×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تکنیک های مدیریت استرس

دانلود کتاب تکنیک های مدیریت استرس

تکنیک های مدیریت استرس
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : تکنیک های مدیریت استرس

نویسنده : جیل پی ویبر

ناشر : دوستکام

مترجم : محمدمهدی برزنونی

تعداد صفحات : 196 صفحه

شابک : 978-622-961933-9

تاریخ انتشار : 1399

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی, علوم تربیتی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 30000 تومان


معرفی کتاب

" تکنیک های مدیریت استرس"
کتاب حاضر اثری از دکتر جیل پی وبر با ترجمه آقای محمد مهدی برزنونی (کارشناس ارشد روانشناسی) می باشد که توسط انتشارات دوستکام منتشر شده است.
اگر تجربه اضطراب های شدید و یا درمان افراد دارای مشکلات اضطرابی را داشته باشید متوجه این مساله مهم می شوید که ریشه اکثر اضطراب های ما در تلاش شدید و فرساینده برای کنترل اوضاع دنیاست. و از آنجا که این تلاش همیشه به نتیجه نمی رسد و در نهایت بشر، خواه ناخواه به ضعف خود آگاهی پیدا می کند و اضطراب شروع می شود. نمونه روشن و جدید این توصیف را در شیوع اضطراب های شدید و وسواس های بیماری کرونا می بینیم. همه گیری و شیوع بیماری، امری اجتناب ناپذیر هست هر چند که می توان از شدت و سرعت آن کم کرد اما افرادی که خود را ناتوان از مدیریت و کنترل اوضاع می بینند اضطراب شدیدتری را تجربه می نمایند.
کتاب تکنیک های مدیریت استرس، کتابی کاربردی و جذاب می باشد که مجموعه ای از روش های فوری برای مدیریت استرس و اضطراب را جمع آوری کرده و توسط آقای محمد مهدی برزنونی، دانش آموخته کارشناس ارشد روانشناسی ترجمه و آماده چاپ گردیده است. اثری که به جرات می توان گفت در دنیای پر استرس و تنش زای امروزی می تواند به عنوان کتابی خودیار برای مدیریت استرس و سایر هیجانات از آن بهره برد.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"وقتی هیجانات قدرتمند را تجربه می کنید، پیدا کردن راهی برای ابراز آن احساسات می تواند کمک زیادی به گذار از آن ها کند. مزایای بیشماری در صحبت درباره احساسات با فرد دیگر وجود دارد. برای مثال، بارها در تجربه بالینی ام دیده ام که فردی با احساس غم یا اضطراب به جلسه درمان می آید. این افراد این امکان را برای خود فراهم می آورند که 50 دقیقه درباره احساساتشان حرف بزنند و در حالی جلسه درمان را ترک می کنند که احساس بسیار بهتری دارند. بسیاری می گویند «این راه خیلی آسانی است. چگونه حرف زدن صرف می تواند تغییر ایجاد کند؟» پاسخ این است که عمل حرف زدن، برچسب زنی وابراز احساسات، اطلاعات هیجانی را از مغز هیجانی تان به لوب پیشانی منتقل می کند که در درک بهتر خودتان و احساس کنترل بیشتر بر هیجاناتتان به شما کمک می کند که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید.
فردی را انتخاب کنید که می توانید با او درباره احساساتتان با او صحبت کنید. سعی کنید وقتی در حال ابراز خود هستید در چشمان آن فرد نگاه کنید، زیرا حفظ تماس چشمی با یک واسط حمایتگر سیستم عصبی شما را تسکین خواهد داد.
تسکین هیجانی می تواند با صحبت با افرادی برقرار شود که صمیمیت یا ارتباط بسیار اندکی با او دارید، مانند یک درمانگر یا گروه حمایتی. حتی صحبت آنلاین با فردی که به خوبی نمی شناسید ممکن است باعث شود احساس پذیرش بیشتر و اضطراب کمتری داشته باشید."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات دوستکام

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها