×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
شازده کوچولو- دوزبانه

دانلود کتاب شازده کوچولو- دوزبانه

شازده کوچولو- دوزبانه
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : شازده کوچولو- دوزبانه

نویسنده : آنتوان دوسنت اگزوپری

ناشر : بادبان

تعداد صفحات : 152 صفحه

شابک : 978-964-171-177-3

تاریخ انتشار : 1392

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان های کوتاه, داستان نوجوان, کتابهای چند زبانه

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 18500 تومان


معرفی کتاب

"شازده کوچولو" / متن دو زبانه
 کتاب حاضر با عنوان اصلی (The little prince) اثری از آنتوان دوسنت اگزوپری (Antoine de Saint-Exupery) می باشد که با ترجمه ای از شادی ابطحی، توسط انتشارات بادبان منتشر شده است.

کتاب شازده کوچولو اولین بار در تابستان سال 1943 منتشر شد. این کتاب به بیش از 300 زبان مختلف ترجمه شده و با فروش بیش از 200 میلیون نسخه ای یکی از پرفروش ترین کتابهای تاریخ می باشد. این کتاب پرترجمه ترین کتاب فرانسوی است که هنوز هم نسخه هایی از آن به چاپ می رسد. کتاب شارده کوچولو در سال  2007 به عنوان بهترین کتاب فرانسه و قبل از آن به عنوان بهترین کتاب قرن بیستم در فرانسه انتخاب شد. از این کتاب به طور میانگین حدود یک میلیون نسخه در سال به فروش می رسد. نویسنده در این کتاب فلسفه عشق و دوست داشتن را از دیدگاه سورئالیستی خود بیان می کند.
آنتوان دوسنت اگزوپري، 29 ژوئن سال 1900 ، در شهر ليون به دنيا آمد. او تعطيلات تابستانش را در قصر سنت موريس رمس مي گذراند كه از آن در تمام آثارش ياد مي كند. نخستين پروازش كه در آخر ماه ژوئيه 1912 روي فرودگاه آمبريو در بوژي انجام شد، تمايل او را براي حرفه خلباني رقم زد. او تحصيلاتش در كالج سنت كروا را در مان انجام داد. سپس به سوئيس رفت و عاقبت در پاريس در كنكور ورودي نيروي دريايي ناكام ماند. بنابراين تصميم گرفت تحصيلاتش را در كالج هنرهاي زيبا ادامه دهد.
شازده کوچولو عنوان یکی از برترین رمان های در طول چندین دهه گذشته و اکنون می باشد که به شرح داستان پسرک کوچکی که از سیاره ی دیگری آمده و روحیات و حرفهای نویسنده داستان یعنی آنتوان دوسنت اگزوپری را به خوبی درک می کند و به دوست بسیار خوبی برای او تبدیل می شود. در سال 1935 آنتوان برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون (نام قدیمی هوشی مین یکی از شهرهای ویتنام) دست به یک پرواز می زند و در میانه راه به علت نقص فنی مجبور می شود که در صحرای آفریقا فرود آید. آنتوان زمانی که هواپیمایش سقوط کرده و در حال تعمیر آن می باشد با شازده کوچولو ملاقات می کند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم :
"یک روز درد و دل کنان به من گفت: حقش بود به حرفاش گوش نمی دادم. اصلا نباید به گل ها گوش داد. گل رو فقط باید بو کرد و تماشا کرد گل سیاره منو معطر کرده بود ولی من نمی تونستم ازش لذت ببرم. گیرم که بلد نبودم ازش لذت ببرم. قضیه چنگال های ببر که اونجوری منو از کوره در برده بود که باید دلم رو نرم می کرد..."
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

نقد و بررسی شازده کوچولو

 کتاب شازده کوچولو (The little prince) اثری از آنتوان دوسنت اگزوپری نویسنده و خلبان فرانسوی است که بعد از مرگ، تبدیل به قهرمان ملی فرانسه شد.

کتاب های کمی در میراث ادبیات جهان وجود دارد که به همان اندازه سلیقه کودکان و بزرگسالان را برآورده کند. یکی از اولین شاهکارهایی که به ذهن خطور می کند احتمالاً شازده کوچولو از آنتوان دو سنت اگزوپری است.

کتاب هایی مانند شازده کوچولو شایسته تقدیر و توجه ابدی هستند. تا زمانی که افراد به آنها مراجعه می کنند ، در زندگی پرمشغله خود مکث می کنند تا به مهمترین چیزها مانند عشق ، مسئولیت و اهداف زندگی فکر کنند.

 

درباره شازده کوچولو

این داستان با جذابیتی بی انتها داستان پسر کوچکی را روایت می کند که سیاره امن کوچک خود را برای سفر به جهان رها می کند و از طریق یک سری برخوردهای خارق العاده از رفتارهای بزرگسالان یاد می گیرد. تجربه شخصی او با سفر به زمین و ماجراهای بعدی به اوج خود می رسد.

این داستان جذاب خواننده را به سفری جذاب به سراسر جهان می برد. سفری که به کشفیات جذاب منجر می شود و به تحقق ارزش های واقعی کمک می کند.

ماجراهایی که در طی این تحقیقات فضایی بین کهکشانی اتفاق می افتد ، نگاه خوانندگان جوان را به صفحات کتاب می چسباند ، در حالی که معنای پنهان این رمان مخاطب بزرگتر را به خود جلب می کند.

به همین دلیل ، طبقه بندی شازده کوچولو به عنوان ادبیات کودک یا ادبیات بزرگسالان غیرممکن است.

 

خلاصه کتاب

شازده کوچولو (The little prince) یک داستان کوچک مسحورکننده درباره ملاقات اتفاقی یک خلبان با یک پسر کوچک است که اتفاقاً از سیاره دیگری برای دیدن زمین آمده است. خلبان در صحرا ساهارا سقوط می کند و هواپیمایش تا جایی آسیب می بیند که دیگر نمی تواند پرواز کند.  

با وجود با کمبود غذا و آب، خلبان شرایط دشوار خود را تأمل می کند. همانطور که نگران است، پسر جوان و بوری  به او نزدیک می شود واین دو دوست می شوند.

پسر نشان می دهد که او از سیاره ای است که در آن، یک شاهزاده است. شاهزاده در سیاره خود از رشد بذرهای بد جلوگیری می کند

تا زمانی که باد برای او بذر می کارد و گل رز مرموز و زیبایی را به وجود می آورد، او در سیاره خود خوشحال است. شاهزاده عقل و قلب خود را به خاطر گلی از دست می دهد که بی شباهت به همه موجودات زیبا و دوست داشتنی دیگر روی زمین نیست.

بعد از این که متوجه شد که گل سرخ دروغ میگوید و دیگر نمی تواند به او اعتماد کند از عشق ناامید شده تصمیم می گیرد سیاره خود را ترک کند تا تنهایی خود را برطرف کند و معنای واقعی زندگی را پیدا کند.

از این زمان ، شاهزاده از شش سیاره مختلف بازدید کرده و بسیاری از برخوردهای خود را بازگو کرده است. شاهزاده برای اولین بار در طول زندگی خود در طول ماجراجویی با بزرگسالان آشنا شد.

 

کتاب شازده کوچولو(The little prince) اثری از آنتوان دوسنت اگزوپری

 

نقد و بررسی

کتاب « شازده کوچولو» از زمان اولین انتشار  مورد علاقه بسیاری از افراد بوده است.

این کتاب افسانه ای جذاب و سرشار از درس های زندگی است که داستان پسر کوچکی را روایت می کند که سیاره کوچک خود را ترک می کند تا به جهان سفر کند. در حین این سفر با  پیچیدگی های رفتار بزرگسالان از طریق یک سری برخوردهای غیر منتظره روبرو می شود.

در نگاه اول ، از روی دسته بندی، لحن و نحوه برخورد شازده کوچولو ممکن است به عنوان یک کتاب کودکانه دیده شود با این حال، این کتاب مطمئنا برای بزرگسالان نیز هست.

قهرمان داستان در گوش ما زمزمه می کند که چیز های مهمی در زندگی وجود دارد که به آن اهمیت دهید و از آن مراقبت کنید.

بیش از کودکان، بزرگسالان باید در مورد خانواده و حقایق ساده زندگی که ممکن است مهم باشد یا نباشد، یادآوری شود. زندگی بیش از تعقیب یک شغل ، نگرانی برای جلسه ، قرار ملاقات یا افزایش حقوق بعدی در زندگی وجود دارد.

به نوعی ، کتاب به زبان کودک صحبت می کند ، اصطلاحات آنها را دنبال می کند ، اندوه و تنهایی آنها را احساس می کند و در نهایت به دنبال عدالت شاعرانه پیروز می شود.

