×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
داستان کودک گمشده

دانلود کتاب داستان کودک گمشده

داستان کودک گمشده
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست
افتخارات

نام کتاب : داستان کودک گمشده

نویسنده : النا فرانته

ناشر : ماهابه

تعداد صفحات : 424 صفحه

شابک : 978-600-8632-19-1

تاریخ انتشار : 1398

رده بندی دیویی : 853/914

دسته بندی : رمان های خارجی

نوع کتاب : Epub

قیمت پشت جلد : 62000 تومان

قیمت نسخه الکترونیک : 17700 تومان


معرفی کتاب

"داستان کودک گمشده"
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Storia della bambina perduta) اثری از النا فرانته (Elena Ferrante) می باشد که با ترجمه ای از سمیه داننده توسط انتشارات ماهابه منتشر شده است.
اِلنا فرانته در ناپل متولد شد.او نویسنده کتابهایی همچون: روزهای رهایی، آزار عشق، دختر گمشده است. سری داستان های ناپلی او شامل: دوست بی نظیر من، داستان نام جدید، آنهایی که رها می شوند و آنهایی که می مانند و کتاب چهارم و نهایی در مجموعه ناپلی: داستان کودک گمشده می باشد.این اثر؛کتاب چهارم از سری داستان های ناپل است که توسط «آن گلدشتاین» از زبان ایتالیایی به زبان انگلیسی ترجمه شده است.دراین اثر به دوران میان سالی و کهنسالی شخصیت های داستان پرداخته شده است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم :
" دفتر تبلیغات زنگ زد.جنیا گفت: سردبیر مجله پانوراما مقاله شما را خوانده و بسیار علاقمند شده است، گفت که آنها یک عکاس می فرستند. ناگهان دلم برای آپارتمان قشنگ محله ویاتوسو تنگ شد. فکر کردم : دلم نمی خواهد دوباره در ورودی تونل، یا در این آپارتمان یا حتی باغ ها عکس بگیرم، که مملو از سرنگ معتادان بود.من دختر پانزده سال پیش نیستم، این کتاب سوم من است، می خواهم با من درست رفتار شود. اما جنیا اصرار داشت، کتاب باید تبلیغ شود. به او گفتم : "شما تلفن مرا به عکاس بده  حداقل می خواستم با او هماهنگ باشم -  تا اگر شرایط مناسب نبود ملاقات را لغو کنم."  در آن روزها سعی کردم خانه را مرتب نگه دارم، اما هیچکس زنگ نزد. نتیجه گرفتم که قبلاً به اندازه کافی از من عکس گرفته شده است.شاید مجله پانوراما تصمیم گرفته برای مقاله عکس نگیرد. اما یک روز صبح ، وقتی دده و اِلسا مدرسه بودند و من با شلوار جین و بلوز کهنه ،موهای شانه نشده ،روی زمین نشسته بودم و مشغول بازی با ایما و تینا بودم که زنگ در به صدا در آمد. دختر کوچولوها با بلوک هایی که همه جا پخش بودند، قلعه می ساختند و من داشتم به آنها کمک می کردم. طی چند ماه گذشته، به نظرم بین دختر لی لا و دختر من ارتباطی برقرار شده بود: با دقت زیادی برای ساختن همکاری می کردند، و اگر تینا قوه تخیل بالاتری داشت و با لحجه ی کاملاً ایتالیایی سوالاتی از من می پرسید، که همیشه خاص بودند، ایما مصمم تر بود و شاید منظم تر، و تنها مشکل او تکلم ضعیفش بود که اغلب برای درک او از دوستش کمک می گرفتیم. چون درگیر تمام کردن بعضی سوال های تینا بودم، در را دیر باز کردم، دوباره زنگ زده شد. در را باز کردم و با زن ایتالیایی تقریباً سی ساله با موهای بلوند مودار و یک بارانی بلند آبی مواجه شدم.او عکاس بود."
 

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

برنده جایزه بین المللی من بوکر 2016
برنده مدال طلای ایندیپندنت پابلیشر 2016

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها