضی ملک جاری

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگری از نویسنده ناپلئون هیل

ویدئوهای مرتبط با کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
Majid Rezaei

روش ورق زدن اگر بصورت بالا پایین کردن صفحه نمایش گوشی باشد راحتر می‌توان مطالعه کرد

پشتیبان سایت

این قابلیت وجود داره در نرم افزار باید حالت را عوض کنید

1401-08-19

الهه دشتبانی

عالیه

1400-07-12

عبدالرحیم

عالیه واقعا از خوندنش لذت بردم

1399-09-11

برچسب ها