×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
اثر سایه

دانلود کتاب اثر سایه

اثر سایه
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : اثر سایه

نویسندگان : دیپاک چوپرا, دبی فورد, ماریان ویلیامسون

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : الهام شریف

تعداد صفحات : 240 صفحه

شابک : 978-964-236-880-0

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 154/2

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, کتابهای روانشناسی, خودشناسی و خودسازی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 59900 تومان


معرفی کتاب

" اثر سایه " / اثری برای برافروختن قدرت نهفته درون

عنوان دیگر : بازتاب سایه: افروختن نیروی نهفته در خویشتن حقیقی

کتاب حاضر با عنوان اصلی ( The shadow effect : illuminating the hidden power of your true self) اثری بسیار موفق و مشهور در زمینه روان شناسی و معنویت ، به قلم دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) ، دبی فورد (Debbie Ford) و ماریا ویلیامسن (Marianne Williamson) می باشد که با ترجمه ای از الهام شریف ، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است .

این کتاب پرفروش و خواندنی ، درمورد بخشی از وجود انسان که شاید از آن بی خبر باشید می گوید . بخشی که سایه نامیده می شود و تاریک است . در بخش اول کتاب که باعنوان سایه آن را می خوانید ، دیپاک چوپرا نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل که به ترویج طب روحانی پرداخته و کتاب شفای کوانتوم او در دنیا بسیار مشهور می باشد ، به معرفی سایه از نگاه خود می پردازد . بخش دوم کتاب که با عنوان آشتی با خود ، دیگران و جهان آن را می خوانید از زبان دبی فورد (نویسنده ، مدرس و سخنران شناخته شده آمریکایی) ، نویسنده کتاب مشهور نیمه تاریک وجود نقل شده است که به مراتب زبانی ساده ترو قابل فهم تر داشته و با توجه به اینکه فورد خود در بازه ای از زندگی اش گرفتار سایه بوده ، می تواند جذابیت بیشتری برای خوانندگان داشته باشد . در بخش سوم کتاب با عنوان فقط نور است که می تواند تاریکی را در نوردد  ، مارین ویلیامسن از تأثیر ایمان به خدا و تأثیر نور در مقابله با تاریکی و سایه وجود خواهد گفت که می تواند بعد دیگری از این موضوع را برای خواننده آشکار سازد .

در بخشی از این کتاب می خوانیم :

" سایه از خانه نامرئی و امن خود در اعماق روان ما، با قدرت تمام زندگی‌مان را در دستان خود گرفته است. اوست که تعیین می‌کند چه کاری می‌توانیم بکنیم و چه کاری نمی‌توانیم. دربرابر چه چیزهایی نمی‌توانیم مقاومت کنیم و چه کارهایی را به هر قیمتی انجام خواهیم داد. سایه دلیل اسرارآمیز علاقه‌ها و نفرت‌هایمان را توضیح می‌دهد و تعیین می‌کند چه چیزهایی را می‌پسندیم و چه چیزهایی را انتقاد یا قضاوت می‌کنیم. سایه روی اعتقادات ما تأثیر می‌گذارد، اینکه چه طبقه اجتماعی یا نژادی را تأیید می‌کنیم و خود را متعلق به آن‌ها می‌دانیم و از چه افرادی گریزانیم، به چه حزبی رأی می‌دهیم، از چه مکاتبی دفاع می‌کنیم و چه مکاتبی را رد می‌کنیم. این سایه است که به ما می‌گوید مستحق چه میزان ثروت یا دارایی هستیم و تعیین می‌کند چگونه از آن استفاده کنیم، عاقلانه و حساب‌شده خرج کنیم یا بی‌حساب آن را حرام کنیم. "

فهرست مطالب

پیش‌گفتار
بخش اول . سایه
بخش دوم . آشتی با خود، دیگران و جهان
بخش سوم . فقط نور است که می‌‌تواند تاریکی را درنوردد
آزمون اثر سایه
درباره نویسندگان

کتاب اثر سایه | آشنایی با قدرت نهفته درون

کتاب اثر سایه نوشته دیپاک چوپرا, دبی فورد و ماریان ویلیامسون، یکی از بهترین کتاب های روانشناسی بوده که شما را با وجه های مختلف خودتان آشنا می شود. این کتاب یکی از خارق العاده ترین اثرهای دبی فورد بوده که حرف های زیادی برای گفتن دارد و شما را در مسیر جدیدی از زندگی قرار می دهد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی آن بپردازیم.

 

اثر سایه

 

کتاب اثر سایه در مورد چیست؟

همه انسان ها دوست دارند با خود واقعیشان رو به رو شوند و به درجاتی از قدرت درونی برسند. اما چرا و چطور سوالی است که برای آنها پیش می آید. رسیدن به این هدف بزرگ نیازمند مطالعه و آزمون و خطا است. بدون اینکه خودتان را در شرایط سایه ها قرار ندهید ممکن نخواهد بود. سایه های شرایطی هستند که همه در درون خود دارند اما از رو به رو  شدن با آنها واهمه دارند. برخی ترس هایی که از کودکی با آنها بودیم و اکنون بر زندگی ما سایه انداخته اند، زندگی را مختل کرده و اجازه نمی دهند با خود حقیقی مواجه شویم.

اگر احساس می کنید این سایه ها در زندگی شما نیز وجود دارد، نباید به آنها دامن بزنید و تصحیح کردن آنها را به تعویق اندازید. اگر مدام در حال مقابله با آنها باشید و وجودشان را انکار کنید در انتها با موجی از مشکلات روحی و روانی مواجه می شوید که درست کردن آنها به این آسانی نخواهد بود.

همین حالا که در حال خواندن این مقاله هستید، تصمیم بگیرید و شروع کنید. سایه های خود را به وسیله کتاب اثر سایه شناسایی کنید. ترس ها و وحشت های خود را قبول کنید و برای مواجه شدن با آنها تلاش کنید. هیچ چیز به اندازه مواجه شدن با ترس ها، اقتدار شما را افزایش نمی دهد. به درون ناخودآگاه سفر کنید، نیمه تاریک وجود دقیقا در این قسمت قرار داشته و شاید همین موضوع باعث ناخوشی و شکست های شما باشد.

ناخودآگاهی که از کودکی به اشتباه تربیت شده و مجوز ورود هر فکر منفی را به آن داده اید در انتها غولی شکست ناپذیر به نظر می رسد. اما این طور نیست؛ تغییر همیشه ممکن بوده و می توانید با غلبه بر سایه های خود به قدرت درونی خود برسید. کتاب اثر سایه یکی از بهترین آثار دبی فورد بوده که راهکارهایی که ارائه داده است، شما را در یک قدمی وجود واقعیتان قرار داده و به فردی مقتدر و اصیل تر تبدیل می شوید. شاید مسیر سختی پیش رو داشته باشید اما ممکن بوده و به نقطه نهایی که برای خود تعیین کرده اید می رسید.

 

به قلم: فائزه رنجبران

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها