×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب صوتی از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
چگونه در روز 2 ساعت وقت اضافه داشته باشیم

دانلود کتاب صوتی چگونه در روز 2 ساعت وقت اضافه داشته باشیم

چگونه در روز 2 ساعت وقت اضافه داشته باشیم
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
خرید کتاب صوتی
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
نقد و بررسی

نام کتاب صوتی : چگونه در روز 2 ساعت وقت اضافه داشته باشیم

نویسنده : برایان تریسی

ناشر صوتی: شادن پژواک

ناشر: شادن پژواک

مترجم : شادن پژواک

گوینده : محمد یزدانی

زمان کل : 01 ساعت و 09 دقیقه

دسته بندی : موفقیت و انگیزشی, مدیریت، کسب و کار و کارآفرینی, موفقیت و روانشناسی صوتی

نوع کتاب : صوتی

قیمت نسخه الکترونیک : 15000 تومان


معرفی کتاب

"چگونه در روز 2 ساعت وقت اضافه داشته باشیم "
 کتاب حاضر با عنوان اصلی (How to Gain 2 Extra Hours a Day) اثری از برایان تریسی (Brian Tracy) می باشد که با ترجمه ای از فریبا سبزچمنی با صدای محمد یزدانی، توسط انتشارات شادن پژواک منتشرشده است.

موفقیت در عرصه زندگی نادر است اما موفقیت در اشتغال حتی نادرتر است. از هر 20 نفر شاید فقط یک نفرهنگام ورود به جهان اشتغال، از پتانسیل و توانش، کامل بهره می گیرد. اکثر آنها فقط به خاطر یک دلیل ساده عملکرد خوبی ندارند و موفق نمی شوند؛ آنها از زمانشان به درستی استفاده نمی کنند.

مدیریت زمان مهارتی است که لازمه موفقیت می باشد. نه تنها لازمه موفقیت در زندگی است، بلکه لازمه موفقیت‏های کاری و چیزهای دیگر نیز می‏باشد، زیرا مدیریت زمان در واقع همان مدیریت زندگی است. زمان، منبع ضروری و غیرقابل جایگزین برای رسیدن به موفقیت است. گرانبهاترین سرمایه شماست. چیزی است که نمی‏توانید بدون آن ادامه حیات دهید یا کاری از پیش ببرید.

فهرست مطالب
# عنوان زمان
1 بخش اول 00:02:54
2 بخش دوم 00:04:01
3 بخش سوم 00:04:22
4 بخش چهارم 00:08:25
5 بخش پنجم 00:01:35
6 بخش ششم 00:06:09
7 بخش هفتم 00:03:01
8 بخش هشتم 00:02:04
9 بخش نهم 00:02:33
10 بخش دهم 00:04:04
11 بخش یازدهم 00:03:26
12 بخش دوازدهم 00:02:05
13 بخش سیزدهم 00:02:13
14 بخش چهاردهم 00:03:21
15 بخش پانزدهم 00:01:24
16 بخش شانزدهم 00:02:01
17 بخش هفدهم 00:02:28
18 بخش هجدهم 00:01:16
19 بخش نوزدهم 00:03:14
20 بخش بیستم 00:03:26
21 بخش بیست و یکم 00:01:58
22 بخش بیست و دوم 00:03:13

مدیریت زمان(2 ساعت وقت اضافه در روز):

کتاب صوتی «2 ساعت وقت اضافه داشته باشیم» یکی از آثار ارزشمند «برایان تریسی» می باشد. این کتاب صوتی  برای افرادی که همیشه در زندگی روزمره خود با کمبود وقت مواجه ان، اثری بسیار مفید می باشد. در این کتاب صوتی تکنیک ها و روش هایی برای مدیریت زمان که  بتوان تمام کارها را سر موقع انجام داد آموزش می دهد. زیرا بسیاری از کارهایی که انسان در طول روز انجام می دهد، نیاز  نبوده و باید آن ها را حذف نمود.
یکی از عمده ترین مشکلاتی است که بر سر راه موفقیت قرار می گیرد  کمبود وقت می باشد. زیرا کارهای بیهوده بسیار زیادی در زندگی انجام می شود، که باعث می شوند تا زندگی وارد حاشیه هایی شده و از اصل ماجرا دور می شویم . برایان تریسی نکات بسیار ارزشمندی را در این کتاب صوتی در مورد مدیریت زمان ارائه نموده است، که می توانند راهکارهای ایده آلی برای افرادی که به دنبال موفقیت می باشند، به نظر برسند.

اولین نکته ای که برایان تریسی در این کتاب صوتی به ان اشاره کرده، داشتن میل و آرزو برای رسیدن به هدفی مشخص می باشد. زیرا اگر میل و اشتیاق برای رسیدن به هدف در شخصی وجود نداشته باشد، قطعا موفق نخواهد شد ، زیرا مهم ترین نکته این است که انسان از درون چیزی را طلب کند ، در غیر این صورت رسیدن به آن بسیار مشکل می باشد. نکته دیگری که در این کتاب بیان شده است، ناختن ارزش های خود می باشد. در غیر اینصورت برنامه ریزی و رسیدن به نقطه دلخواه نیز میسر نخواهد شد. بدین ترتیب ممکن است کارهای بیهوده زیادی در زندگی انجام شود.

 

 چگونه در روز 2 ساعت وقت اضافه داشته باشیم


از نظر بریان تریسی  یکی از بهترین تکنیک هایی که برای مدیریت زمان می تواند بسیار مفید و تاثیر گذار باشد بررسی کارهایی است که در طول روز انجام می شود. زیرا انسان می تواند با بررسی های دقیق، به باطل بودن و یا مفید بودن کاری پی ببرد، که این موضوع می تواند کمک نماید که اگر کاری مفید نیس، آن را از برنامه کاری خود حذف نمایید. پس از آن می توان لیستی از کارهای مفید تهیه نموده و به انجام آن ها پرداخته، بدین ترتیب مسیر برای رسیدن به هدف هموار تر خواهد شد. این همان چیزی است که اغلب افراد نمی توانند به درستی آن را انجام بدهند

برایان تریسی در کتاب 2 ساعت وقت اضافه داشته باشیم به دنبال آموزش مدیریت زمان بوده، تا افراد بتوانند در زندگی شخصی و زندگی کاری خود، زمان را مدیریت کنند . زیرا بسیاری از مشکلات افراد به خاطر نداشتن وقت می باشدکه برایان تریسی در این کتاب به بیان مواردی پرداخته که هر فردی می تواند با کمک گرفتن از آن ها همه کارهای مفید خود را به سادگی انجام بدهد. بدین ترتیب این کتاب  برای همه افراد، به خصوص مدیران که سر آنها شلوغ بوده، بسیار مناسب باشد.
تعیین کردن اهداف و تمرکز بر روی هدف می تواند به عنوان مقدمه ای برای مدیریت زمان باشد، زیرا در این صورت فرد می داند که قرار است به چه هدفی برسد. برای اینکه افراد با کمبود زمان مواجه نشوند دسته بندی کارها و اولویت بندی نیز می تواند در مدیریت زمان بسیار مناسب باشد. زیرا در این صورت افراد می دانند که کدام کارها در اولویت بوده و ابتدا باید به انجام چه کار هایی بپردازند. بهتر است همیشه با اعتدال در انجام هر کاری پیش رفته، تا بتوان در آن با موفقیت بیشتری عمل نمود.

این کتاب همچنین دارای نسخه چاپی از مترجم فریبا سبزچمنی در سایت موجود می باشد.

به قلم: نفیسه علیزاده

 

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

خرید کتاب صوتی

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
خاطره چقانی

خیلی ممنون

1399-09-02

بلال رخشانی

میتوان بهتر بود

1398-09-28

برچسب ها