×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
راه بهشت

دانلود کتاب راه بهشت

راه بهشت
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : راه بهشت

نویسنده : سیدمحمد حسینی بهارانچی

ناشر : بینش آزادگان

تعداد صفحات : 316 صفحه

شابک : 978-600-6011-13-4

تاریخ انتشار : 1390

رده بندی دیویی : 297/44

دسته بندی : کلام و عقاید, کتابهای اسلامی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 19000 تومان


معرفی کتاب

"راه بهشت" / مرگ برزخ قیامت بهشت
کتاب حاضر اثری از سید محمد حسینی بهارانچی می باشد که توسط انتشارات بینش آزادگان منتشر شده است.
هدف از تالیف کتاب حاضر، توجه دادن برادران و خواهران مسلمان به مساله ی معاد و قیامت و حوادث بعد از این عالم است؛ در این زمان ها-که آخر الزمان نامیده می شود- ناهنجاری های روحی و اخلاقی و عملی فراوانی بین مردم مشاهده می شود؛ مفاسد اخلاقی و مشاغل فراوان، نشاط و حوصله و روح حقیقت یابی و عاقبت اندیشی را از مردم گرفته است؛ کمتر توجه به ارزش های اخلاقی و انسانی و خودسازی و عاقبت اندیشی و ... دارد؛ تنها چیزی که می تواند مردم را متحول و دگرگون کند و از اعمال زشت و مفاسد اخلاقی و جرات بر گناه و ... دور نماید، یاد مرگ و حوادث بعد از این عالم است. از سویی مساله ی بهشت و وعده های خداوند نسبت به مقامات بهشتی و درجات و منازل و قصور و حوارالعین آن برای جلب توجه مردم از هر چیزی موثرتر خواهد بود، از این رو، نویسنده سعی نموده با انتخاب موضوعاتی ازمعاد و بهشت با استفاده از آیات و سخنان معصومین (ع) روح امید را در دل ها زنده کند، به گونه ای که سبب جرات بر گناه نشود و خوف و رجا و ترس و امید، به صورت معتدل در دل ها حاکم باشد؛ به امید آن که با بیان آیات و سخنان معصومین (ع) و انتخاب صحیح، و توضیح لازم، و ترجمه روان آیات و روایات و رعایت اختصار، این هدف انجام بگیرد. مخاطب این کتاب عموم مردم هستند، و اگر خواص نیز خواسته باشند از آن استفاده بکنند، آدرس منابع، در انتهای مطالب، و یا در پاوقی آماده شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
"مولف گوید: از مضامین آیات قرآن و سخنان معصومین (ع) روشن می شود که راه رسیدن به الطاف خداوند و عفو وآمرزش او، احسان به برادران مسلمان و اصلاح امور آن هاست و رعایت حقوقشان بهترین وسیله برای رسیدن به الطاف خداوند است، بالاخص رعات حقوق پدر و مادر و خویشان و همسایگان؛ در این میان انجام خواسته های آنان - در مواقع گرفتاری- و زدودن غم و اندوه از دل هایشان خشم خداوند را خاموش می نماید.
از این رو، روایات در موضوعاتی مانند: قضای حاجت مومن، خشنود نمودن او،احسان به برادران دینی بالاخص احسان به پدر و مادر و خویشان، و ادای دیون پدر و مادر، پس از مرگ، و تامین نیاز ایتام و مستمندان، و حل مشکلات آنان، و اصلاح امور مردم و تامین نیاز آنان به ویژه وام دادن به آنها، بسیار فراوان است، به گونه ای که در روایات، ترک امور یاد شده سبب کوتاهی عمر و گرفتاری های فراوان خواهد بود، همانگونه که خیرخواهی از بندگان خدا، و انجام امور یاد شده، سبب برکت و طول عمر و موفقیت های فراوانی خواهد شد، و گرفتاری های دنیا و آخرت انسن به این وسیله برطرف می شود."

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
SaMaD

عالی

1401-03-07

حبیب

خیلی خوب بود

1400-11-27

Mahdi

کتاب خیلی خیلی خیلی عالی عالی عالی

1399-10-26

حامدیان

خیلی کتاب خوبیه

1399-08-14

برچسب ها