این کتاب به معصومیت و خرد کودکی می پردازد که هرچه بزرگتر می شویم به هوش و زیرکی تبدیل می شود. شاهزاده اصرار دارد که « بزرگترها » جهان را پیچیده تر از آنچه باید باشد می کنند.

یک بازی هوشمندانه روی کلمه «Little» وجود دارد. این به ما کمک می کند تا وارد دنیای کودکان شویم و آن را از طریق چشم آنها تجربه کنیم.

در این روند ، ما در چیزهای معمولی و پیش پا افتاده ای که معمولاً در بزرگسالی کنار می گذاریم ، خوشبختی را کشف می کنیم. در واقع براحتی مشکلات روزمره ای را که دیوانه وار به سمت ما حمله میکنند را میتوانید فراموش کنید.

شازده کوچولو به ما یادآوری می کند که بهترین موقعیت های زندگی را اغلب می توان در میان بدترین موقعیت ها یافت و بزرگ بودن یک حالت ذهنی است و نه یک واقعیت زندگی. همچنین به ما نشان می دهد که ذهن باز و کنجکاوی سیری ناپذیر آنها می تواند به سنگ بنایی برای خوشبختی آنها تبدیل شود.

این کتاب چیزی فوق العاده شیرین ، غم انگیز و عرفانی (به طرز متناقضی، واقعی) در مورد شازده کوچولو و شخصیت های توصیف شده در آن وجود دارد.

داستان شخصیت های درخشانی را به تصویر می کشد که در روند تصمیم گیری خواننده برای کشف مجدد اصول و ارزشهای زندگی کمک می کنند. گرفتن درس از هر قسمت خواننده را قادر می سازد تا مضامین مهم کتاب را تشخیص دهد ، موضوعی که قطعاً قابل توجه است. موضوع اصلی تناقض کامل بین دیدگاههای زندگی کودکان و بزرگسالان است. صداقت ، کنجکاوی ، اشتیاق ، مهربانی ذاتی بچه ها با وسواس ، تکبر ، بی علاقگی بزرگسالان مخالف است

 

شازده کوچولو

 

ژانر کتاب شازده کوچولو

آنتوان دو سنت اگزوپری به طرز ماهرانه ای ویژگی های سه ژانر مختلف ادبیات را با هم تلفیق كرد ، بنابراین شازده كوچك را آمیزه ای از داستان اخلاقی ، کنایه و فابل می دانند.

 به عنوان مثال ، از نظر اخلاقی ارزش اخلاقی قابل توجهی دارد و عملکرد آموزشی را انجام می دهد. دروس اخلاقی در مورد رابطه ، مسئولیت و تعهد بیشتر از آنکه سرگرم کنند باشد سعی در آموزش به مخاطبان دارد.

این داستان به عنوان تمثیل، دو معنی را به همراه دارد: معنایی لفظی و تصویری. اصولاً داستانی از تجربه های غیرمنتظره سفر یک پسر عجیب و غریب به خواننده ارائه می شود. با این حال ، هر رویداد و هر گفت وگویی در یک کتاب دارای نمادین عمیق و معنای پنهان است.

و در اخر شازده کوچولو جزو سبک فابل محسوب میشود، زیرا نویسنده به اشیا بی جان توانایی گفتن و تفکر را می دهد. حیوانات و گیاهان هر دو شخصیت انسان را منعکس می کنند، که به نظر می رسد برای بچه ها جذاب است و روند خواندن را برای آنها لذت بخش می کند.

به همین دلیل است که این کتاب در میان همه گروه های سنی بسیار محبوب است؛ بچه ها آن را به عنوان یک داستان با یک طرح هیجان انگیز درک می کنند، در حالی که خوانندگان بزرگتر عمیق تر فکر می کنند و سعی می کنند ماهیت اصلی تمثیل ها و نمادها را تشخیص دهند ، با لذت بردن از "رمزگشایی" گنجینه های نهفته در لفظ تصاویر.

 

شخصیت های کتاب شازده کوچولو

این داستان یک فاصله باورنکردنی عمیق بین دوران کودکی و بلوغ را نشان می دهد ، و نشان می دهد که کودکان و بزرگسالان چگونه زندگی را متفاوت می بینند. این بهتر است از طریق دیالوگ های دو شخصیت اصلی که ماجراهای خود را با هم به اشتراک میگذارند، مشخص میشود.

به غیر از این شخصیت ها، شخصیت های دیگری از اهمیت جزئی وجود دارد که هر یک به عنوان تجسم برخی از ویژگی های قابل توجه است.

