×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
فرهنگ واژه ها و اصطلاحات مدیریت و بازاریابی

دانلود کتاب فرهنگ واژه ها و اصطلاحات مدیریت و بازاریابی

فرهنگ واژه ها و اصطلاحات مدیریت و بازاریابی
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : فرهنگ واژه ها و اصطلاحات مدیریت و بازاریابی

نویسندگان : یعقوب انصاری, مرتضی رنجبر

ناشر : مینوفر

تعداد صفحات : 262 صفحه

شابک : 978-600-8590-95-8

تاریخ انتشار : 1395

رده بندی دیویی : 658/8003

دسته بندی : زبان انگلیسی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی, تبلیغات، بازاریابی و فروش, دیکشنری

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 18700 تومان


معرفی کتاب

" فرهنگ واژه ها و اصطلاحات مدیریت و بازاریابی " /  انگلیسی - انگلیسی

کتاب حاضر اثری از دکتر یعقوب انصاری و مرتضی رنجبر می باشد که توسط انتشارات مینوفر منتشر شده است .

کتاب حاضر شامل واژه‌ها ﻭ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و بازاریابی ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﻣﻌﺘﺒﺮﺗﺮﯾﻦ ﻭ جامع‌ترین ﻣﺮﺍﺟﻊ ﻭ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﮑﺘﻮﺏ ﻭ ﺟﺪﯾﺪ ﻋﻠﻤﯽ بین‌المللی می باشد که بصورت واژه نامه انگلیسی - انگلیسی تهیه شده است .

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

تحلیلی بر کتاب فرهنگ واژه ها و اصطلاحات مدیریت و بازاریابی

بازاریابی را شاید بتوانید یکی از تخصص ها و کسب و کارهای آسان بدانیم که بسیار سخت است. هدف بازاریابی در نهایت امر فروش یک محصول، کسب رضایت مشتری و حفظ مشتری می باشد. بنابراین کاری کاملا مشخص دارد. شما چه با زور و چه با انجام انواع ترفند های مختلف اگر بتوانید یک محصول یا خدمات را به سک مشتری ارائه بدهید در حقیقت شما یک بازاریابی انجام داده اید. این پایه ای ترین و اساسی ترین کاری است که یک بازاریاب می تواند انجام دهد و باید آن را انجام دهد. وقتی با این دید به این تخصص نگاه می کنیم فکر می کنیم بازاریابی تخصصی است آسان. اما جنبه دیگر داستان چون روی دیگر کره ماه هنوز دیده نشده است.

بازاریابی امروز دیگر تنها توانایی فروش نیست. گرچه برای داشتن این توانایی نیز باید متدها و روش های بسیاری را یاد بگیریم و تمرین های بسیاری داشته باشیم. اما امروزه بازاریابی نوک پیکان موفقیت در یک کسب و کار محسوب می شود. در کلام و تمثیل بهتر آن تخصصی که برای جنگ با سایر شرکت ها به میدان می رود، همین بازاریابی می باشد. فکر نمیکنم جنگ کردن کار ساده ای محسوب می شود. بنابراین برای این جنگ باید آماده شد، دانش کسب کرد و از فوت فن آن آگاه شویم.

یکی از اصلی ترین این فوت و فن ها و روش ها که نه تنها در بازاریابی بلکه در هر تخصص و شغل دیگر لازم است آن را فرا بگیریم این است که اصطلاحات و کلمات تخصصی را به خوبی یاد بگیریم واز آن استفاده کنیم. در اصل آن چیزی که در لغت باعث ایجاد تفاوت بین انواع تخصص ها می شود دقیقا همین اصطلاحات و کلمات تخصصی می شود. یادتان باشد همه مردم در رشته شما متخصص نیستند. از این رو تنها تصویری که می توانند از تخصص شما داشته باشند و از این که شما یک متخصص هستید فارغ از کار و عملی که انجام می دهید، دانستن و استفاده از همین کلمات تخصصی است.

 

Management-and-Marketing-Words-and-Terms1

 

یک لغت معنی، لازمه هر تخصصی، از جمله بازاریابی

نکته گفته شده در بالا در مورد تخصص و کسب و کار بازاریابی از حساسیت بالاتری برخوردار است. اول به خاطر این که بازاریابی را مردم عادی چندان تخصص خاصی محسوب نمی کنند. از این رو دانستن و استفاده از چند لغت تخصصی می تواند این ذهنیت را عوض کند. از طرف دیگر بازاریابی علمی است که ارتباط مستقیم با مردم دارد و کیفیت این ارتباط و تاثیر گذاری بازاریاب بر مردم است که می تواند مشخص کننده موفقیت یا عدم موفقیت او باشد. بنابراین وقتی مردم ببینند که شما به عنوان یک بازاریاب به شکل تخصصی برای کسب و کار خود وقت گذاشته اید و یک بازاریاب حرفه ای هستید به شما اعتماد می کنند. زیرا می دانند شما اعتبار حرفه ای خود را بخاطر سود لحظه ای از دست نمی دهید.

از مجموع این سخن ها به لزوم داشتن یک دانشنامه تخصصی از لغات بازاریابی می رسیم. کتاب فرهنگ واژه ها و اصطلاحات مدیریت و بازاریابی می تواند به عنوان یک مرجع برای این کار مورد استفاده قرار بگیرد بخصوص است که این کتاب به زبان انگلیسی نگارش شده است و این باعث می شود که لغات به شکل اصیل آن در اختیار خواننده قرار بگیرد.

از طرف دیگر هر تخصصی نیاز به به روز شدن و آپدیت شدن دارد و همانطور که میدانید مقالات خارجی و انگلیسی زبان، فیلم های آموزشی زبان اصلی و .... همه و همه به شکل تخصصی بحث بازاریابی را مورد کنکاش قرار می دهند. از این رو مسلما باید با واژگان تخصصی و اصلی این رشته آشنا باشید و یا حداقل راهنمایی برای این واژگان داشته باشید تا مفهوم اصلی و درست مطالب گفته شده را درک کنید.

این کتاب با نگارشی به شیوه لغت معنی، مانند یک دیکشنری یافتن واژگان را نیز راحت کرده است و به نظر چندان دور از واقعیت نیست که بگوییم برای هر بازاریابی داشتن یک همچنین کتابی لازم و ضروری است.

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات مینوفر

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها