×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
تمرینات جادویی برای نتورکرها

دانلود کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها

تمرینات جادویی برای نتورکرها
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : تمرینات جادویی برای نتورکرها

نویسندگان : هال الرود, پات پترینی

ناشر : نسل نو اندیش

مترجمان : سعید گل محمدی, گیتی شهیدی

تعداد صفحات : 256 صفحه

شابک : 978-964-236-756-6

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 158/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی, تبلیغات، بازاریابی و فروش, تجارت و بازرگانی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان


معرفی کتاب

" تمرینات جادویی برای نتورکرها " / معجزه صبح

برای پیشرفت سریع تجارت تان ، ابتدا باید «خودتان» پیشرفت کنید .

کتاب حاضر با عنوان اصلی (Miracle morning) اثری به قلم هال الرود (Hal Elrod) و پات پترینی (Pat Petrini) می باشد که با ترجمه گیتی شهیدی و سعید گل محمدی ، از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

اینکه افراد روز خود را چگونه آغاز کنند و صبح با چه تفکر و احساسی از خواب برخیزند ، تأثیر بسیار زیادی بر روی ساعات آینده  روزشان خواهد داشت. بسیاری از افراد موفق و مشهور ، صبح را مقدس ترین زمان در طول روز می انگارند و حداقل نیم ساعت را به فعالیت هایی نظیر مدیتیشن ، پاکسازی ذهنی ، تمرکز بر فعالیت های پیش رو و برنامه ریزی برای روز خود اختصاص می دهند . کتاب حاضر مانند دیگر کتاب‌های بازاریابی شبکه‌ای نیست! بلکه به شما نشان می دهد که چطور در هر زمینه‌ای از زندگی موفق شوید و هم‌زمان بازاریاب عالی بوده و زندگی پر از سلامتی، تعادل و موفقیت را تجربه کنید.این کتاب به شما می‌گوید بازاریابان عالی و درجه یک چه کاری انجام می‌دهند و از همان ابتدا به شما کمک می‌کند از لحاظ ذهنی، عاطفی، روحی و مهارت و راهبرد همانند آن‌ها شوید.

فهرست مطالب


دعوت ویژه هال
پیش‌گفتار
مقدمه
چرا صبح‌ها این‌قدر مهمند؟
ری هیگدون؛ بازاریاب شبکه‌ای بسیار موفق
ماریا ویلیامز
صبح‌ها در طول‌ پنج‌ دقیقه ‌با نشاط و فعال شوید
جوردن آدلر؛ نویسنده کتاب پرفروش پول در ساحل
تاد فاکون
تمرینات زندگی‌بخش
جاستین پرینس
جسیکا الرمان
خودرهبری
وینست اورتگا
آن سایگ
انرژی خود را مهندسی و کنترل کنید
مارک هاورسون
جوردن هوبارد مونرو
تمرکزهای تزلزل‌ناپذیر
تانیا آلیزا
جنیفر گلاکن
ادامه‌ روز یک بازاریاب شبکه‌ای
سیندی ساموئلسون
کیالا کانایی
مشتری‌یابی هدفمند
راب رابسون
ارائه محصولات و فرصت‌ها
آنا گبرییل‌مان
شانس و اقبال در پیگیری است
لیزا کاکس
موفقیتِ شروعِ سریع
معادله جادویی
ایوان کلاسن
 

تمرینات جادویی برای نتورکرها، کتابی فراتر از تجارت

دنیای امروز، دنیایی است که باید فراتر از بقیه اندیشید و فراتر از بقیه عمل کرد. درواقع برای موفقیت باید جوری دیگری فکر و اندیشه کرد. نتورکینگ و نتورک مارکتینگ یکی از محصولات همین دید دیگر می باشد. دیدی که شاید حاصل جرقه ای کوچک بوده است که امروزه دنیای تجارت را به آتش کشیده است. این دید به قدری پیشرفت کرده است که در دنیای امروز تبدیل به یک علم نوپا شده است. علمی که مانند هر علمی دیگر باید قوانین آن را دانست و یاد گرفت تا بتوان در آن موفق بود. اما در بسیاری از این آموزش ها قانون اول و اساسی این علم بازگو نمی شود. این قانون برای این علم و این دنیای نوین در تجارت به قدری بدیهی است که فراموش می شود و این قانون دقیقا همان علت اصلی بوجود آمدن آن، یعنی توانایی داشتن دیدی متفاوت است. نتورک مارکتینگ در حقیقت بخشی از تجارت است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و ان یعنی تقریبا بی ثباتی در قوانین این علم. این یعنی هر اتفاقی ممکن است بیفتد و ممکن است به راحتی قوانین اصلی و کلی آن زیر سوال برود. اما هر اتفاقی که بیفتد یک قانون آن هیچگاه عوض نمی شود و این دقیقا همان قانون اول این علم و داشتن نگاهی متفاوت است. در برقراری با مردم ممکن است هر چیزی اعتبار خود را از دست بدهد و نتوان بر طبق قانون عمل کرد اما اگر بتوان آن دید دیگری را با خود همراه داشته باشیم. می توان گفت که تقریبا موفقیت با ما خواهد بود. این دقیقا همان چیزی است که کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها به ما می خواهد بگوید. در حقیقت این کتاب بر اساس همین قانون مهم نوشته شده است. جالب اینجاست که اگر بتوان این قانون را به خوبی یاد بگیریم، می توانیم از آن در بسیاری از قسمت های مختلف زندگی بهره ببریم.

 

تمرینات جادویی

 

دیدی متفاوت در کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها

گاهی وقتی سراغ این سری از کتاب های موفقیت می رویم، انتظار داریم که قوانین خاص و عجیب غریبی را پیش روی ما باز کنند و به نوعی جادویی را در زندگی ما ایجاد کنند. اما در حقیقت همچنین چیزی اصلا وجود ندارد که شود آموزش داد. و اگر کتاب یا کسی مدعی بر این ادعا شد راحت می توانیم بگوییم که دچار کج اندیشی بیش نشده است. کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها این را خوب می داند اما چرا باز از عنوان جادویی استفاده کرده است؟ چرا معتقد است که تمریناتش یک سری تمرین های جادویی محسوب می شوند؟ به این سوال می توان با خواندن کتاب پاسخ داد. وقتی این کتاب را می خوانیم متوجه می شویم که جادو و چیز خارق العاده در حقیقت هر روز برای ما اتفاق می افتد و در پیش روی ما قرار داد اما ما از آن استفاده نمی کنیم. در حقیقت وقتی یک جادو هر روز اتفاق بیفتد دیگر آن معنی جادویی را از دست می دهد و تبدیل به یک چیز عادی می شود اما این بدین معنی نیست که این شی جادویی قدرت خود را نیز از دست داده است. یکی از این اسباب جادویی صبح ها می باشد. اسبابی که کتاب بسیار بر آن تاکید کرده و معتقد است یک ویژگی مشترک در بین تمام افراد موفق این است که به صبح ایمان آورده اند و از آن استفاده کرده اند. وقتی شما بتوانید از صبح خود به نحو احسن استفاده کنید. شاید برایتان پیش آمده باشد که به خواست خود و یا ناخواسته برخی از صبح ها بیدار شده باشید. وقتی صبح زود بیدار می شوید اصلی ترین اتفاقی که متوجه آن می شوید حس کش آمدن زمان است. این حس به قدری است که اعتماد ما به زمان و ساعت از بین می رود و ما فکر می کنیم که ساعت اشتباه کرده است. اما این تنها یک مبحث اصلی در این کتاب است. از این گذشته، وقتی یاد بگیرید که می توانید از صبح استفاده کنید، آیا از آن تنها در نتورکینگ استفاده می کنید؟ مسلما نه. از این رو می گوییم که این کتاب فراتر از تجارت است.

 

کتاب تمرینات جادویی برای نتورکرها

 

ابتدا خودتان سپس کارتان

این سخن یکی از مهمترین مفاهیمی است که در این کتاب گفته می شود. در حقیقت ما در بسیاری از موارد در پی تغییر شرایط هستیم. اگر یک بازاریاب باشیم دوست داریم مشتری هایمان را خودمان انتخاب کنیم. این یعنی تغییر شرایط، این یعنی از دست دادن بسیاری از مشتریان، صرفا بخاطر این که شرایط مناسب خودمان را ایجاد کنیم. اما یک بازاریاب حرفه ای نوعی دیگری فکر می کند. او از هر فرصتی استفاده می کند تا محصول خود را معرفی کند. برایش مهم نیست مشتری او چه کسی است مهم این است که او دارد این محصول را معرفی می کند و. این برای یک فروش مناسب کافی است. کتاب قصد دارد این را به ما آموزش دهد. ما باید به خود متکی باشیم و نه به شرایط.


 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها