×

جستجو

×

دسته بندی ها

×
توجـه
برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک " رمز عبور را فراموش کرده ام" کلیک کنید.
دانلود نسخه ویندوز

دانلود کتاب از اپلیکیشن کتابچین

×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای دریافت لینک دانلود شماره همراه خود را وارد کنید
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
×
دانلود رایگان اپلیکیشن کتابچین
برای مطالعه نمونه کتاب، ابتدا اپلیکیشن کتابچین را نصب نمایید.
دانلود رایگان نسخه ویندوز
دانلود نسخه ویندوز
دانلود رایگان نسخه ios
دانلود از اپ استور
ارتباط نامربوط

دانلود کتاب ارتباط نامربوط

ارتباط نامربوط
برای دانلود این کتاب و مطالعه هزاران عنوان کتاب دیگر، اپلیکیشن کتابچین را رایگان دانلود کنید.
%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

جزئیات
فهرست

نام کتاب : ارتباط نامربوط

نویسنده : مهرنوش صفایی

ناشر : نسل نو اندیش

تعداد صفحات : 520 صفحه

شابک : 978-964-236-934-8

تاریخ انتشار : 1396

رده بندی دیویی : 8فا3/62

دسته بندی : رمان های ایرانی, کتابهای روانشناسی, داستان های آموزنده

نوع کتاب : PDF

قیمت نسخه الکترونیک : 89900 تومان


معرفی کتاب

" ارتباط نامربوط " رمانی به قلم نویسنده جوان و خوش ذوق کشورمان ، مهرنوش صفایی می باشد که با موضوع رمان روانشناسانه ، از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است .

صفایی در این رمان که بر اساس داستانی واقعی نوشته شده است ، تلاش داشته تا به ارتباط زوجین و تضادهایی که ممکن است در این ارتباط وجود داشته باشد بپردازد . در واقع این کتاب به تمام اشکال ارتباط بین زن و مرد که ارتباط نامربوط محسوب می‌شود، پرداخته است. گاهی دو فرد با هم ارتباط می‌گیرند، اما از نظر فرهنگ خانوادگی با یکدیگر متفاوت هستند، گاهی از نظر سن به هم مربوط نیستند و گاهی هم از نظر جایگاه اجتماعی با هم سازگار نیستند....

لازم به ذکر است که نویسنده کتاب همواره تلاش دارد تا در رمان هایش ، از پژوهش های علمی و تحقیقات خود کمک گرفته تا اثری تخصصی و بر مبنای واقعیات جامعه خلق نماید .

فهرست مطالب

این کتاب فهرست ندارد.

%

با کد 1ketabchin در اولین خرید 50 درصد تخفیف بگیرید

کتاب های دیگر انتشارات نسل نو اندیش

نظرات کاربران

×
راهنمای نقد و نظر برای کتاب:

برداشت شما از محتوای کتاب چیست؟ مانند یک کارشناس نظر دهید. به نظرات کوتاه مثل خوب عالی و...چین تعلق نمی گیرد

*امتیاز دهید
Captcha
پاک کردن
ساسان رامح

یک رمان بسیار عالی و اموزنده در مورد ارتباط زوجین . با خواندن این رمان به خیلی از اشتباهات خود در نوع رفتار با همسرمان پی خواهیم برد . یکی از نقاط قوت این کتاب مبتنی بودن ان بر اساس داستانی واقعی میباشد . امید که خواندن این اثر در زندگی شما موثر واقع افتد .

1400-06-20

محمدرضا

به نظر من از نظر ادبی فاقد هر نوع ویژگی خاص بود. ضمن اینکه موضوع داستان بسیار پیش پا افتاده و دم دستی بود. نویسنده و راوی داستان معتقدند که چنین عشق یکطرفه ای بسیار کم اتفاق می افتد و دیگران همه عشق های هرز ای را تجربه می کنند. در حالی که دنیا پر است از عشق های یکطرفه ای که زندگی بسیاری را به تباهی کشانده. خواندنش را توصیه نمیکنم.

1400-06-15

shanti

بعد از مدت ها از خوندن یک رمان ایرانی پشیمون نشدم . داستان خوبی بود و خوشبختانه قابل لمس بود ولی در بعضی از قسمت ها زیادی به جزئیات پرداخته شده بود که باعث کلافه گی خواننده میشد و بزرگترین ضعف این رمان داستانی بود که در دل داستان اصلی قرار داده شده بود و داستان اصلی را تحت شعاع قرار داده بود . واقعا طولانی بودن داستان فرعی حوصله سربر و خسته کننده بود و نویسنده میتونست به راحتی با خلاصه کردن و گفتن اصل مطلب داستان را کوتاه کند . در واقع حس میکنم نویسنده بیشتر بدنبال طولانی کردن داستان بوده و این باعث ضعف رمان شده . در کل داستان اصلی شخصیت پردازی خوبی شده بود و خارج از کلیشه بود که نقطه قوت این اثر بود . باز هم حاضرم رمان های دیگر این نویسنده را بخوانم بخصوص که متوجه شدم ایشان روانشناس هستند و شخصیت های مختلف روانی را در رمان تحلیل میکنند . با آرزوی موفقیت برای سرکار خانم مهرنوش صفایی .

1397-10-22

ابوالفضل دهداری

این کتاب خوب است

1397-10-07

برچسب ها