×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
قانون موفقیت

دانلود کتاب قانون موفقیت

قانون موفقیت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب : قانون موفقیت

نویسنده : ناپلئون هیل

ناشر : نسل نو اندیش

مترجم : الهام شریف

تعداد صفحات : 624 صفحه

شابک : 978-622-220-015-2

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 650/1

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی

نوع کتاب : Epub

قیمت نسخه الکترونیک : 89900 تومان


معرفی کتاب

"قانون موفقیت"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (The law of success) اثری از ناپلئون هیل  (Napoleon Hill)می باشد که با ترجمه ای از الهام شریف، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
ناپلئون هیل را در دنیا همه با نام استاد موفقیت می‌شناسند. او یک نویسنده امریکایی است که در طول تاریخ بیش از هرکسی بر موفقیت انسان‌ها تأثیر گذاشته است. کسی که خود می‌تواند نمونه بارز فرد موفقی باشد که از هیچ به همه چیز رسیده است. ناپلئون هیل از خبرنگاری به جایی رسید که گفت دیگر در زندگی آرزویی ندارد. او هم به ثروت رسید، هم به شهرت و هم آرزوهای خود را یک به یک تحقق بخشید. هیل اعتقاد دارد برای موفق‌شدن اول باید بدانی چه می‌خواهی؛ سپس بدانی چگونه می‌خواهی به آن برسی. از نظر هیل داشتن یک هدف قطعی و مشخص مهم‌ترین شاه‌کلید موفقیت است.
کتاب  قانون موفقیت هیل که آخرین نسخه قوانین موفقیت اوست به آموزش اصول و قوانینی می‌پردازد که عامل موفقیت شما در زندگی و کسب‌وکار خواهند بود. هیل حاصل بیست‌وپنج سال مطالعات و تحقیقات خود را درباره علل موفقیت و ویژگی افراد موفق در مقدمه‌ای مفصل درباره مفهوم «ذهن مرکب» سپس در پانزده درس در اختیار شما قرار می‌دهد. گمان نمی‌ رود در میان همه مجموعه کتاب‌های موفقیت، کتابی جامع‌تر از کتاب حاضر نگاشته شده باشد. هدف اصلی این پانزده قانون این است که به شما کمک کند دانسته‌های خود را سازمان‌دهی کنید و از آن در جهت هرآنچه می‌خواهید به دست بیاورید، به بهترین شکل استفاده کنید. به‌عبارتی، هدف از این دوره این است که دانش خود را به ابزار قدرت خویش تبدیل کنید.وقتی این کتاب را می‌خوانید باید یک دفتر یادداشت نیز کنار دست خود داشته باشید، زیرا به‌طورقطع در صفحات این کتاب مطالبی خواهید خواند که برای‌تان بسیار جالب توجه خواهند بود و بهتر است آن‌ها را برای خودتان جایی یادداشت کنید.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" احساسات سرکوب‌شده، به‌خصوص احساساتی مانند خشم و نفرت، مانند بمبی هستند که هر لحظه ممکن است منفجر شوند مگر آنکه هرچه سریع‌تر آن‌ها را با راهکارهای صحیح خنثی کنیم. می‌دانید که هر بمبی را می‌توان در فضای آزاد بی‌آنکه به کسی صدمه بزند خنثی کرد. این‌گونه احساسات را نیز می‌توان با بیان مؤثر آن‌ها خنثی کرد و تأثیر مخربشان را از بین برد. شما نیز باید راهی پیدا کنید که احساسات خشم و نفرت سرکوب‌شده خود را با راهی مطمئن خنثی کنید. یکی از بهترین راه‌هایی که روان‌شناسان تابه‌حال شناخته‌اند، نوشتن این احساسات است."

 

فهرست مطالب

مفاهیم و واژه های مقدماتی

درس نخست. یک هدف قطعی

درس دوم. اعتماد به نفس

درس سوم. عادت پس انداز کردن

درس چهارم. ابتکار و رهبری

درس پنجم. قدرت تخیل

درس ششم. اشتیاق

درس هفتم. خویشتن داری

درس هشتم. عادت کارکردن بیشتر از دستمزد

درس نهم. شخصیت دوست داشتنی

درس دهم. فکر دقیق

درس یازدهم. تمرکز

درس دوازدهم. همکاری

درس سیزدهم. شکست

درس چهاردهم. بردباری

درس پانزدهم. قانون طلایی

قانون موفقیت، ساده و باور نکردنی

چگونه موفق شده شده ای؟ او چگونه توانست این چنین موفق شود؟ یعنی چطور؟ قانون موفقیت او چیست؟ عموما این سوالات را همه ما یک بار پرسیدیم و یا حداقل یک بار از ذهنمان گذشته است. شاید این سوال ما از کنجکاوی باشد که باعث شود به دنبال پرسش آن نیز برویم و شروع به مطالعه زندگی آن فرد موفق کنیم. در این کند و کاو همواره به دنبال یک جواب عجیب و نکته ای طلایی می گردیم. اما تقریبا چیزی نمی توانیم بیابیم. چرا که عینک دید ما به دنبال اتفاقی خارق العاده و یا یک قانون عجیب و غریب که تنها این فرد موفق به آن دست یافته است. اما چنین اتفاقی معمولا در زندگی کمتر کسی رخ داده است. باید این نکته را باور کنیم که آن ها نیز مانند ما انسان هستند و روزی هم مانند خود ما زندگی می کردند بنابراین چرا باید چیزی را کشف کنند که خارق العاده باشد؟ اما این سخن این را نمی گوید که آن ها قانونی را نیافتند. بلکه می گوید این قانون موفقیت آنقدر عادی و معمولی است که ما به خاطر معمولی بودن آن از آن گذشته ایم. در حقیقت هر چیزی که بدیهی باشد دچار یک آفت به نام فراموشی و کم بینی می شود. حال می خواهد این چیز، یک راز موفقیت باشد. این از تناقض های عجیب و زیبای دنیاست که رازهای خود را جلوی چشمان ما چنان پنهان کرده است که ما با دیدن آن ها، باز هم نخواهیم فهمید که این یک قانون و یک راز دنیا است. رازی که دانستنش می تواند مانند یک سکوی پرش بزرگ برای ما باشد. در حقیقت دنیا باهوش است. بسیار باهوش تر از ما، و به قول کتاب های جنایی، بهترین جای مخفی کردن نامه درون صندوق نامه است. این خلاصه محتوایی است که که کتاب قانون موفقیت به نوشته ناپلئون هیل به ما ارائه می دهد.

 

قانون موفقیت

 

قانون خودتان را کشف کنید

کتاب حاضر که نوشته یک فرد موفق و شاید یکی از موفق ترین فرد دنیا در تلاش است که قانونی ساده، اما کاربردی را برای مخاطبان خودش به همراه بیاورد. اما یک نکته اساسی در مورد این کتاب و همه کتاب های در این رده این است که چند درصد از افرادی که این کتاب ها را می خوانند به این موفقیت ها رسیده اند؟ یا خود شما، این چندمین کتابی است که می خواهید از موفقیت و ... بخوانید؟ آیا اثری داشته است؟

مسلما تاثیری خواهند داشت. اما تاثیری که مد نظر من و شماست و آن تاثیری که خود این دسته از کتاب ها بر آن مدعی می شوند تقریبا حاصل نمی شود. آیا مشکل از کتاب ها می باشد و یا خودمان؟ این کتاب حاضر نیز بر اساس موفقیتی که نویسنده اش در زندگی کسب کرده واقعیت هایی را نوشته است و در دل این واقعیت ها سعی شده است که قانون کشف شده توسط نویسنده بیان و توضیح داده شود. دقیقا موضوع همینجاست. نویسنده قانونی را که خود کشف کرده بیان می کند. قانونی ساده که در زندگی هر یک از ما نیز وجود دارد اما این ناپلئون هیل یا هر نویسنده دیگری بود که آن را کشف کرده است و از این رو سزاوار است که زندگی به او پاداش این کشفش را بدهد. بنابراین با بیان بهتر می توان گفت که کتاب قانون موفقیت و این دسته از کتاب ها، واقعیت را می گویند اما نه همه واقعیت را. آن ها احتمالا می دانند که این قوانین تنها برای زندگی آن ها خواهد بود ولی این واقعیتی است که چندان برای کتابشان خوب نیست. از این رو بهترین راه موفقیت شما این است که قانون ساده زندگی خودتان را کشف کنید. اما چگونه؟ پاسخ این سوال نیز در این کتاب ها نهفته شده است.

 

کتاب قانون موفقیت

 

کتاب قانون موفقیت را با یک زاویه دید دیگری نگاه کنید

در حقیقت مورد اصلی که این کتاب و امثال آن برای ما بیان می کند، خود قانون و راز زندگی نیست. بلکه راه رسیدن به آن است. این نحوه رسیدن به این راز است که می تواند ما را از زندگی که دوستش نداریم نجات دهد. در حقیقت اشتباهی که بسیاری از خوانندگان این سری از کتاب ها انجام می دهند این است که تنها هدف نهایی و گفته شده و راز و قانون کشف شده را در زندگی خود اجرا می کنند. برایشان سودمند است اما نه به اندازه ای که زندگی شان تغییر کند. اما اگر یاد بگیریم که چطور یک راز زندگی و یک قانون موفقیت در زندگی را کشف کنیم، در آن صورت قانون خودمان را پیدا خواهیم کرد. این دقیقا معنی عملی ایمان به قانون خواهد بود. و این همان تغییری است که ما به دنبالش می گردیم. در حقیقت کتاب قانون موفقیت، کتاب ارزشمند و عملی و کاربردی محسوب می شود اما به شرطی که درست خوانده شود. اصل داستان دقیقا همین است. راه موفقیت را پیدا کنید، موفقیت خود به سوی شما می آید.

 


 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
gamili abdalah

فوق العاده است

1402-03-02

برچسب ها