بنابراین، شخصیت های جزئی از یک زمینه مرتبط به قهرمان اصلی کمک می کنند تا وضعیت واقعی چیزها را درک کند، از این رو به مفهوم کلی داستان کمک می کند.

تجزیه و تحلیل شخصیت های شازده کوچولو بر خلوص کودکان بر خلاف اصول عجیب و غریب و اغلب غلط بزرگسالان تأکید دارد.

راوی

او به دلیل خرابی موتور هواپیمای خود را در صحرا فرود می آورد. هنگام تعمیر آن، او با پسری رنگ پریده و موهای طلای مجعد مواجه می شود که با درخواست ترسیم گوسفندی به او نزدیک می شود. سپس راوی نقاشی یک بوآ در حال خوردن یک فیل را در دوران کودکی به او نشان می دهد. هنگامی که او کودک بود ، بزرگسالان هرگز نمی توانستند منظور او را از این طرح حدس بزنند و اصرار داشتند که نقاشی را کنار بگذارد. با کمال تعجب ، پسر فرفری بلافاصله معنای درونی را درک می کند. چنین آشنایی خارق العاده ای دوستی بین این دو قهرمان را آغاز می کند. بعداً ، راوی پیوند محکمی را احساس می کند که او را با دوست کوچکش گره می زند و جهانی صادق ، ساده لوح ، خوش بینانه از کودکی و ارزشهای واقعی آن را به او یادآوری می کند.

شازده کوچولو

راوی این پسر فرفری ر ا « شازده کوچولو » می نامد. او از یک سیارک دور B-612 می آید و این ستاره را خانه خود می داند که مسئولیت کامل آن را بر عهده دارد.

این پسر از سیاره کوچک خودش مراقبت می کند تا ریشه های مضر بائوباب را بشکند و سه آتشفشان کوچک را پاک کند تا از فوران جلوگیری کند. بیش از همه ، ذهن و قلب او متعلق به گل رز است که زمانی در سیاره او ظاهر شده است.

او بیش از حد مغرور و خودخواه است، بنابراین شاهزاده به نقطه ای می رسد که دیگر نمی تواند او را تحمل کند ، گرچه هنوز هم عمیقا او را دوست دارد.

او با هدف یافتن پاسخ به سوالات زندگی ابدی ، با تحقیق در مورد پنج سیاره مجاور، سفری طولانی را آغاز می کند. سرانجام ، پسر از زمین بازدید می کند و با راوی دوست می شود و شازده کوچولو به اون اعتماد دارد.

بنابراین، دو نفر از آنها بر اساس تجربه مشترکشان در ذات زندگی تعمق می کنند. سپس شازده کوچولو احساس می کند زمان آن فرا رسیده است که به گل سرخ خود برگردد و دوباره از او محافظت کند. حتی اگر او خود را برای ترک راوی آماده می کند ، می خواهد از او به یادگار بماند: هر وقت راوی به آسمان پرستاره نگاه می کند ، شاهزاده و دوستی آنها را یادآوری می کند.

روباه

او کسی است که ارزشمندترین درس را به شازده کوچولو می آموزد: چیزهای اساسی را فقط قلب می توان دید ، نه چشم.

روباه همه چیز را برای قهرمان اصلی، از جمله رابطه او با گل رزش، توضیح می دهد. روباه از شاهزاده می خواهد که او را اهلی کند زیرا "اهلی کردن" به معنای احاطه کردن کسی با عشق ، مهربانی و قدردانی است.

گل رز

او که مالک شازده کوچولو است و کاملاً به او وابسته است ، رفتار می کند مثل اینکه یک استاد باشد ، و شاهزاده باید او را راضی کند. گل رز ادعا می کند کاملا منحصر به فرد و زیبا ترین است، بنابراین همه باید ویژگی های او را بپرستند.

در حقیقت ، او تحمل ناپذیر ، دمدمی مزاج و شیطان است که باعث خستگی صاحبش می شود. گل سرخ نشان دهنده زنی است که دوست داشتن او سخت است اما آسیب پذیری و لطف او بطور مقاومت ناپذیری دیگران را به خود جلب می کند.

 

The little prince

 

نماد های کتاب شازده کوچولو

هر شخصیت داستان  در دل خود نمادی به همراه دارد. علاوه بر این ، حتی اشیا بی جان نیز معانی تمثیلی را منتقل می کنند.

