×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
یابنده نگهبان

دانلود کتاب یابنده نگهبان

یابنده نگهبان
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : یابنده نگهبان

نویسنده : استفان کینگ

ناشر : ماهابه

مترجم : سمیه داننده

تعداد صفحات : 496 صفحه

شابک : 978-600-5205-98-5

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 54/813

دسته بندی : رمان های خارجی, داستان و رمان پلیسی جنایی

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 25000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 7100 تومان


معرفی کتاب

"یابنده نگهبان"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Finders Keepers) اثری از استفن کینگ (Stephen King) می باشد که با ترجمه ای از سمیه داننده توسط انتشارات ماهابه منتشر شده است.
استفن کینگ از نویسندگان آمریکایی است که بیشتر داستان هایش در ژانر وحشت نوشته شده است. او پس از فارغ التحصیلی در سال 1970 شروع به نوشتن کرد و پس از 4 سال توانست اولین کتاب خود را به چاپ برساند. این کتاب در اصل در رابطه با یک نویسنده به نام «جان راتستاین» می باشد که خالق شخصیتی به نام "جیمی گولد" می باشد اما سالهاست که کتابی از او به چاپ نرسیده است تا اینکه روزی یکی از طرفدارانش او را به قتل می رساند و دست نوشته ها و پول های او را سرقت می کند. «موریس بلامی» به خاطر ارتکاب به جرم دیگری به زندان می افتاد ودست نوشته ها و پول ها به دست پسری به نام «پیت سابرز» می افتاد. اما روزی که موریس از زندان آزاد می شود با خشم و کینه 35 ساله به سراغ سابرز می رود تا چیزی را که متعلق به خود می داند از آن خود کند.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" آقای ریکر که منتظر این اما بود، ابروهایش را بالا انداخت. و پیتر چطور می توانست به او بگوید که یک سال‌بعد،جیمی یک شب اواخرشب با کبریت و یک قوطی نفت وارد دفترشد؟که روتشتاین از تمام اعترافات درمورد ویتنام و حقوق افراد غیرنظامی باخبربود و از آتش زدن آن دفترو ویرانی ساختمانی به نام معبد تبلیغات خبردار شده‌ بود؟که ‌بدون اینکه به پشت‌سرش نگاه کند از نیویورک‌ بیرون آمد،خانواده اش را رها کرد و از سرزمینش‌ خارج‌ شد،درست ‌مثل‌ هاک وجیم ؟ او نمیتوانست هیچکدام را بگوید،چون این داستان درکتاب«دونده به غرب رفت»گفته شده بود، رمانی که بیش از30سال دریک صندوقچه قدیمی دفن‌شده بود. ریکر گفت : "زودباش اما واگرهایت را بگو. چیزی نیست که بیشترازیک‌ بحث‌ خوب ادبی باکسی ‌داشته باشم که ‌بتوان این‌بحث‌را ادامه داد. تصور ‌میکنم اتوبوس ‌رفته باشد، خوشحال می شوم که تو را به‌خانه برسانم."اوروی پوشه کاغذی مقاله پیت نوشت:جانی.ر، و ایدین. هـ، دوقلوهای بزرگ ادبیات آمریکا."به جز نتیجه گیری اثبات نشده درداستان جیمی گلد- که به نظرم یک تمایل ناراحت کننده برای روشنفکری در پایان یک رمان بی نهایت تاریک است این یک اثرفوق العاده می باشد. فقط فوق العاده. پس به آن میپردازیم. ومشتاقم اماهایت را بشنوم."
پیت گفت:"حدس میزنم،نظری ندارم، شاید حق با شما باشد."
حق با آقای ریکرنبود. هرگونه تردید درباره توانائی جیمی گلد که برای فروش آن تا پایان«دونده به غرب رفت»درآخرین و طولانیترین رمان ازسریهای «دونده پرچم را بالا برد.» از بین رفت. این بهترین کتابی بود که پیت تا آن زمان خوانده بود. همچنین غمگینترین رمان بود."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها