×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
101 روش برای تغییر زندگیتان

دانلود کتاب 101 روش برای تغییر زندگیتان

101 روش برای تغییر زندگیتان
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : 101 روش برای تغییر زندگیتان

نویسنده : وین دایر

ناشر : شادن پژواک

مترجم : فریبا سبزچمنی

تعداد صفحات : 37 صفحه

تاریخ انتشار : 1393

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 10000 تومان


معرفی کتاب

"101روش برای تغییر زندگیتان"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (101Ways to Transform Your Life ) اثری از وین دایر (Wayne Dyer) می باشد که با ترجمه ای از فریبا سبزچمنی، توسط انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.
تغییر ساختار زندگیتان آنقدر قدرتمند و هیجان‌انگیز است که باید آن را متقبل شوید. درباره‌ی کلمه تغییر ساختار فکر کنید. آن را به دو کلمه تقسیم کنید. قسمت دوم کلمه ساختاراست، به معنای جهان فیزیکی که در آن زندگی می‌کنید و همه‌ی محدودیت‌هایی که در زندگیمان تجربه می‌کنیم است، ساختارما این است. بدن ماست. و بعد کلمه‌ی تغییر، پیشوندی است که در جلوی کلمه‌ی ساختار ما قرار می‌گیرد. پیشوند تغییر به معنای رفتن به فراتر، صعود کردن به بالا، رفتن به  ماوراء، بنابراین تغییر ساختار به معنای حقیقی یعنی فراتر رفتن از ساختارتان است. یعنی فراتر رفتن از محدودیت‌های بدن. در این کتاب 101 ایده ویژه ارائه داده می شود که می‌توانید هر روز برای تغییر یا فراتر رفتن از ساختار و زندگیتان استفاده کنید. تغییر زندگیتان فرایندی بسیار پیچیده و سخت نیست. می‌تواند در هر لحظه از زندگیتان رخ دهد و همانطور که این کتاب را میخوانید ، راه‌های بسیار زیادی وجود دارد تا از آن‌ها استفاده کنید. ممکن است شما بخواهید هر روز فقط به یک ایده عمل کنید و اجازه دهید تا کم کم ملکه ذهنتان شود و هر روز صبح بارها و بارها روی آن فکر کنید یا شاید بخواهید 10 تا از آن را بخوانید و اجازه دهید تا فقط به گوشتان خورده باشد و سپس دوباره برگردید و مجدداً و مجدداً گوش دهید.
این کتابی  نیست که بخواهید فقط یک بار ازآن استفاده کنید. بارها وبارها دوباره از آن در زندگیتان استفاه خواهید کرد. واقعاً برای کمک به شما طراحی شده است تا بفهمید که افکارتان چقدر قدرتمند هستند. شما می‌توانید در یک لحظه با انجام دادن کار ساده‌ای زندگیتان را تغییر دهید. تفکرات خود و کلماتی که استفاده می‌کنید را تغییر دهید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"شماره 60
بدانید که شما مخلوقی جاودان و دارای هدف هستید. استوار و آرام باشید و نیازی به تشویق و اطمینان یافتن از این موضوع نداشته باشید که به نوعی تافته‌ای جدا بافته هستید. همه‌ی ما آفریده‌های خداوند هستیم. هیچ کس بر دیگری برتری ندارد. هیچ کس از درگاه الهی رانده نمی‌شود. همه‌ی ما یکی هستیم. اینجا عالم یا در واژه لاتین یونی ورس است، یونی یعنی واحد و ورس یعنی شعر، شعر واحد. همه‌ی ما یکی هستیم. لازم نیست خودمان را استثنائی فرض کنیم، زیرا زمانی که این کار را انجام می دهیم فرد دیگری را استثنائی نمی دانیم و اگر ما همه استثنائی هستیم، دیگر به کلمه ای مانند "استثنائی" نیازی  نداریم تا ما را توصیف کند. استثنائی بودن کار نفس است. در اینجا  به نفستان احتیاج ندارید، به دنبال ضمیر برترتان هستید که می‌گوید: "شما مخلوق هستید، شما بخشی از خداوند هستید."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
محمدرضا

در این کتاب ۱۰۱ روش ذکر شده تا زندگیمان را جهت دار کنیم و به سمت خدا روی بیاوریم تا رحمت خدا برکت جاری شود.

1400-10-15

برچسب ها