×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
بازاریابی در سایه تبلیغات

دانلود کتاب بازاریابی در سایه تبلیغات

بازاریابی در سایه تبلیغات
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : بازاریابی در سایه تبلیغات

نویسنده : رضا صوفی سیاوش

ناشر : مینوفر

تعداد صفحات : 80 صفحه

شابک : 978-600-8590-90-3

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 658/8

دسته بندی : تبلیغات، بازاریابی و فروش

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 15900 تومان


معرفی کتاب

" بازاریابی در سایه تبلیغات " کتابی در حوزه بازاریابی و فروش ، به قلم رضا صوفی سیاوش می باشد که توسط انتشارات مینوفر منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: " بازاریابی اینترنتی مدت‌هاست که به عنوان یکی از روش‌های نوین بازاریابی مطرح شده است، اما در حقیقت اصول صحیح این روش بازاریابی چیست و چرا برخی از استفاده‌کنندگان این روش آن را بی‌فایده می‌دانند و برخی دیگر از همین طریق سود خوبی را نصیب مجموعه تجاری خود می‌کنند؟ متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کافی و البته اطلاع‌رسانی صحیح، بسیاری از افراد ای‌میل‌های تبلیغاتی بی‌هدف را که در حجمی بالا برای بسیاری از کاربران فرستاده می‌شود و به طور عموم در پوشه هرزنامه‌ها جا خوش می‌کنند به عنوان بازاریابی اینترنتی می‌شناسند که این طرز فکر به هیچ‌وجه صحیح نیست. بازاریابی اینترنتی نوین و اصولی مفهومی غیراز ارسال بی‌هدف تعداد زیادی ای‌میل تبلیغاتی برای تعداد زیادی از مخاطبان است. بنا بر اظهارات کارشناسان در بازاریابی اینترنتی نوین و اصولی باید به برخی نکات توجه داشت که از میان آنها می‌توان به تبلیغات هدفمند، متناسب با نیاز مشتری و تمرکز بر روی نیازهای مخاطبان خاص یا همان بالقوه هر کسب و کار اشاره کرد. "

فهرست مطالب

سرآغاز

پیشگفتار

بازاریابی

فروش چیست

بازار یابی ارتباطات

بازار یابی رابطه مند

بازار یابی اجتماعی

بازار یابی داخلی و خارجی

آشنایی با قواعد تجارت بین الملل

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفنی

روابط عمومی تجاری چیست و چگونه به وجود می آید

تفاوت روابط عمومی تجاری با تبلیغات تجاری

ظهور روابط عمومی و تبلیغات

تبلیغات

مشاوران تبلیغاتی یا تبلیغات مشاور ایی

بسته بندی کالا در ایران

تبلیغات، هنر موضوع گرا

اهداف تبلیغات

 

تحلیلی بر کتاب بازاریابی در سایه تبلیغات

بازاریابی را معمولا یکی از انواع و شیوه های تبلیغات می دانند. این نوع از تبلیغات، به تبلیغات گرم معروف است. عنوان گرم به خاطر این می باشد که یک انسان به عنوان عامل اصلی تبلیغات مشغول به بازاریابی می باشد. اما مفهوم بازاریابی فراتر از این موضوعات رفته و دیگر شاخه ای از تبلیغات محسوب نمی شود، بلکه یک عنوان کلی کنار تبلیغات است. علتش تقریبا مشخص است. هدف تبلیغات جذب مشتری است. اما هدف بازاریابی، جذب و حفظ مشتری و ایجاد اعتماد بین مشتری و صاحب کسب و کار است. بازاریابی دقیقا شبیه به یک راه ارتباطی خصوصی بین مشتری و یک شغل محسوب می شود واز دل همین راه مستقیم است که می توان به هدف تبلیغاتی خود رسید.

کتاب بازاریابی در سایه تبلیغات بر اساس همین مفهوم نوشته شده است. به نوعی نویسنده این کتاب با نگاهی دوباره و از زاویه ای جدید به مفهوم بازاریابی سعی داشته کاری کند تا از دید و تصور یک بعدی خواننده را خارج کند. این دادن دیدی دیگر گرچه یک اتفاق چندان لازم محسوب نمی شود؛ اما می تواند مفید باشد  باعث شود راه رسیدن به موفقیت برای شما هموار تر شود.

بجز این یکی از ویژگی های جالب این کتاب این است که به مفاهیم مختلفی از انواع بازاریابی پرداخته است. یکی از انواع این ها بازاریابی تلفنی و اینترنتی است. عموما تصور ما از بازاریابی یک اتفاق حضوری است. به نوعی می توان جذب مخاطب به شکل تلفنی را هضم کرد. اما اصل وجودی بازاریابی اینترنتی با مفهوم کلی بازاریابی در تناقض است. همانطور که گفتیم بازاریابی یک تبلیغات گرم میتواند محسوب شود. این تناقض دقیقا یکی از همان زوایای دید متفاوتی است که این کتاب دارد و همین باعث می شود کمی مفاهیم رنگ و بوی دیگری برای شما بگیرد و نوعی دیگر برای شما تداعی شود.

 

کتاب بازاریابی در سایه تبلیغات

 

کم حجم و کافی

با توجه به تعداد صفحات کتاب می توان حدس زد که این کتاب می تواند به عنوان یک کتاب شروع کننده برای ورود به مباحث اصلی مطرح شود. گاهی ما برای انتخاب یک کتاب، یا یک موضوع یا حتی یک شغل دو دل می شویم و نمی دانیم سراغ چه چیزی برویم. همچنین کتاب های کم حجم اما مفید، می تواند به عنوان یک در برای ورود ما به مباحث اصلی محسوب شود. از این رو هنگام مطالعه این کتاب بجای این که تصور کنید قرار است کتاب به شما اطلاعات جدید و مهمی می دهد بردارید و به این سمت جهت بدهید که این کتاب می تواند به شما تنها تعریفی از اتفاقات و مفاهیم کلی بدهد و این تعاریف می تواند به شما تصوری از کلیت یک مسیر بدهد. وقتی به فهرست کتاب نیز نگاه می کنیم متوجه میشویم که کتاب به شکل تیتر وار نگارش شده است و دوست دارد تنها عنوان هایی از بازاریابی را بیان کند و با ارائه تعریف و نظریه ای از آن سراغ عنوان دیگر برود. این گرچه می تواند یک ضعف محسوب شود اما نیمه پر لیوان همانی بود که گفتیم. تصویر سازی کلی از مسیر و نشان دادن کلیات آن.

 


 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات مینوفر

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها