×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
آموزش ژیمناستیک به کودکان

دانلود کتاب آموزش ژیمناستیک به کودکان

آموزش ژیمناستیک به کودکان
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : آموزش ژیمناستیک به کودکان

نویسنده : پیتر اچ. ورنر

ناشر : کتابخانه فرهنگ

مترجمان : رضا محمدکاظمی, نیما صمدزاده, ریحانه احمدی

تعداد صفحات : 180 صفحه

شابک : 978-964-155-213-0

تاریخ انتشار : 1397

رده بندی دیویی : 796/44

دسته بندی : کتابهای دانش آموزی, ورزش, علوم تربیتی

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 29300 تومان


معرفی کتاب

"آموزش ژیمناستیک به کودکان" / ویژه مهدهای کودک، پیش دبستانی
کتاب حاضر با عنوان اصلی (Teaching childeren gymnastics) اثری از پیتر اچ ورنر (Peter H Werner) می باشد که با ترجمه ای از دکتر رضا محمدکاظمی و نیما صمدازده و ریحانه احمدی، توسط انتشارات کتابخانه فرهنگ منتشر شده است.
بخش اول کتاب با مروری بر توسعه و پیشرفت مناسب با ژیمناستیک آغاز می شود و اینکه چرا آن باید به عنوان بخشی از برنامه مقدماتی کیفیتی PE باشد و اینکه این نگرش چه تفاوتی با دیدگاه سنتی تربیت بدنی دارد. همچنین بخش 1 تعریفی از فردی که آموزش جسمانی دیده است را ارائه می دهد که این تعریف در برگیرنده مواردی چون توضیح اهداف شناختی-عاطفی و روانی حرکتی و بحث در مورد ارائه این تعاریف برای ساختار ژیمناستیک کودکان می باشد. عملا درتربیت بدنی دو موقعیت آموزشی همانند وجود ندارد. در فصل 2 چندین راه پیشنهادی در مورد اینکه شما چگونه می توانید برنامه های خود را سازماندهی کنید تا کلاس خود را به صورت کلاسی برجسته و تک نشان دهید را ارائه می دهد.
این فصل شامل نقطه نظراتی در مورد آموزش دروس با توجه به فضا ،امکانات و زمان محدود می باشد. همانطور که در این فصل توضیح داده می شود برنامه های کیفی می توانند در موقعیت های پایین تر از حد ایده آل هم توسعه داده شوند اما این کار آسان نیست. توضیح کامل و جامعی از محتوای کتاب، شامل تعریف اصطلاحات مربوط به این حوزه، در بخش 3 کتاب آمده است. شما با مطالعه این کتابها درمی یابید که محتوی این کتابها چیزی بیش از یک بازی و فعالیت ساده و سرگرم کننده ای است که هدف از طرح آن فقط نگه داشتن و سرگرم کردن کودکان برای 30 دقیقه یا بیشتر باشد. محتوی هر بخش از این کتاب، شامل برنامه های آموزشی پیشرفته و مناسبی است که هدف آن آماده ساز بچه ها و رساندن آنها به یک سطح مهارت همراه با پیشرفت منطقی در انجام جسمانی می باشد.
فصل 4 نیز به شرح و توصیف اصول بنیادی آموزش، جهت پیشرفت بچه ها و کسب تجربه های مناسب برای آنها، می پردازد همچنین این فصل به توضیح و بکارگیری اصول آموزشی مرتبط با محتوی کتاب می پردازد. همان طور که می دانید هر کدام از 5 محتوی کتاب ویژگی های منحصر به خودش را داراست که مربی باید به هنگام آموزش دادن، از آنها آگاهی کافی داشته باشد. فصل پایانی بخش 1 ارزیابی است. این فصل به توضیح روشهای مناسب برای ارزیابی بچه ها می پردازد و اینکه آنها تا چه مقدار، مفاهیم و مهارتهای آموزش داده شده مرتبط با کتاب را یاد گرفته اند. فصل 5 چندین راه حل پیشنهادی واقع بینانه برای ارزیابی آنچه بچه ها یادگرفته اند را ارائه می دهد.

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات کتابخانه فرهنگ

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
برچسب ها