نماد شاهزاده

در دو بعد آشکار می شود: به عنوان یک کودک پاکدل با ایده های خوش بینانه که در دنیای مثبت مثبت خود زندگی می کند و به عنوان یک فرد با ذهن باز که تلاش می کند زندگی معنا داری داشته باشد و خود را وقف افراد اطراف کند.

بنابراین ، نمادگرایی شازده کوچولو یکی از ویژگیهای مهم کتاب است. هر خواننده ممکن است نمادهای بیشتری پیدا کند یا رنگهای جدید را در نمادهای ذکر شده قبلی نشان دهد. نمادها فرصتی برای تفکر انتقادی به ما می دهند و این دقیقاً همان چیزی است که مخاطب ذهن باز را جذب می کند.

روباه

 از طریق یک جمله معروف در مورد مسئولیت و ماهیت چیزها خود را نشان می دهد.روباره مانند یک معلم زندگی است که یک بار ظاهر می شود و بر نحوه دیدن جهان تأثیر می گذارد. در حقیقت ، روباه حرف پیچیده ای نزده است.

برعکس ، خرد او در سادگی نهفته است: تنها چیزی که لازم است این است که عجله نکنید و به حرفهای قلب گوش دهید.

نماد کویر

نشان دهنده یک مکان خصمانه و بدون وسیله برای زندگی است، دقیقاً همانند وضعیت روانی در آن زمان.

نماد آب

در شازده کوچولو غذای معنوی لازم برای زندگی شخص را توصیف می کند. همانطور که آب بدن مسافر تشنه را تغذیه می کند، تحقق معنوی روح ما را سیر می کند.

روح انسان همان چیزی است که بیشتر احساس تشنگی می کند، نه بدن ما.

علاوه بر این ، مردم نباید چیزهایی مانند یک جرعه آب خنک را مسلم بدانند، بلکه زندگی را در جزئیات آن درک می کنند.

درختان بائوباب

 در شازده کوچولو یکی دیگر از نمادهای روشن داستان است. دانه های بائوباب جوانه می زنند و اگر به موقع ریشه کن نشوند خیلی زود برای کره زمین کشنده می شوند.

همین امر در مورد هر عادت مضر اتفاق می افتد که اگر تا دیر نشده ترک نشود، نتیجه اجتناب ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

سیارات

 در یادآوری این نکته نهفته است که ما تنها کسی هستیم که مسئول رفاه حال سیارات کوچک خود هستیم (کنایه به زندگی).

هر یک از ما انتخابی داریم: آیا از الگوی شازده کوچولو پیروی کنیم و این کره خاکی را در برابر «ریشه» های خطرناک محافظت کنیم، مراقبت، مهربانی و عشق را گسترش دهیم، یا زندگی خود را به فضایی تنگ با محوریت خواسته های خودخواهانه، کارهای وسواسی، روزمره تبدیل کنیم، مانند ساکنان سیارک، وقت خود را بی معنی می گذرانند.

 

شازده کوچولو

 

جملات برگزیده کتاب

  • این راز من است ، یک راز بسیار ساده: فقط با قلب است که فرد می تواند به درستی ببیند. آنچه ضروری است برای چشم قابل مشاهده نیست.
  • این زمانی است که شما برای گلاب خود تلف کرده اید که باعث می شود گلاب شما بسیار مهم باشد.
  • زیباترین چیزهای دنیا دیده یا لمس نمی شوند ، آنها با قلب احساس می شوند
  • شما برای همیشه مسئول آنچه رام کرده اید می شوید.
  • چشمان کور است. باید با قلب نگاه کرد.
  • فقط بچه ها می دانند که به دنبال چه هستند.
  • اگر کسی رام شود ، خطر کمی گریه می کند.
  • هیچ کس از جایی که هست راضی نیست.

 

درباره آنتوان دو سنت اگزوپری

آنتوان دو سنت اگزوپری (Antoine de Saint-Exupéry) در سال 1900 در لیون در یک خانواده کاتولیک و نخبه سالار به دنیا آمد.

در سال 1921 ، وی آموزش خود را به عنوان خلبان آغاز کرد. در سال 1926 ، وی به یکی از پیشگامان پرواز بین المللی تبدیل شد که در خطوط هوایی بین اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی فعالیت میکند

 با آغاز جنگ، هر چند از دیدگاه سن و وضعیت سلامتی شرایط مساعدی نداشت اما به نیروی هوایی فرانسه در شمال آفریقا پیوست.

در سال 1935 تلاش برای رکوردشکنی برای پرواز از پاریس به سایگون آغاز کرد. نوزده ساعت مانده به پرواز، هواپیمای وی در صحرای ساهارا سقوط کرد. او از این سانحه جان سالم به در برد اما سه روز را صرف مبارزه با کم آبی، محدودیت غذا و توهم کرد. در روز چهارم ، نجات یافت. تا حدی، این تجربه الهام بخش شازده کوچولو بود. وی تا زمان جنگ جهانی دوم به پرواز خود ادامه داد . در 31 ژوئیه 1944 ، هنگام پرواز در یک مأموریت شناسایی، بر فراز مدیترانه ناپدید شد.

دوسنت اگزوپری علاوه بر اینکه خلبان مشهوری بود اما  نویسندگی او نیزی شهرت داشت. بیشتر شهرت او در نویسندگی به خاطر نوشتن کتاب شازده کوچولو بود. آثار وس از جمله کتاب شازده کوچولو به 300 زبان و گویش ترجمه شده است. 

سنت اگزوپری در دوران نویسندگی خود جوایز ارجمندی همانند جوایز معتبر فرانسه و همچنین برنده جایز کتاب ملی آمریکا گردید.

اولین رمان سنت اگزوپری، در سال 1926 در یک مجله ادبی کوتاه مدت کشتی نقره ای ( Le Navire d'Argent) منتشر شد. در سال 1929 ، اولین کتاب او ، نامه جنوب (Courrier Sud) منتشر شد.

انتشار پرواز شب(Vol de nuit) در سال 1931 سنت اگزوپری را به عنوان ستاره ای در حال ظهور در دنیای ادبیات تثبیت کرد. این اولین اثر مهم وی بود که مورد تحسین گسترده قرار گرفت و برنده جایزه زنانه شد.

این رمان منعکس کننده تجربیات وی به عنوان خلبان نامه و مدیر هواپیمایی ، مستقر در بوینس آیرس، آرژانتین است. در همان سال، در گراس ، سنت اگزوپری با كنسوئلو سونكین(Consuelo de Saint Exupéry)، نویسنده و هنرمند سالوادوئی كه قبلاً طلاق گرفته و بیوه شده بود، ازدواج كرد.

سنت اگزوپری نوشتن خود را تا بهار سال 1943 ادامه داد، زمانی که در جنگ جهانی دوم با نیروهای آمریکایی که عازم شمال آفریقا بودند ، ایالات متحده را ترک کرد.

 

دوسنت اگزوپری

 

پیام شازده کوچولو

این کتاب پیام مربوطه را به خوانندگان هر دو گروه سنی می فرستد. علاوه بر این ، هر نسل درس های مهم را از داستان بیرون می کشد. در زیر می توانید مروری بر این کتاب پیدا کنید که به شما کمک می کند تا تمام اسرار این داستان جذاب را کشف کنید.

 

نتیجه گیری

داستانهای کمی به اندازه شازده کوچولو وجود دارند که هم مخاطب کودک  و هم مخاطب بزرگسال داشته باشد.

آنتوان دو سنت اگزوپری، در کتاب شازده کوچولو سوالات اساسی را مطرح می کند که باید توسط همه پاسخ داده شود. علاوه بر این، او نه تنها مخاطبان را با آنها معما می کند بلکه تصمیمات درست را نیز راهنمایی می کند.

وبسایت کتابچین از بزرگ ترین سایت های ارائه دهنده کتاب های الکترونیکی و صوتی است.

 میتوانید این کتاب را با ترجمه ای از خانم شادی ابطحی که توسط انتشارات بادبان منتشر شده است را از سایت کتابچین دریافت نمایید.

 

کتاب شازده کوچولو

 

ویکی پدیا کتاب شازده کوچولو

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Little_Prince

 

 

به قلم نگار تورانی

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

ویدئوهای مرتبط با کتاب

تریلر فیلمهای ساخته شده از این کتاب

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
بی نام

کتاب خوبی بود به خصوص برای کودکان پون این کتاب دارای چندین داستان مختلف، جالب و سرگرم کننده است.

1400-09-19

محمدرضا

کتابی خوب و سرگرم کننده، مناسب برای سنین بالای ۹ سال. داستان دارای ماجراها و اتفاقات جالبی است و در کتاب جملات ارزشمندی به کار رفته است

1400-09-09

امیر

این کتاب که شاهکاره.

1397-12-25

برچسب ها