×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
در رنج آفریدیم

دانلود کتاب در رنج آفریدیم

در رنج آفریدیم
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : در رنج آفریدیم

نویسنده : مهرداد همت یار

ناشر : بوستان مهر

تعداد صفحات : 96 صفحه

شابک : 978-964-188-304-3

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 62/3فا8

دسته بندی : رمان های ایرانی, داستان های آموزنده

نوع کتاب : PDF

قیمت پشت جلد : 25000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 5000 تومان


معرفی کتاب

"در رنج آفریدیم"
کتاب (در رنج آفریدیم) نوشته آقای مهرداد همت یار است که در سال 1397  توسط انتشارات فرهنگ مردم به چاپ رسید. اما این کتاب با همکاری انتشارات بوستان مهر در سال 1400 در اپلیکیشن های کتابخوان عرضه گردید.
این کتاب بر اساس یک داستان واقعی از سرگذشت زنی رنج دیده به نام مریم است. داستان جذاب و خواندنی و البته عبرت آموز. داستان واقعی از زنی که مورد ظلم آدمهای بی رحمی همچون شوهر و خانواده قرار گرفته است؛ اما با تمام سختی و بی وفایی های روزگار همچنان به زندگی خود ادامه می دهد. نویسنده که به طور اتفاقی با راوی داستان آشنا می شود و البته بنا به درخواست خود او تصمیم به نگارش وقایع تلخ زندگی اش می کند.
یکی از الهام بخش ترین کتاب ها، خواندن زندگی نامه ها است. این کتاب ها می تواند موجب رشد و توسعه فردی شود. زیرا از زبان شخصیت اصلی داستان بیان شده و سرشار از تجربه ها و درس های واقعی است و به دور از هرگونه دروغ، خیال بافی و فریب است.
در بخشی از کتاب می خوانیم:
اما از سرگذشت مادر شوهرم غافل نشوم! پس از آن که این عمل شیطانی [اتش زدن من با نفت] به زندان افتاد تا نتیجه کارش را ببیند. خانواده ام بدون توجه به نظر من از او انتقام گرفتند؛ اما با مداخله اقوام نزدیک و خود سهراب [شوهرم] به ناچار رضایت گرفتند تا با تعهد از زندان آزاد شود.
این واقعه آتش سوزی  که بیشتر بدن من را سوزاند، یک حسن داشت که شخصیت واقعی و منفی شوهرم را پیش همه آشکار کرد. چون همه را به سرزنش او واداشت و باعث شد از دید همه بیافتد. بعضی ها به قصد تنبیه به او حمله ور شدند؛ ولی با مداخله بزرگترها دیگر ادامه ندادند. کار به جایی رسید که از شرم و خجالت از همه دوری می کرد و این همان چیزی بود که آرزویش را داشتم.
حالا تنها نگرانی ام به دنیا آوردن فرزند عزیزم بود. آن هم در آن وضعیت هولناک، چون داروهایی که دکتر برای مداوای پوست سوخته بدنم تجویز کرده بود برای سلامتی بچه مضر بود. وضعیت خیلی سختی بود. از یک طرف، تحمل شرایط سخت بارداری و از طرف دیگر، سوزش پوست سوخته بدنم. بعضی مواقع از شدت درد و سوزش با گریه از حال می رفتم و شب-ها نمی توانستم به خواب بروم. اما امید به دنیا آمدن بچه باعث می شد که این دردها را تحمل کنم. حسن دیگر این آتش سوزی بدنم این بود که در بیمارستان موقع بستری وقتی فهمیدم والدین اصلی ام چه کسانی هستند، همه چیز در نظرم زیباتر شد. اما پدرم از این که رازم بر ملا شده بود، ناراحت بود. زیرا او بر خلاف میل مادرم به خاطر مسایل مالی و تنگدستی مرا نزد عمه ام سپرد. چون پدرم یک خانواده پر جمعیت تشکیل داد. سه خواهر بزرگترم ازدواج کردند، اما یک خواهر و برادر کوچک ترم هنوز در خانه مجرد ماندند.

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات بوستان مهر

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
rtm.n

جالبه توصیه می کنم بخونید .

1400-10-23

سیدعلیرضا

در رنج آفریدیم شاید اشاره دارد با این آیه لقد خلقنا الانسان فی کبد دارد ، به هر روی داستانی آموزنده از جناب همت یار است مشتاقان دانلود و مطالعه نمایند

1400-10-20

برچسب ها